Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi naapuri ja heti ongelmia

Väsynyt naapuri
11.03.2018 |

Onko teidän mielestä ihan normaalia kolistella muuttolaatikoiden kanssa klo 04 aamuyöstä? Muuttoporukka alkoi heti nautiskella jotain juomia ja desibelit illalla 22.30 aikoihin kovat. Kävin sanomassa ja lähtivät baariin mutta baarin jälkeen siis alkoi voimakas kolistelu ja heräsin vaikka oli korvatulpat. Yritin käydä uudelleen sanomassa mutta ovea ei enää avattu ja kolistelu jatkui.
Miten toimisitte?

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En palstaile töissä, ei ole aikaa. Tänään oli vapaa pitkän työputken jälkeen ja viime yönä olisin todella tarvinnut unta. Tänään kävin tapaamassa ystävää, kyllä, minullakin on elämää, en silti häiritse naapureita öisin.

Ap-pahvitalon vanki

Eikö sulla ollutkaan töitä?

"En pysty käymään töissä jos en saa nukkua yöllä. Jos valvon yön olen kuin kännissä seuraavan päivän. Soitanko töihin sitten että naapurit biletti, en tule töihin."

Tällä viittasin siihen, millaista minulla on ollut edellisen asukkaan kanssa joka möykkäsi, jatkui vielä silloin kun minä lähdin töihin. Olen etukäteen huolissani, että jos tämä uusi meinaa möykätä yöt läpeensä, en jaksa käydä töissä jos en saa nukkua. Tajuatko yhtään miten raskasta vuorotyötä tekevä ihminen tarvitsee unta? Ensin painat duunia ja sitten kun pitäisi nukkua niin kuuntelet jotain kännipaskaa.

Ap-en ole robotti

Ajattele positiivisesti: onneksi naapurissanne ei asu koliikkivauvaa.

No se! On mulla ollut sellainen erityislapsikin naapurina, huusi tuntikausia, ei ollut mikään vauva enää. Huusi itsensä ihan loppuun. En koskaan valittanut, vaikka en pystynyt hyvin keskittymään opiskeluihin. En tiedä mikä hänellä oli, lapsi parka.

Ap-joka ilta kun lamppu sammuu...

Vierailija
122/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raimo. Syömään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niuho. Luultavasti ongelmanaapuri.

Vierailija
124/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niuho. Luultavasti ongelmanaapuri.

Ai jos haluan nukkua yöllä?

Ap-narri vai kuningas

Vierailija
125/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt hiljaista? Vai sama meno?

Vierailija
126/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka pitää bileet kerran pitää ne toisen ja kolmannenkin kerran.

Ja tämä on taivahan tosi.

Eikä nuo olleet vielä välttis edes tuparit vaan vasta muuttoporukka siellä dokasi. Tuparit voivat olla vielä tulossa.

Valita heti heistä isännöitsijälle niin voit välttää seuraavat bileet.

T. kerrostalossa 49 vuotta

Vierailija
127/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan puuttuisi yhden lauantai illan jälkeen tollaseen. Oletko trolli?

Oletko itse. No, jos yksi kerta niin ei tuossa mitään mutta mulla oli kanssa juuri tuollainen naapuri joka muutti keskellä yötä ja musiikki raikasi lähes 24/7 vuodesta toiseen. Sama kolinan ja muun mölinä suhteen. Niin ja tää tyyppi oli semmoinen nuorityppi joka ei ollut töissä ja tuskin on edelleenkään. Itse opiskelin tuolloin (iltaopiskelua) ja siksi tuli vietettyä itse kotona paljon aikaa. Normaali ihminen ei kyllä muuta keskellä yötä. Nää yömuuttajat on justiinsa jotain hämäräperäitä porukkaa. Just sitä porukkaa joille viina maittaa ja itsekoottu 50000watin subwooferi on se elämänkeskipiste. Rötökset ja vankilassa olokin on joillekin tuttua hommaa.

Vierailija
128/130 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, onko tässä nyt jotain loukattu kun viestit ei näy.

Vierailija
129/130 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiä isännöitsijälle. Mulla muutti pari vuotta sitten naapuriksi elämämkoululainen 18-v teinin nulikka joka ilmeisesti aikoi pitää kämppäänsä kaveriporukkansa bilemestana. Puutuin asiaan heti, uhkasin poliisilla ja tein ilmoituksen. Johan loppu bileet siihen. Viime viikonloppuna tosin taas heräsin keskellä yötä siihen kun tultiin kovalla metelillä kämppään, kuului järkyttävä kolina ja puhetta/naurua, ovi kävi kolme kertaa kun porukkaa lappasi sisään ja ulos. Tätä kesti kuitenkin onneksi vain viisi minuuttia. Mikä lie tuon käynnin tarkoitus ollut, mutta olisin soittanut poliisit jos tämä olisi jatkunut.

Vierailija
130/130 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin vituttaa naapurit. Ostettiin perjantaina asunto ja jo silloin tehtiin naapureille selväksi, että ollaan ostettu em asunto, että meillä on tarve omalle autopaikalle (pitävät autojaan levällään parkkiksella, myös meidän paikalla). Noh tänään mentiin käymään ja edelleen autot levällään... parastahan tässä on, että em taloyhtiössä on todella vain 1 paikka per auto ja näillä naapureilla on 2 autoa... mua ei v***uakaan kiinnosta vaikka niillä ois tuhat autoa, kunhan tajuavat pitää autonsa pois meidän paikalta ja opettelevat parkeeraamaan suoraan. 

Kehottaisin noissa tapauksissa vaan tilaamaan hinausauton hinaamaan luvattomasti/väärin parkkeerattu auto pois, lasku menee sitten rekkarin perusteella omistajalle. Jos pysäköi toisten paikalle luvattomasti tai keskelle tolppaa, niin ainakin joutuu maksamaan hinauskulut.