Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä jotka ei "halua matkustaa"?

Vierailija
11.03.2018 |

Aika pahasti mt-sairas. Ihminen joka ei halua nähdä mitään uutta tai nautti elämästä mitenkään...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikesta pitäis olla jotain mieltä?

Ei herätä itessä mitään mielipidettä. Kaikkia nyt vaan ei kiinnosta matkustelu.

Vierailija
22/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei matkustaminen ole niin hohdokasta ”normaalibudjetilla”. Odottelua, ahtaita haisevia lentokoneita, kovia patjoja, liian kuumaa/ sotkuista /kerjäläisiä /luteita / huono netti/ maha sekaisin /lennot peruttu/ lapset vinkuvat. Tykkäisin matkustaa, jos rahaa voisi käyttää noin 3-kertaisen määrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan matkustamista!! Ei kiitos minulle.

Samat sanat. Jatkuvasti maailmalla reissaavat ihmiset ovat typeriä ja pakenevat omaa mitätöntä elämämäänsä. 

Vierailija
24/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevat kansantaloutta, eivät kanna rahaa ulos.

Vierailija
25/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikkia kiinnosta matkustaa.

Fakta on se, että oikeesti moni reissu on loppuviimein aika paska jos tosissaan miettii.

nekin rahat kun ois sijoittanut arkeen niin ois paljon parempi ollu.

Vierailija
26/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavuuden haluinen, tapoihinsa kangistunut ja äärettömän tylsä ihminen.

..tai työn puolesta liikaa matkustava. Jos joudut tekemään useamman reissun vuodessa "toiselle puolelle maailmaa", jossa vain ensimmäinen päivä on jätetty toipumiseen jet lagistä, kaikki muut päivät täynnä työtä 9-18, illalla edustamisia, useampi paikan vaihtaminen tuon viikon aikana... Kuulostaako oikeasti mukavalta? Nautin matkoista joissa jää hieman aikaa rauhoittua, nähdä paikallista kulttuuria, usein työreissut tuon mahdollistavat paremmin kuin turismi (pääsee tutustumaan kollegojen perheisiin, ehdottavat parhaita paikkoja vierailla jne), mutta nykyään on matkoilla kiire. Plus päälle joka viikkoiset "tapporeissut", aamun ensimmäisellä koneella Eurooppaan, viimeisellä kotiin. Kun tuollaisilta reissuilta tulee kotiin ja aloittaa loma, arvaapa onko ensimmäisenä mielessä suunnata lentoasemalle?

Vierailija
27/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on (ja joku jankkaa tuota umpimielistä ja sairasta täällä ihan pöksyt märkänä), mutta niin... Mulle tulee mieleen ihminen, joka ei pelkän statuksen kohottamisen vuoksi tee mitään. Ei koe mitään hinkua matkailuun eikä siksi sitä tee, vaikka joku laumasielu saisikin asiasta näppylöitä.

Vierailija
28/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ajattele todellakaan noin.

Itse olen matkustellut todella paljon, olen viisikymppinen ja tehnyt alakoululaisesta lähtien vähintään yhden, yleensä useamman ulkomaanmatkan vuodessa. Kaikkiaan olen tehnyt noin satakunta ulkomaanmatkaa.

Mutta nykyään en enää oikein haltioidu siitä. Koen lentäminen vaivalloiseksi, inhoan odottelua ja sitä, mikä vaiva matkan järjestämisestä on. Ja rahaakin siinä palaa todella paljon, kun meidän nelihenkinen perheenme (kaksi lasta, joista menee jo aikuisen hinta) matkustaa.

Lisäksi matkalla oikeastaan aina tulee riideltyä jossakin vaiheessa miehen kanssa, hänellä on aina hirveän kovat odotukset lomista, ja samaan aikaan hän odottaa minun vastaavan kaikista järjestelyistä.

Joten nykyään lomailen mieluiten kesämökillä.

Vähän sama. Olen matkustanut suht paljon ja nyt en oikein jaksaisi. Tuntuu että olen nähnyt "kaiken" (siis en toki ole, mutta just nyt ei vaan kiinnosta "nähdä" mitään) ja kaikki matkustamiseen liittyvä vaiva tuntuu vastenmieliseltä. En siis ole niitä jotka ei ylipäätään halua matkustaa, mutta ei siinäkään mielestäni mitään väärää ole.

Uskon, että asenteeni muuttuu taas jossain vaiheessa, mutta nyt on näin.

Vierailija
29/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei halua. Kieltämättä ihmettelen kuka jaksaa aina nyhjätä samassa paikassa ja miten, mutta ihmisiä on niin erilaisia.

Vierailija
30/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö matkustaa ulkomaille että olisi terve vai riittääkö esim. Tampere?

Vierailija
31/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikeastaan ajattele muuta, kuin että jäävät niin paljosta paitsi.

Mulle lomamatka on vasta se loman huipennus.

Ei tule ikävää postia (=laskuja), ei tarvi siivota, ei tarvi kokkailla.

Jos mä vietän kotona loman, mä vaan koko ajan mietin mikä nurkka pitäisi siivota ja mitä hommia on rästissä.

Mä käyn vain kaupunkilomilla, eli rannalla löhöily ei ole mun juttu.

Vierailija
32/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee henkinen ylikuormitus kaikesta uudesta, siksi en tykkää uusista ja poikkeavista asioista. Joku vieraaseen maahan matkustaminen olisi minulle painajaismaista. Rutiinit ovat tärkeitä, kaipa sitten olen autisti.

Vierailija
33/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei matkustaminen ole niin hohdokasta ”normaalibudjetilla”. Odottelua, ahtaita haisevia lentokoneita, kovia patjoja, liian kuumaa/ sotkuista /kerjäläisiä /luteita / huono netti/ maha sekaisin /lennot peruttu/ lapset vinkuvat. Tykkäisin matkustaa, jos rahaa voisi käyttää noin 3-kertaisen määrän.

Nykyään pääsee halvalla. Mä olen lähdössä Köpikseen pääsiäisenä. 240e lennot ja neljän tähden hotelli. Aamiainen sisältyy. 4 yötä.

En ole koskaan huomannut, että lentokoneet haisee?

Vierailija
34/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä matkustamisesta, mutta vain pienessä määrin.  Ei yhtään kiinnosta mikään Thaimaan matka.  Minua ahdistaa kaikki sellainen, mitä "kaikki" tekee.  Ehkä se on sitä. 

Haluan matkustamiselta sellaisia pieniä elämyksiä.  Niitä saa matkoilta, joilta ei välttämättä odotakaan mitään.  Jopa kotimaassa.  Erityisesti Venäjältä, jossa olen kierrellyt paljonkin ja yöpynyt paikoissa, joihin en voisi kuvitellakaan joidenkin ystävieni tai työkavereideni astuvan jalallaan, heissä kun on niitä "oikeita matkailijoita."  

Hienot kohteet ei ollenkaan kiinnosta.  Matkat voi olla myös rasittavia, niin henkisesti kuin muutenkin.  En viihdy ihmismerissä enkä jaksa innostua ihan kaikesta.  En ole myöskään juhlijatyyppi. 

Ehkä jonkun mielestä olen sitten tylsä.  Onneksi olen saanut samanlaisen tylsimyksen puolisokseni.  Meillä on kyllä yhteisiä kodin ulkopuolisia harrastuksia, joiden takia myös liikumme paljon, joten emme me mitään neljän seinän sisällä nyhrääjiä ole kuitenkaan.

Vierailija
35/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen mt-ongelmainen ihmissaasta, joka on työkyvyttömyyseläkkeellä vakavan masennuksen, kroonisen unettomuuden ja voimakkaan sosiaalisen tilanteiden pelon ja ahdistuneisuuden vuoksi. Minulla ei ole varaa matkustaa eikä matkakumppania kenen kanssa lähteä ulkomaille. Olen poishävitettävä ihmispaska, friikki, kummajainen, outolintu ja vaikka mitä muuta. Enkä todellakaan näe olemassa olollani mitään sen suurempaa tai ihmeellisempää tarkoitusta, mitkään asiat eivät tuota minulle autenttista mielihyvää ja nautintoa. 

Vierailija
36/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen. jota kiinnostaa muut asiat enemmän. Itse olen matkustellut paljon ja asunut ulkomailla ja tullut siihen tulokseen, että matkailu ei välttämättä avarra ja avartua voi vaikka ei matkustaisi. Kaikki me ihmiset lopultakin elämme omissa suppeissa ympyröissämme. 

Vierailija
37/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin, mutta silti tykkään matkustaa halvalla. Paljon kiinnostavampaa niin, joskin tietysti rankempaakin.

Vierailija
38/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen astraalimatkoja. Niin paljon ihanampaa ja stressittömämpää kun fyysinen matkustaminen.

Vierailija
39/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkaillut jonkun verran, mutta enää ei kiinnosta. Lomamatkat on mulle pelkkää stressiä ja rahanmenoa. Kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta joten jatkuva julkisilla paikoilla olo on hirveän kuormittavaa. Kotimaan matkailu on kyllä ihan jees, varsinkin jos ollaan miehen kanssa roadtripilla.

Vierailija
40/41 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että onpas ihana ja muutenkin paras ja kaunein ihminen. Näin siksi, että en itse pidä ulkomaille matkustelusta ollenkaan :D Vihaan pitkiä matkustusaikoja, ja lentokoneella lentämistä. Jos voisin matkata siirtosäteellä, niin mikä jottei jossain puhtaassa matkakohteessa voisi ulkomaillakin käydä, mutta ei niin että kohteeseen menee 15 tuntia yhteensä(eli myös matka täältä meiltä lentokentälle, joka sijaitsee 500km päässä ;)

Lisäksi ei tahdo ola aikaa ulkomaille menemiseen kun pitä matkustaa niin paljon Suomessa (täällä tykkään matkustaa!) ja lisäksi rakastan mökkeilyä, joten vapaa-aika ja lomat nyt ei vain riitä kuin näihin mitä haluan tehdä, ja mistä tykkään. Tuntuisi typerältä tehdä lomilla sitä mitä olettaa muiden haluavan itsensä tekevän :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä