Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu alkoi kinalla miehen kanssa

Vierailija
11.03.2018 |

Hän ja lapsi halusivat taas kaksin ottelua katsomaan, harvoin haluavat mua mukaan. Ja sitten auton vaihto sellaiseen että pystyn sillä ajamaan. Aina tuo mies vänkää.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika ja lapsi .eroa. ja ala nauttimaan feminiinisesta elämästä.

Vierailija
62/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajamiseen ja meillä on vain tuo yksi auto henkilökohtaiseen käyttöön, muut on miehen työautoja.

Minulle jäi vielä epäselväksi, miksi et osaa ajaa manuaalivaihteisella? Oletko opetellut ja huomannut että se ei onnistu vai pelkäätkö opettelua? Onko sinulla joku vamma, joka vaikeuttaa manuaalilla ajamista? Ongelman ratkaisemiseksi pitää aina ensin tiedostaa, mikä ongelma on. Tiedän että äskeinen on itsestäänselvyys, joten teidän ei tarvitse kertoa sitä minulle. :-) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei valittaja, yksi hopeareunus tämän päivän pilveesi:

Nyt sinulla on tilaisuus korkata kaikki salapullosi ja vetää kunnon känni! Panet musiikin soimaan täysillä, tanssit, laulat ja ryyppäät sydämesi kyllyydestä!

On sitten iloinen yllätys miehellekin kotiin tullessaan, kun kerrankin tervehdit häntä hilpeästi hymyillen ja lallatellen.

Vierailija
64/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki selvisi, sekin Miksi mies halusi yksin otteluun.

Vierailija
65/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajamiseen ja meillä on vain tuo yksi auto henkilökohtaiseen käyttöön, muut on miehen työautoja.

Minulle jäi vielä epäselväksi, miksi et osaa ajaa manuaalivaihteisella? Oletko opetellut ja huomannut että se ei onnistu vai pelkäätkö opettelua? Onko sinulla joku vamma, joka vaikeuttaa manuaalilla ajamista? Ongelman ratkaisemiseksi pitää aina ensin tiedostaa, mikä ongelma on. Tiedän että äskeinen on itsestäänselvyys, joten teidän ei tarvitse kertoa sitä minulle. :-) 

Valittaja kyllä osaa ajaa manuaalivaihteisella. Sillähän se ajoi inssinsäkin. Kunhan taas puhuu lämpimikseen. Sille on ihan sama mistä valittaa, tärkeintä on se valittaminen ylipäätään. Kas kun elämä on murheen laakso.  :)

Vierailija
66/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ja lapsi halusivat taas kaksin ottelua katsomaan, harvoin haluavat mua mukaan. Ja sitten auton vaihto sellaiseen että pystyn sillä ajamaan. Aina tuo mies vänkää.

elämäsi on hyvin vaikeaa.

Vierailija
67/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä jäi hieman tuo logiikka epäselväksi.

Siis miehesi lähti lapsen kanssa ottelua katsomaan. Eli lapsen täytynee olla jo jonkinmoisella iällä, koska "eivät halunneet mukaan" ja sinä et pärjää ilman autoa. Eli suhde/liitto on jo pitkäaikainen. Ilmaisesti tämä auton pakkotarve ei ole syntynyt juuri nyt, niin onko miehesi joutunut tähän asti toimimaan sinulle kuskina? Ei ihme, että haluavat omaakin aikaa.

Tuollahan niitä on ostoshelvetit täynnä näitä lasittunein katsein ostoskärryä jonkun henkkamaukan edessä vartioivia perheenisiä "kuskina".

"Hei katso, mitä mä löysin tuolta alekorista.(voi prkl...) Eikö olekin ihan minun näköä? (Mistä minä sen tiedän, viimeksikin olin väärässä) Väri sopii siihen laukkuun, jonka löysin silloin viime viikonlopun reissulla..(Juu ja paljon muutakin "löydettiin").. Hei mä piipahdan vielä tuossa putiikissa.(Voi luoja, ota minut jo pois täältä).."

Vierailija
68/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään ammattivalittaja valittaa, kun joutuu olemaan yksin kotona.

Ja huomenna taas valittaa, kun ei saa toteuttaa tärkeintä haavettaan eli olla yksin kotona. Aina joutuu kestämään miehen ja lapsen seuraa.

Ei ole ammattivalittajan hyvä tässä maailmassa, ei ole.

Tuotahan se just valitti koko viime viikon. Kertoi, että särkee ihan päätä aina kun perhe on kotona. Tulee hulluksi kun lapsikin on kipeänä poissa koulusta ja joutuu vielä sitäkin katselemaan. Ja aina helpotuksen huokaus kun mies lähtee töihin että pääsee siitä eroon...

Olisi kyllä hieno kuulla miehen ja lapsen ajatukset ammattivalittajasta.

Juu, ja muistelen (olen ollut täällä liian kauan) miten vuosia sitten ammattivalittaja valitti viikosta ja kuukaudesta toiseen miten joutuu olemaan liikaa lapsen kanssa ja mies ei hoida lasta yhtään. Nyt saisi sitten olla rauhassa yksin mutta sekään ei kelpaa.

Vierailija
69/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, sama lapsesta valittaminen jatkuu yhä, tässä tuorein:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3121145/miten-voi-jaksaa-viela-toiset-y…

Ammattivalittaja on ihminen, joka on syntynyt tyytymättömäksi ja joka ei yksinkertaisesti kykene olemaan tyytyväinen mihinkään. Vaikka se nyt taiottaisiin prinsessaksi, joka asuu kultaisessa palatsissa, se valittaisi, kun palatsi ei ole tehty platinasta.

Vierailija
70/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas harmi, että sinulle sattuikin tuollainen vänkäävä mies.  :)

Vierailija
71/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Hyvä että isä ja lapsi viettävät aikaa kaksistaan. Ja mitä autoon tulee, niin mikset  voi ajaa manuaalivaihteisella, hankitko vain automaattikortin?

Itse ajoin autokoulussa vaan automaatin, miehellä manuaali. Hän päättää millainen auto meillä on, mulle ihan sama. Kävelen töihin ja kauppaan, eipähän tarvii jumppailla. Ukkokin tykkää kun en ole rasvamakkara joka menee autolla joka paikkaan.

Vierailija
72/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs Aruba... Kuinka pärjäsit sikäläisillä autoilla sikäläisessä liikenteessä?

Vierailija
73/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, eikö miehen työautojen kulut mene firman piikkiin, miten niiden kulut vaikuttaa yksityisautoon?

Käytkö työssä, joutuuko siellä olemaan yksin? Vai onko mies ja lapsi viikolla iltaisinkin työssä ja harrastuksissa poissa kotoa? Oletko kertonut perheellesi haluavasi viettää enemmän yhteistä aikaa?

Vaikutat viestiesi perusteella aikamoiselta uhriutujalta...

Vierailija
74/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, sama lapsesta valittaminen jatkuu yhä, tässä tuorein:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3121145/miten-voi-jaksaa-viela-toiset-y…

Ammattivalittaja on ihminen, joka on syntynyt tyytymättömäksi ja joka ei yksinkertaisesti kykene olemaan tyytyväinen mihinkään. Vaikka se nyt taiottaisiin prinsessaksi, joka asuu kultaisessa palatsissa, se valittaisi, kun palatsi ei ole tehty platinasta.

Voi jestas sentään:) On se mahdoton mimmi.

Vierailija
75/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit tyytyväinen että isä ja lapsi viettävät paljon yhdessä aikaa, yleensä valitetaan päinvastaisesta.

Miksi et voi ajaa manuaalivaihteisella niin kuin normaalit ihmiset? Ymmärrän hyvin jos mies ei automaattivaihteista halua, meitä on aika paljon jotka mieluummin ajavat manuaalivaihteisella.

En osaa enkä voi olla ilman autoa. Eilenkin olivat 6 tuntia kaksistaan.

Joo, et osaa. Mutta miksi et voi opetella? Ei se mitään aivokirurgiaa ole?

Mulle se on liian vaikeaa.

Sulla on kuitenkin ajokortti ja olet suorittanut autokoulun. Pitäisi jotenkin osata. Eikun harjoittelemaan.

Vierailija
76/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, kutsuuko joku ammattivalittajaa "uhriutujaksi"?

Pois se hänestä!  :D

Vierailija
77/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä uutinen. Yleensähän teidän avioliittonne on niin sopuisa.

Vierailija
78/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas aloitus...

Vierailija
79/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaatti on just kuin meille naisille tehty!

Kolmekymmentä vuotta olen ajanut aautomaattivaihteisella ja muuta en enää ees huoli. Huoletonta menoa.

Vierailija
80/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Automaatti on just kuin meille naisille tehty!

Kolmekymmentä vuotta olen ajanut aautomaattivaihteisella ja muuta en enää ees huoli. Huoletonta menoa.

Minun käy sääliksi aloittajan miestä. Rasittava akka on ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän