Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saamattomuuden huippuja kodinhoidossa

Vierailija
11.03.2018 |

Mun tämänhetkiset

- pikkujouluissa käytetty mekko roikkuu vielä henkarissa kodinhoitohuoneen ovessa. Samoin miehen samoissa pippaloissa käytetty kauluspaita. Molemmat pesty, pitäis viedä kaappiin.

- pyykkikorin pohjalla on ollut ainakin yli vuoden yksi käsinpesun vaativa pöytäliina.

- yläkerran imuri on ollut melkein vuoden viraton, kun ei ole muistettu ostaa siihen uusia pölypusseja.

- kausivalot ulkona on jo kolmisen viikkoa olleet mietinnässä josko ottaisi pois.

- keskellä eteisen lattiaa on pari viikkoa seissyt vanha tulostin joka pitäisi pois. Tänäänkin imuroin siististi sen ympäriltä 😆

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pitänyt noin viikon ajan silittää kasa vaatteita, oon siirrellyt niitä sängyn ja (puhtaan ja imuroidun) lattian välillä, tossa ne on vielä. :D

Vierailija
2/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusmeininkiä mun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneeseen ostettiin uusi sänky ja samalla piti maalata koko huone uusiksi. No käytiin kyllä katsomassa eri värivaihtoehtoja maalikaupassa. Tästä on kolme kuukautta. Ei vaan saa aikaa alkaa maalaamaan. Samoin rumat mäntypuiset portaat ovat odottaneet käsittelyä 10 vuotta. Että näin.

Vierailija
4/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoan kerran kuukaudessa.

Vierailija
6/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa on vielä joulukynttelikkö ikkunassa.

Vierailija
7/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuton jälkeen vielä laatikoita ja säkkejä purkamatta. Muutettiin joulukuun puolivälissä. Eipä hoppua. Verhoja laittamatta. Joulun pöytäliinat pesemättä pyykkikorissa. Välissä kyllä syntyi vauva, mutta silti.

Vierailija
8/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutontut, peurat sun muut pitäisi laitta säilöön. Seimi on sen jo laitettu laatikkoonsa.

Josko ennen pääsiäistä.

Vierailija
9/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin uudet yöpöydät ja kaksi tv-tasoa kun muutettiin uuteen kotiin . Niistä puuttuu edelleen kaikista vetimet. Muutosta tuli syksyllä 10 vuotta täyteen.

Vierailija
10/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen lamppu ei toimi. Siis siihen ei ollenkaan tule sähköä tai jotain, pitäisi ottaa yhteyttä huoltoyhtiöön. En ole saanut asiaa hoidettua sen kuuden vuoden aikana, jonka olemme asuneet tässä. Vieraat törmäilevät pimeässä eteisessä naulakkoon ja kompuroivat kenkiin, me osaamme jo toimia aivan luontevasti ilman valoa.