Miten voi jaksaa vielä toiset yhdeksän vuotta lapsen kanssa, kun on jaksanut jo yhdeksän?
Kommentit (28)
Miten on mahdollista, että se lapsiraukkasi jaksaa sinua vielä toiset yhdeksän vuotta?
Miten sen sun miehesi on mahdollista kestää sua vielä yhdeksän vuotta?
Noo... sun elämässäsi taitaa kaikkein mahdottominkin olla mahdollista... :D
Mä olen kestänyt esikoistakin jo 32v. Seuraavia 30v, 23v ja 19v. Nyt on jo 5 lastenlastakin. Onkohan mussa jotain vikaa, kun jaksamisen kanssa ei ole ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on helppoa. Kehitysvammaiset eivät lähde koskaan kotoa pois.
Tässä kun Rinnekodin lähellä asun, niin kyllä niitä näyttäisi ihan hirveän paljon pois kotoaan lähteneen...
Vierailija kirjoitti:
Miten se on mahdollista?
No varmaan kasvattamalla siitä sellaisen että sen kanssa on ennen kaikkea kiva olla. Niin mä olen tehnyt kolmen kanssa ja nyt jo haikea olo, että kasvavat. Pienin on juuri tuon 9v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kun Rinnekodin lähellä asun, niin kyllä niitä näyttäisi ihan hirveän paljon pois kotoaan lähteneen...
Laitospaikkoja ja tukiasuntoja ei riitä kaikille edes likipitäen.
Ohis
Ap, se helpottaa kyllä. Nyt mulla on sen sijaan jo nyt ikävä lapsia, kun he muutaman vuoden sisällä muuttavat omilleen. Aivan mahtavaa seuraa ovat.
16- ja 18-vuotiaiden äiti
Ammattivalittajan poika kyllä lähtee kotoansa lätkimään heti kun suinkin kykenee. Viimeistään yhdeksän vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittajan poika kyllä lähtee kotoansa lätkimään heti kun suinkin kykenee. Viimeistään yhdeksän vuoden kuluttua.
Kyllä Ap tietää, miten lapsista eroon pääsee jos oikein kyllästyttää.
Kuinka on mahdollista, että ammattivalittaja on kestänyt itseään jo 45 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä he lähtevät, jos vanhemmat päästävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Ap tietää, miten lapsista eroon pääsee jos oikein kyllästyttää.
Niinpä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitospaikkoja ja tukiasuntoja ei riitä kaikille edes likipitäen.
Ohis
Ei nykyisin laitoksissa asutakkaan. Kyllä riittää paikkoja ja uusia tulee koko ajan.
Kuvitteletko, että sun äitiys loppuu 9v päästä? Ei se ihan niin mene.
Jos et todellakaan halua olla vanhempi, niin sinun on kerrottava se lastensuojeluun. Yksikään lapsi ei ansaitse huonoa lapsuutta. Kannattaa ottaa lasuun yhteyttä nyt, niin lapsi pääsee vielä kokemaan lapsuutta muualla.
Sä olet ammattivalittaja joskus todella julma.
Miten voi olla noin vetämätön ihminen? Mies käy töissä, mies harrastaa lapsen kanssa ja sinä olet mukamas kovilla. Ethän sä muuta tee kuin ruokaa silloin tällöin ja mariset täällä 12 tuntia päivässä.
Noo... eiköhän pieni arubanloma aina silloin tällöin virkistä sen verran, että sitten jaksaa taas. :)