Oon ihastunut naapurin yh-mammaan
Hoikka, blondi, taiteellinen. Vie kesäisin kahvikupin ulos. Piirrää takapihalla. Kiltti lapsi ehkä 4v joka rauhallisesti leikkii. Ei haittaisi suhdetta.
Katselen parvekkeelta. Hyvä kroppa.
Nainen varovainen ja varmaan luylee pedariksi kun oon lapsen kautta yrittänyt lähestyä. Ujo kuin mikä. Miten lähestyä järkevästi?
Nyt talvella niitä ei kauheasti näy. Odotan kesää.
Kommentit (34)
Mene ennen naista asemiin takapihalle ja keitä nokipannukahvit. Tenavalle voit paistaa muurinpohjalettuja. Jos osaat soittaa, ota nuotiokitara mukaan. Sateella voit rakentaa laavun ja ainakin lapsen mielestä siellä on jänskä yöpyä, joten saat järjestetty myös kotiin tulevan kumppansi kanssa laatuaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun näet kävelet suoraan luokseen ja sanot, että asut lähellä ja olisit kiinnostunut tapaamaan häntä, pyydät puh. numeroa ja jos hän on kiinnostunut sen kyllä sinulle antaa. Siitä virität sitten eteenpäin.
Lol tää mies asuu yläkerrassa ja stalkkaa pihalle. Veikkaan että nainen hakee lähestymiskiellon ja muuttaa pois jos mies sössii himonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae kesällä jäätelöt kaupasta (jotkut perustuutit allergioiden takia) ja tarjoa. Ja sit kyselet mitä hän tekee työkseen, kysy lapselta iteltään käykö päiväkotia ja minkä nimisiä kavereita on jne. Ja sit palaat äidin kanssa jutteluun. Istahda alas jos mahdollista ja näytä ettei sulla ole kiire.
Tee tämä useamman kerran (paitsi jäätelöt) kunnes rohkenet ehdottaa jotain muuta.
Oisitpa mun naapuri 🤗Kuinkahan moni nainen pitäisi oikeasti friikkinä jos tekee miehenä noin?
En ainakaan miehenä uskaltaisi noin toimia
Musta toi olis söpöä.
N
Teitä naisia pidetäänkin hölmöinä ja tyhminä.
Pihalla on kyllä katos ja jotkut siellä on lettuja paistaneet. Voisi olla epätoivoinen viritys lähteä yksin grillaamaan naisen toivossa.
Toki täsmäiskun voisi kesällä tehdä. En vaan jaksais sinne asti odottaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, blondi, taiteellinen. Vie kesäisin kahvikupin ulos. Piirrää takapihalla. Kiltti lapsi ehkä 4v joka rauhallisesti leikkii. Ei haittaisi suhdetta.
Katselen parvekkeelta. Hyvä kroppa.
Nainen varovainen ja varmaan luylee pedariksi kun oon lapsen kautta yrittänyt lähestyä. Ujo kuin mikä. Miten lähestyä järkevästi?
Nyt talvella niitä ei kauheasti näy. Odotan kesää.
Sama täälläkin. Asuu naapurinkadulla ja on liikennevalo. Toiminut virkaansa neljävuotta kärkikolmion risteysviran jälkeen...
Nus*si sitä, älä lasta kuitenkaan, vaikka haluaisitkin.
Oletko aivan varma että on yh?? Mun mies osallistui yhdessä vaiheessa lapsenhoitoon tosi vähän ja olin periaatteessa aina yksin kaikkialla. Kyllä vtutti kun miehet tuli iskemään. Nyt yhden naapurin mies oli juuri kesällä 4kk ulkomailla töissä ja nyt reissussa taas.
Muista ettet ota mitään kontaktia siihen lapseen tai sinua luullaan pedariksi.
Kannattaa myös muistaa #Metoo helposti pääset sille listalle.
Vierailija kirjoitti:
Kysy kahville. Sano, että lapsen voi ottaa mukaan.
Luin, että antaa pois 😁
Sano, että "hei, kaunis nainen.".
Ite oon kanssa ujo, mutta oon lämmenny töissä yhdelle harmaalle seinälaudan näköiselle miehelle, kun tuo lause sen suusta oli niin poikkeava.
Jos naapurissa olisi mies joka alkaa yksin paistella muurinpohjalettuja grillikatoksessa vilkuillen meille päin, niin pysyisin etäällä, vaikka olisi miten salskea. Ihminen, joka paistaa yksin muurinpohjalettuja taloyhtiän grillauspaikalla on outo. Mutta eri juttu, jos lainaat sitä sukulaispoikaa ja teet niitä lettuja sen kanssa.
Koiran voi lainata sillä verukkeella, että omistajat pääsevät käymään jossain viikonloppureissussa. Hyvähän se on jos koira on vanha ja apaattinen, eipähän ainakaan pelottele eikä pure ketään.
Naisen keksimä provo. Tasan kukaan mies ei etsi yh:sta muuta kuin seksiä.
Kumpaa sä olet nyt vailla naista vai sitä lasta?
Jos naista, niin lopeta tuo lapsen kautta lähestyminen. Todellakin friikiltä saat näyttämään ittes.
Pyydä naista kahville. Lopeta tuommoiset pelit.