Kasvojenhoito rutiini
Minkälainen on teidän kasvojenhoito rutiininne?
Minkälainen ihotyyppinne on, minkälaisia tuotteita käytätte kasvojen pesuun ja kosteuttamiseen? Jos käytätte kasvonaamioita, niin minkälaisia?
Onko teillä tuotteita joita päädytte aina ostamaan uudelleen ja uudelleen vai tykkäättekä vaihdella? Voitte myös kertoa miten lempituotteenne toimivat ja inhokkejakin voi ilmiantaa. Ihan mielenkiinnosta kysyn :)
Kommentit (11)
Hyviä tuotteita:
-Kasvojenpesu: lumene syväpuhdistava puhdistusgeeli (vaihtelen aina tätä pesuainetta, nyt oon päätynyt tähän, etsinnässä parempi)
-Kasvovesi: kevyesti kuoriva, ostan Pixi glow tonic:n heti, kun roa-kuurista on se puol vuotta (netissä kehuttu tosi paljon, ihan kulttituote, eli odotan innolla)
-Seerumi: tällä hetkellä lumene c-vitamiiniseerumi, mutta menee varmaan vaihtoon, ihan ok tuote
-Kasvovoide: avene on paras, triacneal semmonen, mikä poistaa mustapäitä yövoiteena, ja päivävoiteeksi avene mattifying kasvovoide meikin alle (nää on ainakin mun ihotyypille tosi hyviä tuotteita, voin suositella)
-Silmänympärysvoide: avene-merkiltä kanssa, ei aiheuta ärsytysoireita
-Silmänympärysgeeli: the ordinary-caffeine solutions (tosi hyvä hintalaatusuhde, nyt loppuunmyyty)
-Sinkkipasta: mulla on ihottumaa ja ihoärsytystä, yön yli käytettynä rauhoittaa ihoa
-Kasvonaamio: l'oreal mud mask ja glamglow omasta ihotyypistä riippuen
-Aion koittaa: xyliderm-voide
Inhokkituotteet:
-Aqualan-sarja, ihan paska.
Vierailija kirjoitti:
Kasvojenhoitorutiini = yhdyssana
Anteeksi :/ sitä vähän mietinkin aika kauan että onko vai eikö. En hirveästi kyseistä sanaa käytä. Ensi kerralla tiedän paremmin :)
Tykkään kuoria naaman Erisan kosteuttavlla kuorintavoiteella. Kasvojen puhdistukseen käytän yleensä Nivean 3 in 1 Micellar Cleansing Wateria. Yritän löytää parempaa micellar vettä mutta tuo nyt kaapista löytuu
Lemppari kasvovesi on todellakin Simple merkkinen kasvovesi vihreässä putilossa. Olen käyttänyt vuosia 😊 se on kiva kun se ei kirvelee silmiä kuten jotkut tosi vahvat kasvovedet. Mulla on herkät silmät
Vierailija kirjoitti:
Lemppari kasvovesi on todellakin Simple merkkinen kasvovesi vihreässä putilossa. Olen käyttänyt vuosia 😊 se on kiva kun se ei kirvelee silmiä kuten jotkut tosi vahvat kasvovedet. Mulla on herkät silmät
Kasvovettä ei käytetä silmien ympärille.
Mun rutiini on seuraavanlainen
1. öljypuhdistus (Whamisa Organic Flowers Cleansing Oil)
2. vaahtoavalla putsarilla pesu (Whamisa Cleansing Cream)
3. kasvovesi joka korjaa ihon ph:n ja kuorii kevyesti ( Missha Clear Toner)
(4. C-vitamiinitipat) en laita joka päivä (Klairs)
5. hoitovesi (Missha FTE, kosteuttaa)
6. seerumi (Benton etanaseerumi)
7. voide (Stratia Liquid Gold tai Whamisa Organic Flowers Water Cream )
8. aurinkovoide aamulla/ yönaamio (Missha Safe Block Zero Sebum/Cosrx Rice Mask)
Normaali/sekaiho, ikääntymisen merkkejä on jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvovettä ei käytetä silmien ympärille.
En käytäkkään. Kirvelee jo kun käytän nenään tai poskiin..
Ihon puhdistus;
-Garnier Skin Active Hydra Clean-puhdistusgeeeli,siis.hyaluronihappi-Nivea silmämeikin poistoaine Waterproof (maitomainen koostumus,tykkään)
Garnier Skin Active Hyaluron Super Serum, tykkään todella paljon,nyt varsinkin talvella auttaa kosteuttamaan pintakuivaa ihoani.
-Kuorinta-aineena käytän Herbinan kuorinta-voiteesta.Minulla on myös Revolutionin BHA-AHA- nestemäinen keniallinen kuorinta-aine.Tehokas nenän mustapäihin,kirvelyatå en tykkää.Toinen kemiallinen kuorinta on Ziajan Goat's Milk.Enzyme- peeling.Se on maitomainen, ja hellävarainen . Suositellaan käytettäväksi illalla.
-Yö ja Päivävoide;
-Miqura Silk Protein - siloittavat ja kosteuttavat yö- ja päivävoide..Ovat viikon olleet käytössä ja tykkään.Menee jatkoon,hinta ei ollut päätä huomaava,,olisko ollut vajaat 7e /purnukka,Normalista ostin.
Naamio ; Lumene Puhdas Koivuhiilinaamio, Emendo: Kosteuttava Himalajan suolanaamio, toisinaan myös kangasnaamiot
-1-2 x kk kasvojen mikroneulausta
Teen sen yleensä illalla että kasvit saa yön rauhoittua.Ei saa meikata moneen tuntiin heti neulauksen jälkeen.
Olen käyttänyt jo yli vuoden Garnierin So Pure! Puhdistusgeeliä (vihreä purkki) ja tähän olen tykästynyt. Taitaa olla kolmas purkki jo menossa. Tuote sopii hyvin rasvoittuvalle iholleni.
Tykkään pitää tämän tuotteen rinnalla aina muutamaa muuta tuotetta kokeilumielessä. Tällä hetkellä on Lumenen Kirkas Radiance Boosting puhdistusvoide. En tästä oikein välitä, haju on todella vahva ja ensimmäisistä käyttökerroidta sain päänsäryn. Nyt kuitenkin olen tottunut siihen ja enimmäkseen käytän sitä jos naamassa on paljon meikkiä. Taitaa miesystävä käyttää sitä enemmän kuin minä :)
Kosteutan kasvojani yleensä Garnierin Moisture + matte kosteusvoiteella. Se on sopiva iholleni, koska ei kosteuta ns liikaa eikä naama jää rasvaiseksi. En kuitenkaan usko, että tuote pitää kasvojeni rasvaisuutta kurissa