Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu alkoi kinalla miehen kanssa

Vierailija
11.03.2018 |

Hän ja lapsi halusivat taas kaksin ottelua katsomaan, harvoin haluavat mua mukaan. Ja sitten auton vaihto sellaiseen että pystyn sillä ajamaan. Aina tuo mies vänkää.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ansaitset parempaa!

Vierailija
22/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhtään puhunut asiasta miehesi kanssa? Siis tuosta yksinolosta.

Vierailija
24/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhtään puhunut asiasta miehesi kanssa? Siis tuosta yksinolosta.

Olen, ei se siihen mitään sano.

Vierailija
25/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
26/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella?

Kerrankin naulan kantaan, ammattivalittaja.

Te kaksi olette täydellinen pari, joka ansaitsee toinen toisensa ihan kympillä.  :D

Vierailija
27/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teitäkin vaivaisi jos olisi kuin kaksi perhettä kuten meillä. Minä, aina yksin kotona ja mies lapsen kanssa jossain.

Jos olet niin vajaa, että et edes manuaalivaihteisella autolla opi ajamaan niin en ihmettele yhtään miksi edes miehesi ja lapsesi ei halua viettää sun kanssa aikaa.

Silti halusi mennä kanssani naimisiin ja tehdä lapsen?

Vierailija
28/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ammattivalittaja valittaa, kun joutuu olemaan yksin kotona.

Ja huomenna taas valittaa, kun ei saa toteuttaa tärkeintä haavettaan eli olla yksin kotona. Aina joutuu kestämään miehen ja lapsen seuraa.

Ei ole ammattivalittajan hyvä tässä maailmassa, ei ole.

Vierailija
29/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teitäkin vaivaisi jos olisi kuin kaksi perhettä kuten meillä. Minä, aina yksin kotona ja mies lapsen kanssa jossain.

Jos olet niin vajaa, että et edes manuaalivaihteisella autolla opi ajamaan niin en ihmettele yhtään miksi edes miehesi ja lapsesi ei halua viettää sun kanssa aikaa.

Halusi varmaan sen lapsen ja laski että todennäköisesti lapsi perii häneltä sen verran paljon geenejä, että voi kehittyä ihan normaalin tasoinen ihminen.

Tuolla annoin sinulle ohjeen siihen manuaalivaihteiston opetteluun/automaattivaihteisen hankintaan. Noudata sitä.

Vierailija
30/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja huomenna taas valittaa, kun ei saa toteuttaa tärkeintä haavettaan eli olla yksin kotona. Aina joutuu kestämään miehen ja lapsen seuraa.

Olenhan mä päivät yksin ja se riittää mulle. En halua olla viikonloppuisinkin yksin kun en ole sinkku.

Vierailija
31/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotahan se just valitti koko viime viikon. Kertoi, että särkee ihan päätä aina kun perhe on kotona. Tulee hulluksi kun lapsikin on kipeänä poissa koulusta ja joutuu vielä sitäkin katselemaan. Ja aina helpotuksen huokaus kun mies lähtee töihin että pääsee siitä eroon...

Olisi kyllä hieno kuulla miehen ja lapsen ajatukset ammattivalittajasta.

Vierailija
32/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusi varmaan sen lapsen ja laski että todennäköisesti lapsi perii häneltä sen verran paljon geenejä, että voi kehittyä ihan normaalin tasoinen ihminen.

Tuolla annoin sinulle ohjeen siihen manuaalivaihteiston opetteluun/automaattivaihteisen hankintaan. Noudata sitä.

Niin en tajua miksi se automaattivaihteisen auton hankinta olisi niin vaikeaa? Kortin ajoin manuaalivaihteisella mutta muuten olen ajanut aina automaattivaihteisella.

Vierailija
33/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse osta itsellesi sellaista autoa kun tarvitset päästäksesi liikkumaan?

Millä perusteella se on missään määrin miehen vastuulla olla järjestelemässä sinun liikkumisia. Kai nyt aikuinen ihminen itsekin osaa matkansa järjestää.

Vierailija
34/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse osta itsellesi sellaista autoa kun tarvitset päästäksesi liikkumaan?

Millä perusteella se on missään määrin miehen vastuulla olla järjestelemässä sinun liikkumisia. Kai nyt aikuinen ihminen itsekin osaa matkansa järjestää.

Kun mies ei halua että ostan omilla rahoillani.

Vierailija
35/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ei halua että ostan omilla rahoillani.

Entä sitten?

Mitä sillä on väliä mitä mies haluaa kun omilla rahoillasi ostat.

Vierailija
36/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenhan mä päivät yksin ja se riittää mulle. En halua olla viikonloppuisinkin yksin kun en ole sinkku.

Miten sä nyt taas oot päivät yksin? Just kerroit, miten kiireisiä sun päivät on asiakastapaamisineen.

Vierailija
37/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt. Joka päivä kirjoitat täällä että haluat lähteä koko torpasta pois ikuisiksi ajoiksi, niin että saat olla aina yksin.

Nauti nyt hemmetti soikoon joka hetkestä kun saat olla yksiksesi eikä ole mies siinä raivoamassa eikä lapsi mankumassa.

Vierailija
38/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en tajua miksi se automaattivaihteisen auton hankinta olisi niin vaikeaa? Kortin ajoin manuaalivaihteisella mutta muuten olen ajanut aina automaattivaihteisella.

Joo, ei se ole yhtään vaikeaa. Onnea, jopa sinä tajuat sen. Siis mene ja osta se automaattivaihdeauto niillä omilla rahoillasi. Jopa sinä tajuat, että saat käyttää omat rahasi ihan mihin tahdot.

Vierailija
39/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on rahaa etkä osta haluamaasi autoa, koska mies kieltää, niin tulee mieleen onko hän edunvalvojasi?

Osta itse se auto. Huoh...

Vierailija
40/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autot ovat kalliita. 

Itsellänikin on automaattivaihteinen auto mutta jos joutuu ajamaan välillä manuaalivaihteisella, siihen totutteluun menee keskimäärin 5-10 min. Jokainen normaalijärkinen selviytyy siitä yhden kauppareissun aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme