Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu alkoi kinalla miehen kanssa

Vierailija
11.03.2018 |

Hän ja lapsi halusivat taas kaksin ottelua katsomaan, harvoin haluavat mua mukaan. Ja sitten auton vaihto sellaiseen että pystyn sillä ajamaan. Aina tuo mies vänkää.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on rahaa etkä osta haluamaasi autoa, koska mies kieltää, niin tulee mieleen onko hän edunvalvojasi?

Osta itse se auto. Huoh...

Ei ole mutta pitäisi vaihtaa tuo nykyinen auto automaattivaihteiseen koska meillä on useampi auto ja niistä kuluja niin ei voi taas ostaa yhtä autoa lisää.

Vierailija
42/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmä aloitus,yhtä tyhmä kuin ap:kin vaikuttaa olevan. Ei aikuisen ihmisen tarvitse olla yksin päiväkausia. Voi käydä töissä, tavata ystäviä, harrastaa. Jokainen on itse vastuussa omasta elämästääm! Ei sinun miehesi vastuulla ole sinun viihdyttämisesi. Ryhdistäydy nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan ammattivalittaja.

Tässä asiassa ei ole tehtävissä yhtään mitään. Jos kerran olet niin laiska, että et viitsi opetella ajamaan manuaalivaihteisella autolla, sitten et todellakaan pääse itsenäisesti minnekään vaan tönötät siellä torpassasi loppuikäsi.

Vierailija
44/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa ei ole tehtävissä yhtään mitään. Jos kerran olet niin laiska, että et viitsi opetella ajamaan manuaalivaihteisella autolla, sitten et todellakaan pääse itsenäisesti minnekään vaan tönötät siellä torpassasi loppuikäsi.

Manuaalivaihteisella auton voi vaihtaa automaattivaihteiseen eli löytyy muukin ratkaisu kuin taas opetella ajamaan manuaalivaihteisella.

Vierailija
45/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teitäkin vaivaisi jos olisi kuin kaksi perhettä kuten meillä. Minä, aina yksin kotona ja mies lapsen kanssa jossain.

Jos olet niin vajaa, että et edes manuaalivaihteisella autolla opi ajamaan niin en ihmettele yhtään miksi edes miehesi ja lapsesi ei halua viettää sun kanssa aikaa.

Silti halusi mennä kanssani naimisiin ja tehdä lapsen?

Halusi varmaan sen lapsen ja laski että todennäköisesti lapsi perii häneltä sen verran paljon geenejä, että voi kehittyä ihan normaalin tasoinen ihminen.

Tuolla annoin sinulle ohjeen siihen manuaalivaihteiston opetteluun/automaattivaihteisen hankintaan. Noudata sitä.

Niin en tajua miksi se automaattivaihteisen auton hankinta olisi niin vaikeaa? Kortin ajoin manuaalivaihteisella mutta muuten olen ajanut aina automaattivaihteisella.

No painu sinne autokauppaan ja osta se automaattivaihteinen. Meillä on myös 2 autoa, omani olen hommannut ihan itse. Ei ole niin vaikeeta. Ja manuaalivaihteisella ajaminen ei ole mitenkään vaikeeta. Olen itse ajanut molemmilla. Jos et siitä selviä, niin ei kannata lähteä liikenteeseen edes sillä automaattivaihteisella. Turhaa kitinää.

Vierailija
46/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teitäkin vaivaisi jos olisi kuin kaksi perhettä kuten meillä. Minä, aina yksin kotona ja mies lapsen kanssa jossain.

Jos olet niin vajaa, että et edes manuaalivaihteisella autolla opi ajamaan niin en ihmettele yhtään miksi edes miehesi ja lapsesi ei halua viettää sun kanssa aikaa.

Halusi varmaan sen lapsen ja laski että todennäköisesti lapsi perii häneltä sen verran paljon geenejä, että voi kehittyä ihan normaalin tasoinen ihminen.

Tuolla annoin sinulle ohjeen siihen manuaalivaihteiston opetteluun/automaattivaihteisen hankintaan. Noudata sitä.

Niin en tajua miksi se automaattivaihteisen auton hankinta olisi niin vaikeaa? Kortin ajoin manuaalivaihteisella mutta muuten olen ajanut aina automaattivaihteisella.

No painu sinne autokauppaan ja osta se automaattivaihteinen. Meillä on myös 2 autoa, omani olen hommannut ihan itse. Ei ole niin vaikeeta. Ja manuaalivaihteisella ajaminen ei ole mitenkään vaikeeta. Olen itse ajanut molemmilla. Jos et siitä selviä, niin ei kannata lähteä liikenteeseen edes sillä automaattivaihteisella. Turhaa kitinää.

Sanoin jo että kulujen takia pitää vaihtaa tuo nykyinen manuaalivaihteinen automaattivaihteiseen. Meillä kun on useampi auto.

Vierailija
47/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on rahaa etkä osta haluamaasi autoa, koska mies kieltää, niin tulee mieleen onko hän edunvalvojasi?

Osta itse se auto. Huoh...

Ei ole mutta pitäisi vaihtaa tuo nykyinen auto automaattivaihteiseen koska meillä on useampi auto ja niistä kuluja niin ei voi taas ostaa yhtä autoa lisää.

Voi hyvää päivää. Useampi auto. Joillakin ihmisillä ei ole autoa ja silti kykenevät liikkumaan. Jos et sitä manuaalia pysty käyttämään niin ole hiljaa. Ei ihme, jos miehesi on jossain muualla. Kuka tuota jaksaa kuunnella.

Vierailija
48/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit tyytyväinen että isä ja lapsi viettävät paljon yhdessä aikaa, yleensä valitetaan päinvastaisesta.

Miksi et voi ajaa manuaalivaihteisella niin kuin normaalit ihmiset? Ymmärrän hyvin jos mies ei automaattivaihteista halua, meitä on aika paljon jotka mieluummin ajavat manuaalivaihteisella.

En osaa enkä voi olla ilman autoa. Eilenkin olivat 6 tuntia kaksistaan.

Vie ajokortti suosiolla takaisin poliisille.

En vie, tarvitsen autoa.

Tarvitset mihin? Kun et ajamaan suostu? Sahaat siitä katon pois, asetat puutarhaan ja istutat sisälle kukkia?

Vierailija
49/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajan helmiä tämäkin ketju. Alan uskoa, että ikiliikkujan keksiminen on sittenkin mahdollista. Ainakin ikivalittaminen on jo keksitty.  :)

Vierailija
50/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit tyytyväinen että isä ja lapsi viettävät paljon yhdessä aikaa, yleensä valitetaan päinvastaisesta.

Miksi et voi ajaa manuaalivaihteisella niin kuin normaalit ihmiset? Ymmärrän hyvin jos mies ei automaattivaihteista halua, meitä on aika paljon jotka mieluummin ajavat manuaalivaihteisella.

En vie, tarvitsen autoa.

Tarvitset mihin? Kun et ajamaan suostu? Sahaat siitä katon pois, asetat puutarhaan ja istutat sisälle kukkia?

Ajamiseen ja meillä on vain tuo yksi auto henkilökohtaiseen käyttöön, muut on miehen työautoja.

Vierailija
51/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manuaalivaihteisella auton voi vaihtaa automaattivaihteiseen eli löytyy muukin ratkaisu kuin taas opetella ajamaan manuaalivaihteisella.

On sulla pienet ongelmat. Itse ajan sujuvasti kummallakin.

Vierailija
52/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittajan helmiä tämäkin ketju. Alan uskoa, että ikiliikkujan keksiminen on sittenkin mahdollista. Ainakin ikivalittaminen on jo keksitty.  :)

Mullekin tuli joskus näistä jutuista ikiliikkuja mieleen:)

Vierailija
53/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo että kulujen takia pitää vaihtaa tuo nykyinen manuaalivaihteinen automaattivaihteiseen. Meillä kun on useampi auto.

Mene ja vaihda. Mikä on ongelmana? Ja jos et manuaalivaihteisella selviä liikenteessä niin älä aja ollenkaan.  Osta vaikka polkupyörä ja liiku sillä.

Vierailija
54/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ja lapsi halusivat taas kaksin ottelua katsomaan, harvoin haluavat mua mukaan. Ja sitten auton vaihto sellaiseen että pystyn sillä ajamaan. Aina tuo mies vänkää.

Mies vänkää?

Veikkaanpa, ettei mies ole sanonut halaistua sanaa ottelureissusta. Pukenut vaan vaatteet päällensä ja lähtenyt pojan kanssa matsiin. Eikä taatusti mies ole avannut keskustelua autonvaihdosta. Kyllä se on joku muu, joka on ruvennut aiheesta vänkäämään...  ;)

Vierailija
55/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vie, tarvitsen autoa.

Ajamiseen ja meillä on vain tuo yksi auto henkilökohtaiseen käyttöön, muut on miehen työautoja.

Jos tarvitse autoa ajamiseen, istu rattiin ja aja.

Vierailija
56/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin miehesi ottaisin kyllä eron. EI taivas varjele, että ei ihminen osaa ajaa manuaalivaihteisella autolla joka talouteen kuuluu, ainoana kulkupelinä!!! 

Kait tämä on joku provojen provo? 

Vierailija
57/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ammattivalittaja voi ruveta ajamaan sitä autoa. Jos rupeaisi, olisi yksi valittamisen aihe vähemmän, ja se on mahdoton ajatus.

Valittamisen aiheiden pitää aina lisääntyä, EI vähentyä. t. Ammattivalittaja.

Vierailija
58/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin, tää meidän ikiliikkuja ei nyt pääse liikkumaan yhtään minnekkään torpastaan.

Vierailija
59/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näitä "naisia" suomessa ja somessa riittää.vali vali....

Vierailija
60/82 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin, tää meidän ikiliikkuja ei nyt pääse liikkumaan yhtään minnekkään torpastaan.

:D  :D  :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä