Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisestä

Vierailija
13.04.2006 |

Tuttuni, varsin erikoinen tapaus, harrastaa ukkomiehiä - tosin itsekkin aviossa ja äiti...

Nyt on hänellä ollut pidemmän aikaa jo itseään huomattavasti nuorempi hoito, vähän päälle 3-kymppinen, pian syntyvän esikoisvauvan isä. Vauvelia odotetaan siis miehen omassa perheessä, kuten remontoidaan uutta kotia ja eletään ilmeisen auvoista uuden perheen elämää (laspi eka).

Yleensä en jaksa tuttavani hörhöilyistä hermostua, mutta tämä uusin on niin raadollinen ja julma tapaus, miten miehet voi olla noin ääliöitä?

Olen yrittänyt puhua tuttavalleni järkeä, et käyttäisivät edes kumia yms...mutta täysin turhaan, sillä hän on uskomaton munahaukka.

Pitäisikö minun vain unohtaa tämä tapaus, olen jo pyytänyt tuttavaani olemaan kertomatta yksityiskohtia, sillä minua tapaus ahdistaa. Ajattelen, miten vaimo siellä kotona laittaa vauvalle kaikkea valmiiksi, samaan aikaan kun mies menee pitkin pääkaupunkiseudun parkkipaikkoja ja hotellien päivähuoneita vanhan mamman kanssa...Duunipaikalleenkin on naista vienyt (hyvässä duunissa melko uusi - mikä riski!)

Että hyvä viisas av kansa, mitä teen? Tiedän naisen nimen ja asuinpaikan, mutten tunne häntä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle että lopeta suhde tai käräytän sinut etkä ikinä enää näe syntymätöntä lastasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi