Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KARPPAAJAT! RUOKAKULUT KURIIN?

Vierailija
19.04.2006 |

Eli kertokaapas meneekö teillä paljonkin rahaa omaan karppiruokaan? Mitä syötte esim, välipalaksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat lihavia siksi, kun syövät ihan liikaa ja liian paljon rasvaa. Laihtuuhan ne varmaan hetkellisesti karppaamallakin mutta veikkaanpa, että pitkällä aikavälillä suurin osa palautuu lihavaksi uudestaan, koska eivät opi normaaleja malleja eivätkä jaksa lopun ikäänsä noudattaa jotain dieettiä.

Vierailija
2/8 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt hyvin, laadukkaasti ja terveellisesti. Ei me samaa syödä koko ajan. On muutakin ruokaa kun peruna, leipä yms. Salaatteja, lihoja, juustoja, jogurtteja, kasviksia, öljyjä, satoja eri makuja ja herkkuja. Sovitaan että perehdyt asiaan ja kokeilet kuukauden ja tule sitten puhumaan asiasta! Ennakkoluuloisuus on tyhmää, varsinkin jos olet ylipainoinen tai voit muuten huonosti. Pizza ja pulla ei tee ketään onnelliseksi. Muuten leipääkin karppaaja voi syödä alkuvaiheen jälkeen. Ruisleipä on sallittu, mutta ei vaan enään maistu. Voi olla normaalipainoinen ilman karppausta, mutta se on yhäuseammin harvinaista. Jotkut liikkuu enemmän ja kehon aineenvaihdunta toimii . .Muuten ;karppaajat suosittelee myös liikuntaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut helposti 10 kg ja voin todella hyvin. Olet muuten ylipainoinen itse, näkee kun noin närkästyit. Haluat vain tekosyitä jatkaa sokerin ja pullan ja muun turhan ruuan mutustelua.

Vierailija
4/8 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka on vaan laadukkaampaa. Tietysti kos ostelee fileitä yms. tulee kalliimmaksi. Tosin ei mene rahaa pizzoihin ja sellaisiin roskaruokiin. Syön välipalaksi täysi rasvasta jogurttia ja marjoja 1 dl. Tai kermaa ja marjoja. Tulee ihan jäätelön makuista kun vispaat ensin kerman ja sitten tehosekottimessa muussaat jäiset marjat ja lisäät oman maun mukaan keinomakeutusainetta. Itse jätän sen pois. Suolasena välipalana juustomakkaraa.

Vierailija
5/8 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 3x päivässä kunnon ruuan, en juurikaan napostele välipaloja. Mutta mikä estää syömästä esim. juureksia, pähkinöitä, jukurttia tai ihan mitä ikinä keksitkään karppeilun rajoissa.

Vierailija
6/8 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä ovat niitä minun HERKKUJA. Käy katsomassa karppaus . infosta mitä muutakin VOI syödä. Tästä et saa tekosyytä että et aloita painonpudotusta ja parempaa elämänlaatua!

Vierailija
7/8 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkanpa että pulla tms. tai sitten niitä ainaisia voileipiä:)

Vierailija
8/8 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotteko jaksaa koko lopun ikäänne syödä samaa sapuskaa joka päivä. Meillä syödään kohtuudella normaalia kotiruokaa perunasta pullaan eikä kenelläkään ole ongelmia painon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän