Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikiaikainen kysymys: ovatko miehet yksinkertaisia vai esittävätkö vain?

Vierailija
10.03.2018 |

Olen tehnyt ruokaa toista tuntia ja pyysin, että mies auttaisi sen verran että kuorisi ja siivuttaisi sipulin rinkuloiksi. Nooh.... mies kuori ja ihmetteli sitä sipulia noin 10 minuuttia, sitten seuraavat 5 minuuttia silppusi sitä pieneksi.
Odotin siis noin 13 minuuttia että sain sen sipulin (eri mallisena kuin ruokalajiin sopi), itse olisin hoitanut asian minuutissa.
Ovatko miehet siis niin ovelia että aina esittävät että ovat hitaita, jotta ei enää koskaan tarvitsisi tehdä mitään vai ovatko oikeasti niin ankeita?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tänään samaa kun katselin miestä joka yritti pukea taaperoa ulkovaatteisiin..

Vierailija
42/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat paljon näppärämpiä sormistaan. Ei siinä koulutuskaan minua auta, kun yritän saada langan neulansilmään. Lisäksi vielä kuolema verenhukasta uhkaa yrittäessäni saada paidan napin ommeltua:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne esittää, ex DI koulutukseltaan, ei osannut käyttää pölyimuria, liettä, tiskikonetta eikä pyykinpesukonetta.

xDD. Miehet luulen että olemme kompromisoituneet.

Vierailija
44/44 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoillaan asia näin:

Miehissä on todennäköisimmin yksinkertaisia olioita kuin naisissa. Jos valitaan 100 miestä ja 100 naista randomisti kadulta, niin naisissa on kaikella todennäköisyydellä enemmän älykkäitä yksilöitä kuin miehissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi