Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi naapuri ja heti ongelmia

Väsynyt naapuri
11.03.2018 |

Onko teidän mielestä ihan normaalia kolistella muuttolaatikoiden kanssa klo 04 aamuyöstä? Muuttoporukka alkoi heti nautiskella jotain juomia ja desibelit illalla 22.30 aikoihin kovat. Kävin sanomassa ja lähtivät baariin mutta baarin jälkeen siis alkoi voimakas kolistelu ja heräsin vaikka oli korvatulpat. Yritin käydä uudelleen sanomassa mutta ovea ei enää avattu ja kolistelu jatkui.
Miten toimisitte?

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans ollut yömuuttajia naapureina ja vieläpä kahdesti!!!! Toiset saivat lähdöt alle kuukaudessa, toisten häätöön meni 4kk.

Molemmat hummesakkia jotka pistivät asunnot paskaksi. Joten yhdistän tuon yömuuttamisen ei-normaalieläjien merkiksi.

Vierailija
102/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kans ollut yömuuttajia naapureina ja vieläpä kahdesti!!!! Toiset saivat lähdöt alle kuukaudessa, toisten häätöön meni 4kk.

Molemmat hummesakkia jotka pistivät asunnot paskaksi. Joten yhdistän tuon yömuuttamisen ei-normaalieläjien merkiksi.

Niinpä!

Mä en kyllä tajua että millä logiikalla mulla ei ole elämää, jos haluan nukkua yöllä. Tämä on jäänyt epäselväksi. Onko muut ihmiset aina viilettämässä yöt läpeensä jossain ja muuten ei ole elämää? Miten esim. pienten lasten äidit voi olla aina jossain ulkona elämässä sitä omaa elämää?

Ap-kysynpähän vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun piti alkaa näin huonosti tämä naapuruus, edellisen asukkaan kanssa oli myös ongelmia alkoholinkäytön takia ja häiriköi öisin, olen siksi kai aika vauhkona että miten jatkossa menee.

Ap

Miksi se edellinen muutti pois? Sai tarpeekseen nillittävistä naapureista?

Mihin vastasit, kun et ainakaan edelliseen tekstiin? Lue: "Ongelmia alkoholin käytön takia ja HÄIRIKÖI ÖISIN", eli ei lukenut häiriköinnistä muuttoyönä, vaan öisin, siis useampana yönä ja säännöllisesti!

Oletko itse saanut kuinka monta varoitusta? Tuparit tai muutto on ihan eri asia, kuin JATKUVA YÖLLINEN häiriköinti!  Mullekin on sattunut näitä säännöllisesti öisin öliseviä juoppoja naapureiksi, mutta olen aina odottanut pitkäänkin, ennen kuin olen käynnistänyt valitusprosessin, eli en yhdestä oluesta nillitä. Yöllä pitää olla lakiin kirjoitettu  hiljaisuus, usko tai älä! ohis

Vierailija
104/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta ryypätköön ittensä vaikka koomaan jos siltä tuntuu kunhan ei mölyä! Jos tulen yöllä kotiin, niin en ala mölyämään ja paiskomaan tavaroita ympäri kämppää . Yritän olla mahdollisimman hiljaa ja painun pehkuihin.

Ap-shhh...

Vierailija
105/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en kehtaisi tai viitsisi raahautua naapurin ovelle rutisemaan muuttopäivänä. Kai sitä voi vähän joustaakin varsinkin kun on viikonloppu ja itsellä vapaata. Kyllä se minusta vaikuttaa aika tiukkapipoiselta. Eri asia jos biletys ja metelöinti on jatkuvaa. Saa vain sen vittumaisen naapurin maineen. 

En ihmettele myöskään ollenkaan ettei naapuri avannut sinulle ovea neljän aikaan yöllä. Ei ihan tervettä touhua..

Vierailija
106/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti en kehtaisi tai viitsisi raahautua naapurin ovelle rutisemaan muuttopäivänä. Kai sitä voi vähän joustaakin varsinkin kun on viikonloppu ja itsellä vapaata. Kyllä se minusta vaikuttaa aika tiukkapipoiselta. Eri asia jos biletys ja metelöinti on jatkuvaa. Saa vain sen vittumaisen naapurin maineen. 

En ihmettele myöskään ollenkaan ettei naapuri avannut sinulle ovea neljän aikaan yöllä. Ei ihan tervettä touhua..

En minäkään päivällä viitsinyt, mutta kun oli YÖ!

Ap-viitseliäs

Vierailija
107/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt naapuri kirjoitti:

Onko teidän mielestä ihan normaalia kolistella muuttolaatikoiden kanssa klo 04 aamuyöstä? Muuttoporukka alkoi heti nautiskella jotain juomia ja desibelit illalla 22.30 aikoihin kovat. Kävin sanomassa ja lähtivät baariin mutta baarin jälkeen siis alkoi voimakas kolistelu ja heräsin vaikka oli korvatulpat. Yritin käydä uudelleen sanomassa mutta ovea ei enää avattu ja kolistelu jatkui.

Miten toimisitte?

Valitus isännöitsijälle ja jatkossa poliisit.

Kerrostalossa kaikilla on kotirauhan suoja. Kellään ei ole lupa häiritä muita!!!

Vierailija
108/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, white trash muuttanut böndeltä.sivilisaatioon, osanottoni!

Kyllä nuo jurpot on syytä välittömästi opettaa olemaan metelöimättä. Yörauha kuuluu kaikille.

Ja päivärauhakin, ei sen puoleen. Soita isännöitsijälle. Hallitus antaa varoituksen ja jos se ei tepsi, hakee häiriköille häädön vaikka omistusasunnosta. Meillä on pari huoneistoa (40:stä) otettu metelöinnin takia kolmeksi vuodeksi taloyhtiön hallintaan.

Kun nipussa asutaan, huomioidaan muut. Normaali elämä ok, metelöinti ja sotkeminen ei.

Vierailija
109/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nussi pilkkua kun argumenttisi loppuvat.

Jos ei häiriötä ole ollut kuin yhtenä viikonloppu iltana/yönä tupareiden muodossa niin kyllä se on pikkusieluista painua heti oven taakse mouruamaan. Kahdesti. Ja nuohan lähtivät baariin jatkamaan.

Itse olen hiljainen, työssäkäyvä ihminen, mutta en koe tarpeelliseksi vetäistä herneitä nenään jos joku satunnisesti bilettääkin. 

Vierailija
110/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nussi pilkkua kun argumenttisi loppuvat.

Jos ei häiriötä ole ollut kuin yhtenä viikonloppu iltana/yönä tupareiden muodossa niin kyllä se on pikkusieluista painua heti oven taakse mouruamaan. Kahdesti. Ja nuohan lähtivät baariin jatkamaan.

Itse olen hiljainen, työssäkäyvä ihminen, mutta en koe tarpeelliseksi vetäistä herneitä nenään jos joku satunnisesti bilettääkin. 

Minusta on melko suuri ero siinä onko päivä vai yö.

Ap-nus*i mut*iis

Vierailija
111/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, saiskohan sitä ens yönä vaikka nukkua RAUHASSA!

Ap-postimies ja ap soittaa aina kahdesti

Vierailija
112/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes haluaa asua jossain kerrostalossa.

Vierailija
113/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista urpoutta osoittaa metelöinti yöllä heti ekana yönä uudessa talossa. Mielestäni missään nimessä ei ole Ok ja ihan perusteltua valittaa asiasta. Pikemminkin mua ärsyttää kun jengi hyväksyy moisen häiriköinnin eikä muka saisi vaatia rauhaa edes yöllä!

Vierailija
114/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En palstaile töissä, ei ole aikaa. Tänään oli vapaa pitkän työputken jälkeen ja viime yönä olisin todella tarvinnut unta. Tänään kävin tapaamassa ystävää, kyllä, minullakin on elämää, en silti häiritse naapureita öisin.

Ap-pahvitalon vanki

Eikö sulla ollutkaan töitä?

"En pysty käymään töissä jos en saa nukkua yöllä. Jos valvon yön olen kuin kännissä seuraavan päivän. Soitanko töihin sitten että naapurit biletti, en tule töihin."

Tällä viittasin siihen, millaista minulla on ollut edellisen asukkaan kanssa joka möykkäsi, jatkui vielä silloin kun minä lähdin töihin. Olen etukäteen huolissani, että jos tämä uusi meinaa möykätä yöt läpeensä, en jaksa käydä töissä jos en saa nukkua. Tajuatko yhtään miten raskasta vuorotyötä tekevä ihminen tarvitsee unta? Ensin painat duunia ja sitten kun pitäisi nukkua niin kuuntelet jotain kännipaskaa.

Ap-en ole robotti

Ajattele positiivisesti: onneksi naapurissanne ei asu koliikkivauvaa.

Vierailija
115/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että noiden mölytoosien kanssa ei osata toimia?

Klo23 jälkeen poliisi paikalle hiljentämään se kämppä. Pyydät jälkikäteen rapotin itsellesi ja laitat sen isännöitsijälle.

Lähtee tuollaiset mökääjät alta aikayksikön pihalle.

Jokaisella on oikeus kunnon yöuniin!

Vierailija
116/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muttoon kuuluu melu. Todellinen tilanne näkyy sitten myöhemmässä vaiheessa.

On vaan  yksi reikä rakastelua varten.

T. Uskis

Vierailija
117/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En palstaile töissä, ei ole aikaa. Tänään oli vapaa pitkän työputken jälkeen ja viime yönä olisin todella tarvinnut unta. Tänään kävin tapaamassa ystävää, kyllä, minullakin on elämää, en silti häiritse naapureita öisin.

Ap-pahvitalon vanki

Eikö sulla ollutkaan töitä?

"En pysty käymään töissä jos en saa nukkua yöllä. Jos valvon yön olen kuin kännissä seuraavan päivän. Soitanko töihin sitten että naapurit biletti, en tule töihin."

Tällä viittasin siihen, millaista minulla on ollut edellisen asukkaan kanssa joka möykkäsi, jatkui vielä silloin kun minä lähdin töihin. Olen etukäteen huolissani, että jos tämä uusi meinaa möykätä yöt läpeensä, en jaksa käydä töissä jos en saa nukkua. Tajuatko yhtään miten raskasta vuorotyötä tekevä ihminen tarvitsee unta? Ensin painat duunia ja sitten kun pitäisi nukkua niin kuuntelet jotain kännipaskaa.

Ap-en ole robotti

Ajattele positiivisesti: onneksi naapurissanne ei asu koliikkivauvaa.

Tai nuotiota lattialla pitävää somppua. Ne kuuluisivat savimajoihin.

Vierailija
118/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes haluaa asua jossain kerrostalossa.

En minä ainakaan halua.

Ap-nevö evö

Vierailija
119/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, en ymmärrä miksi kaltaisesi ihmiset hakeutuvat kerrostaloihin asumaan. Et ole mikään talon kuningas sielä. Toiset ovat hiljaisempia asujia, toiset äänekkäämpiä, jos haluaa kerrostalossa asua, se asia pitäisi tajuta. Uusi asukas muuttaa, juovat muuttokaljaa ja heti on eukko korvat höröllään valppaana ja rämpyttää kelloa. Sinä se kotirauhan häiritsijä olet. Ja sitä paitsi nyt on viikonloppu, ja suurimmalla osasta ihmisistä sunnuntai ja lauantai viikon ainoat vapaapäivät. Ehkäpä maanantaina häipyvät töihin häiriköimästä itse hallitsijaa.

Vinkki: Muuta mummonmökkiin jonnekin linnunlaulun keskelle. Jos siedät edes sitä?

Entäs ne ketkä työskentelevät viikonloppuisin, ja joutuvat heräämään aikaisin? Siis lähes joka vkloppu.

Vierailija
120/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutossa ryypätään aina. Paljon mukavampaa silleen. Anna olla ja usko että arki niilläkin ihan normaalia.

Mikäs alkoholisti se siellä sekoilee?

Pulloon ei todellakaan ole mikään pakko tarttua tekosyyn nojalla.