Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisistä jotka ei "halua matkustaa"?

Vierailija
11.03.2018 |

Aika pahasti mt-sairas. Ihminen joka ei halua nähdä mitään uutta tai nautti elämästä mitenkään...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä, ei kuulu minulle millään tavalla. 

Vierailija
2/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi nauttia lifestyle-blogien ihanasta tunnelmasta.

Vierailija
4/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin pelottavaa, että ihmisiä luokitellaan minkään tapansa mukaan. Sen verran olen matkoilla ja elämässä oppinut, että yleensä ihmisen toimintatapaan on jokin syy.

Vierailija
5/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen eläköön tavallaan. Kaikki eivät ole niin elämyshakuisia. Eipä tuo ketään vahingoita, päinvastoin, lentomatkailu saastuttaa eikä ole ollenkaan ekologista.

Vierailija
6/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan matkustamista!! Ei kiitos minulle.

Vierailija
7/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan mt-sairas, itselläni on niin paha paniikkihäiriö, että en valitettavasti nykyään juurikaan pysty ulkomaille matkustamaan lentämällä tai laivalla. Omalla autolla olen reissannut Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Venäjällä. Ennen paniikkihäiriön puhkeamista pystyin lentämäänkin, nuorempana tulikin koluttua keski- ja etelä-Eurooppaa.

Vierailija
8/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä matkustamisessa on? Kukapa nyt haluaa istua junassa tai lentokoneessa tuntikaupalla. Pikemminkin ajatteen, että jos joku haluaa matkustaa ihan vaan matkustamisen vuoksi, kiinnostaisi tietää mikä häntä ajaa siihen.

Vierailija
9/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ihmisiä varmaankin jotka osaavat nauttia elämästään ihan kotonaan ja lähiympäristössään.

Vierailija
10/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua matkustaa. Ei ole mitään ongelmia, mutta viihdyn parhaiten kotonani. Luen ja katson kyllä matkakertomuksia mielelläni. Ikinä sen oman matkan ilot eivät ylitä niitä haittoja ja vaivaa. Sitäpaitsi laumamatkat eivät sovi koska ylipäätään en pidä ihmisistä.

Vierailija
11/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele heistä mitään erityistä. Teen itse 2-4 vapaa-ajan ulkomaanmatkaa vuodessa, mutta Suomenkin luonnossa ja matkakohteissa saisin aikani kulumaan aivan mainiosti.

Vierailija
12/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta tai sitten on ongelmia (sairauksia tai ei rahaa). Mutta ei kuulu kenellekään muulle.

Itse en voisi elää ilman matkustamista mutta ymmärrän etteivät kaikki toimi kuten itse teen.

Vierailija
13/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ajattele todellakaan noin.

Itse olen matkustellut todella paljon, olen viisikymppinen ja tehnyt alakoululaisesta lähtien vähintään yhden, yleensä useamman ulkomaanmatkan vuodessa. Kaikkiaan olen tehnyt noin satakunta ulkomaanmatkaa.

Mutta nykyään en enää oikein haltioidu siitä. Koen lentäminen vaivalloiseksi, inhoan odottelua ja sitä, mikä vaiva matkan järjestämisestä on. Ja rahaakin siinä palaa todella paljon, kun meidän nelihenkinen perheenme (kaksi lasta, joista menee jo aikuisen hinta) matkustaa.

Lisäksi matkalla oikeastaan aina tulee riideltyä jossakin vaiheessa miehen kanssa, hänellä on aina hirveän kovat odotukset lomista, ja samaan aikaan hän odottaa minun vastaavan kaikista järjestelyistä.

Joten nykyään lomailen mieluiten kesämökillä.

Vierailija
14/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpimielisiä SEKÄ sairaita.

Vierailija
15/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn välillä matkoilla, mutta itseäni tympii havainnoida, että ihmiset ja paikat ovat kulttuurieroista huolimatta niin samanlaisia. Se on ahdistavaa.

Vierailija
16/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuuden haluinen, tapoihinsa kangistunut ja äärettömän tylsä ihminen.

Vierailija
17/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti mt-sairas. Ihminen joka ei halua nähdä mitään uutta tai nautti elämästä mitenkään...

Elämässä on muitakin nautintoja ja pakko nauttia ilmaisesta Suomen luonnosta kun ei voi heittää roposensa ulkomaan matkoihin. En ole mt-ongelmainen. Sinulla sen sijaan hyvin kapea näkemys asiasta.

Vierailija
18/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpimielisiä, köyhiä, sairaita, erityyppisiä ihmisiä kuin minä, Herättää ihmetystä, mutta en jaksa ajatella asiaa.

Vierailija
19/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vaan kiinnosta pätkääkään laittaa satasia tai tonneja niin turhaan kuin ulkomailla reissaaminen, josta ei jää lopulta käteen mitään.

Vierailija
20/41 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla heistä jotain mieltä? Eiköhän tuokin ole jokaisen ikioma asia. Seuraavaksi voisi oikeastaan kysyä, mitä mieltä ollaan ihmisistä, jotka kyselee täällä, mitä mieltä ihmiset ovat milloin minkäkinlaisista ihmisistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi