Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikiaikainen kysymys: ovatko miehet yksinkertaisia vai esittävätkö vain?

Vierailija
10.03.2018 |

Olen tehnyt ruokaa toista tuntia ja pyysin, että mies auttaisi sen verran että kuorisi ja siivuttaisi sipulin rinkuloiksi. Nooh.... mies kuori ja ihmetteli sitä sipulia noin 10 minuuttia, sitten seuraavat 5 minuuttia silppusi sitä pieneksi.
Odotin siis noin 13 minuuttia että sain sen sipulin (eri mallisena kuin ruokalajiin sopi), itse olisin hoitanut asian minuutissa.
Ovatko miehet siis niin ovelia että aina esittävät että ovat hitaita, jotta ei enää koskaan tarvitsisi tehdä mitään vai ovatko oikeasti niin ankeita?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos aloittajalla kestää ruoanlaitossa kaksi tuntia, kun pitää ulista av-palstalla miehen sipulinleikkuusta.

Ja aloittajakaan ei siis parempaa miestä saanut, kertoo kaiken aloittajan omasta tasostakin

Ihanaa, kiitos tästä! Meillä tosiaan viikonloppuna tehdään jotakin muutakin kuin nopeaa makaronia ja jauhelihakastiketta. Ja hei.... ulisen ja ulvon täällä ihan hulluna, koska en pysty itse sipulia pilkkomaan, vaan jouduin kysymään miestä avuksi. Ihanaa kun ajattelin noin. Tai siis kai sulla on asiat noin. Mä olen itsekin korkeakoulutettu ja ihan olen itse mieheni valinnut. Mutta kaikista hyvistä puolistaan huolimatta käyttäytyy ruuan laitossa tuolla tavalla, Mun ongelma on se, että en koskaan muista että täällä vastailee se alempi älykkyysluokka, joka ahdistuu, jos sanoo kissa ;)

ap

Vierailija
22/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli puolet miehistä on keskimääräistä yksinkertaisempia.

Tämähän oli harvinaisen looginen väittämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen mukaan. 

Entinen pomoni neuvoi, että jos vaimo käskee tiskaamaan, kannattaa ensimmäisellä kerralla rikkoa pari anopin antamaa perintölautasta. Voi sitten keskittyä jälleen tärkeämpiin hommiin.

Vierailija
24/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. kirjoitti:

Tilanteen mukaan. 

Entinen pomoni neuvoi, että jos vaimo käskee tiskaamaan, kannattaa ensimmäisellä kerralla rikkoa pari anopin antamaa perintölautasta. Voi sitten keskittyä jälleen tärkeämpiin hommiin.

Kaverini yrjösi, kun piti eka kerran vaipat vaihtaa. Vaimo tuumi, että parempi hoitaa homma itse niin ei tarvitse kahden sotkuja siivota:)

Vierailija
25/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

99.999% kaikista maailman keksinnöistä tekee mies että semotta......................................

Vierailija
26/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. kirjoitti:

Tilanteen mukaan. 

Hyvä neuvo. Tosin tiskatessakin voi miettiä syvällisiä. Kuten onko jutalla vielä ne sukkahousut? Tai tykkäiskö mette takaapäin? Kuinka paljon soinilla nousee pulssi eduskuntatalon portaissa? Onko jääkaapissa lisää kaljaa?

Vierailija
27/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. kirjoitti:

Tilanteen mukaan. 

Onpa reilua sälyttää kaikki vain kumppanille, eiköhän meillä kaikilla ole mielenkiintoisempiakin hommia kuin tiskaaminen. Ei menis läpi.

Vierailija
28/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos aloittajalla kestää ruoanlaitossa kaksi tuntia, kun pitää ulista av-palstalla miehen sipulinleikkuusta.

Ja aloittajakaan ei siis parempaa miestä saanut, kertoo kaiken aloittajan omasta tasostakin

Toista tuntia ei tarkoita kaksi tuntia.

Vierailija
29/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta olin myös tuollainen kun en vielä ollut kokannut juurikaan. Ei moniakaan asioita osaa ilman harjoittelua ja olen aina ollut enemmän teoreettinen kuin käytännöllinen, joten opin käytännön hommat hitaasti enkä siltikään ole niin näppärä kuin toiset.

Vierailija
30/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen kannattaa aina. 

Vierailija
31/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tehnyt jotain käden taitoa vaativaa hommaa niin se on alkuun hidasta. Kun sen on tehnyt tuhansia kertoja niin se saattaa mennä kymmeniä kertoja nopeammin.

Vierailija
32/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keneen verrataan.

Vierailija
33/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sinun vikasi. Miten kasvatat lapsia kun et osaa katsoa päältä että mies tekee kuten kuuluu. Olisit sanonut että siivuja, ei pieneksi silputtua?

Monet miehet on nykyään tosi kömpelöitä käsistään ja tekevät hitaasti.

Olen pettynyt sinuun.

Vierailija
34/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisia yhtään hävetä, kun yrittävät nolata miehensä?

Vierailija
35/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Niiltä vaaditaan niin eri asioita kuin naisilta, että eivät ole opetelleet. Mutta lisäksi ovat huomanneet että parhaiten välttyy vaatimuksilta kun haraa vastaan aivan joka vaiheessa, olennaisimpina oma-aloitteisuuden, vastuun ja älyn käyttö.

Ei niillä miehillä oikeasti ole mitään vaikeuksia senkään tajuamisessa minkälainen käytös on seksuaalista häirintää. He eivät vaan halua luopua vapaudestaan käyttäytyä niin, joten hämärtävät asiaa viimeiseen asti.

Ei kaikki miehet vaan tajua että oven aukaiseminen naiselle on seksuaalista häirintää. Kyse ei ole ilkeydestä.

Vierailija
36/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on hidas sipulin kanssa. Mitä sitten? Minusta on mukavaa, kun hän kokkaa yhdessä kanssani. :) Niillä käsillä on totuttu tekemään asioita, joita minä en osaa, vaikka sipulinpilkkominen ei sujukaan nopeasti.

Vierailija
37/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ruokaan tarvitaan sipulirenkaita? Pitäisi olla hyvät perusteet tähän pyyntöön. Laittaisin sipulin halki ja sittten niitä siivuja. Aikaa menisi 30 sekuntia. 

Vierailija
38/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

we too moo kirjoitti:

99.999% kaikista maailman keksinnöistä tekee mies että semotta......................................

samoissa luvuissa liikkuu rikollisten, alkkisten ja pedofiilien prosentit. Eli maailman isoin tai pienin alisuorittaja voi löytyä kotoasi, jos sinulla on mies :D Naiset on onneksi turvallisemmin siellä keskellä.

Vierailija
39/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On osaavia ja vähemmän osaavia miehiä. Exäni, akateeminen loppututkinto, ei osannut käyttää pyykkikonetta, tiskikonetta, nostaa rullaverhoja, valikoida vaatteita kaupasta itsekseen. Toisaalta hellyyttävää, mutta pitkässä juoksussa uuvuttavaa.

Vierailija
40/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä esitti aina jotta ei joutuisi tehdä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi