Uusi naapuri ja heti ongelmia
Onko teidän mielestä ihan normaalia kolistella muuttolaatikoiden kanssa klo 04 aamuyöstä? Muuttoporukka alkoi heti nautiskella jotain juomia ja desibelit illalla 22.30 aikoihin kovat. Kävin sanomassa ja lähtivät baariin mutta baarin jälkeen siis alkoi voimakas kolistelu ja heräsin vaikka oli korvatulpat. Yritin käydä uudelleen sanomassa mutta ovea ei enää avattu ja kolistelu jatkui.
Miten toimisitte?
Kommentit (130)
Kiitokset kaikille mielipiteistä. Paremminkin olisi voinut mennä viime yö, en ole mikään jäärä vaikka joku ehkä sai sen kuvan. Uskokaa pois muuttaisin korpeen jos se olisi taloudellisesti mahdollista. Halusin vain nukkua.
Ap-per*eeseen ammuttu karhu/ilonpilaaja/pahan ilman lintu
Totta ap alkoi imuroida kattoa jne. uusien naapureiden palauttamiseksi ruotuun
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö muut naapurit?
No ei ainakaan kukaan ole muuttanut ennen yöllä. Yksi entinen naapuri saattoi ajaa keskellä yötä pihaan autolla, siis ihan ikkunoiden alle auton poppikone niin kovalla kuin lähtee. Bassot tärisytti koko taloa. Mutta muuten ovat osanneet ottaa naapurit huomioon. Juhlia toki on, mutta päättyvät kyllä yleensä ajoissa ja lähtevät baariin jatkamaan.
Ap-selaan oikotietä jo/vapiskaa
Teitkö valituksen siitä poppiauto-naapurista
1. Miks?
2. Wot?
3. Lasinen vai muovinen?
4. Suklaa vai vanilja?
5. Ratsastus, uinti, vai molemmat?
6. Ootko tylsä, kiva vai söpö?
7. Entä mä?
8. Oon 13wee nainen, entä sä?
9. Loppusuoralla?
10. Alas kalliolta vai purkki pellereitä?
11. Onks kivaa nyyy?
12. Ooks ok tyyppi?
13. Mäki varmaa oon?
Nyt on sunnuntai..tuskin mellastavat tänään, jos muutto saatu tehtyä. Että ap saa nukuttua ensi yön. Jos et sitten korvat höröllä joka rasahdusta kuuntele.
Jos ovat niin välinpitämättömiä että pitävät jatkoja aamuyöllä niin se tuskin jää siihen yhteen kertaan.
Häädön hankkimista pitäisi helpottaa niin että kerrostalot sopisivat myös työssäkäyvien asuttaviksi.
Itse olen terveysalalla ja voin kertoa että se vaikuttaa myös potilasturvallisuuteen jos ei ole saanut nukuttua.
Haet hakemalla ongelmia itsellesi. Naapurisi vihaa sinua jo.
Siis lauantaiynä juhlivat. Pitääkö tälläisten, joilla ei ole omaa elämää pilata se aina muilta?
Taloyhtiöissä pitäisi olla sääntönä ettei yöllä muuteta! Vuorotyön tekijöitä voi myös asua talossasi,uni on silloin ehdottoman tärkeää,muutenkin ei ne yhtiön säännöt siellä seinällä turhaan ole,niitä pitää noudattaa,siinä vaiheessa jos ei tajua että otetaan huomioon myös toiset asukkaat ei kannata kerrostaloon muuttaa.Jokainen maksaa vuokraa asunnostaan kyllä siihen hintaan kuuluu myös hiljaisuus yöaikaan!!
yörauha kirjoitti:
Taloyhtiöissä pitäisi olla sääntönä ettei yöllä muuteta! Vuorotyön tekijöitä voi myös asua talossasi,uni on silloin ehdottoman tärkeää,muutenkin ei ne yhtiön säännöt siellä seinällä turhaan ole,niitä pitää noudattaa,siinä vaiheessa jos ei tajua että otetaan huomioon myös toiset asukkaat ei kannata kerrostaloon muuttaa.Jokainen maksaa vuokraa asunnostaan kyllä siihen hintaan kuuluu myös hiljaisuus yöaikaan!!
Parasta myös saada sairauskohtaukset päiväsaikaan, ettei ensihoitoryhmän toimet häiritse maksavia asukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Ap, en ymmärrä miksi kaltaisesi ihmiset hakeutuvat kerrostaloihin asumaan. Et ole mikään talon kuningas sielä. Toiset ovat hiljaisempia asujia, toiset äänekkäämpiä, jos haluaa kerrostalossa asua, se asia pitäisi tajuta. Uusi asukas muuttaa, juovat muuttokaljaa ja heti on eukko korvat höröllään valppaana ja rämpyttää kelloa. Sinä se kotirauhan häiritsijä olet. Ja sitä paitsi nyt on viikonloppu, ja suurimmalla osasta ihmisistä sunnuntai ja lauantai viikon ainoat vapaapäivät. Ehkäpä maanantaina häipyvät töihin häiriköimästä itse hallitsijaa.
Vinkki: Muuta mummonmökkiin jonnekin linnunlaulun keskelle. Jos siedät edes sitä?
Jotkut kuule asuvat ihan siksi, että on pakko. Ei ole olemassa mitään: "voisin asua omakotitalossa mutta asun mieluummin vuokralla kerrostalossa"-ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
yörauha kirjoitti:
Parasta myös saada sairauskohtaukset päiväsaikaan, ettei ensihoitoryhmän toimet häiritse maksavia asukkaita.
Tämähän olikin ihan verrattavissa... Yleensä potilas toimitetaan sitten sairaalaan jos pahalta näyttää, siinä ei mene montaa tuntia ja tuskin kolinakaan on ihan samaa luokkaa.
Ap-katselen köysitarjouksia netistä
Veikkaan, että homma jäi kesken, kun lähtivät baariin. Aamuyöllä hyvässä humalassa joku sai kuningasajatuksen, että puretaan nää loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli varmasti läppä, mutta minä olen saanut juuri tuosta valituksen. Paarit kolahtivat kaiteeseen kun kehtasin saada aivoinfraktin keskellä yötä.
yörauha kirjoitti:
Vuorotyöläiset on huono esimerkki. Yövuorolaisten takia ei sit päivälläkään sais muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis lauantaiynä juhlivat. Pitääkö tälläisten, joilla ei ole omaa elämää pilata se aina muilta?
Minä käyn töissä. Kaikilla ei ole aina esim. viikonloput vapaata.
Ap-ilman unta ei pärjää/biletys ei ole perustarve
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun piti alkaa näin huonosti tämä naapuruus, edellisen asukkaan kanssa oli myös ongelmia alkoholinkäytön takia ja häiriköi öisin, olen siksi kai aika vauhkona että miten jatkossa menee.
Ap
Miksi se edellinen muutti pois? Sai tarpeekseen nillittävistä naapureista?
Juuri näin tapahtui.
-Ap
Alkaa olla meno kuin Kummelissa. Käy ihmeessä rämpyttämässä ovikelloa näin sunnuntain kunniaksi, saattaa muuttomiehet näyttää dorkalle palaa.