Mitä terveellistä olette lisänneet ruokavalioon tänä vuonna?
Nyt on alkanut uusi vuosi ja (ainakin hetkellisesti) uusi elämä. Aivan ensimmäisenä eilen saapui kuivalihaa 100 euron edestä. On vähäkalorista ja paljon proteiinia. Korvaa hyvin sipsit. Tavoitteena syödä yksi pussi päivässä välipalana tai kahtena.
Mitäs terveellistä muut ovat lisänneet ruokavalioonsa vai vieläkö joulusuklaat suussa siellä paisutaan?
Kommentit (22)
Voileipäkeksi jonka päällä grillattu broileri.
Vierailija kirjoitti:
En mitään! Minua ei voi pakottaa syömään terveellisemmin! Ei vaikka kuinka vihervassut yrittäisivät propakantallaan! Piste.
Kukaan ei ole pakottanut mihinkään ja opettele kirjoittamaan. Onko nämä vihervassut jokin pään sisäinen ääni, joka pakottaa tekemään ikäviä asioita?
Terveysvaikutuksiltaan kehutun kanelin, korvapuustimuodossa...
3. päivä vasta alkanut, enhän ä ole käynyt edes kaupassa tänä vuonna.
Perunaa ja porkkanaa enemmän, silliä.
Vierailija kirjoitti:
Terveysvaikutuksiltaan kehutun kanelin, korvapuustimuodossa...
😘
Korvasin viikottaisen pitsan päivittäisellä skumpalla.
Joululaatikoita sai Prismasta 17 snt kappale. Tänään syön viimeiset. Se lanttu on kyllä rankkaa vatsalle.
Vierailija kirjoitti:
3. päivä vasta alkanut, enhän ä ole käynyt edes kaupassa tänä vuonna.
Mä oon käynyt kaupassa jo viisi vai kuusi kertaa! :o
En mitään. Vanhalla tutulla kaavalla mennään. Valmiseineksiä, makkaraa, karamellia, jäätelöä ja kahvileipää.
Olen lisännyt leikkeleiden ja lihan syöntiä. Pikkuhiljaa kun keho tottuu suurempaan lihan määrään niin aikanaan siirryn carnivore diettiin.
Mulla on just nyt makkaraperunat eli ranskalaiset ja makkaraa airfryerissä ja sit illalla vedän ehkä vähän sipsejä.
Vaihdoin vodkan sherry lasilliseen. Kiva nauttia kun katsoo Agatha Christie jännäreitä.
En mitään! Minua ei voi pakottaa syömään terveellisemmin! Ei vaikka kuinka vihervassut yrittäisivät propakantallaan! Piste.