Miksi homoilla ja lesboilla ei ole koskaan tatuointeja?
En ole kertaakaan nähnyt sellaista homoa tai lesboa koka olisi peittänyt itsendä tatuoinneilla.
Kommentit (16)
Miksi homoilla ei seiso? En ole ikinä nähnyt homoa, jonka penis jäykistyisi, kun hyvän näköinen nainen istuu hänen viereensä saunassa.
Ovat paljon viisaampia kuin heterot jotka pilaavat ulkonäkönsä näillä turhanpäiväisillä nykyajan vitsauksilla!
Montakohan homoa tai lesboa ap on tavannut? :D
Vierailija kirjoitti:
Ovat paljon viisaampia kuin heterot jotka pilaavat ulkonäkönsä näillä turhanpäiväisillä nykyajan vitsauksilla!
Nykyajan? Jäämies Ötzilläkin oli tatskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja spermaa peräsuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitujen ihmisten kehitysaste onkin kivikauden tasolla.
Rekkalapakoilla on paljon tatuointeja yleensä, kun ovat muutenkin ns. hyviä jätkiä.
Ai, mä en tunne yhtään lesboa, jolla ei olisi tatuointia. Ja heitä on _paljon_lähipiirissäni.
Tunnen montakin. Itse asiassa kaikilla tuntemillani lesboilla ja biseksuaaleilla on tatuointeja.
Tunnen paljon homoja ja lesboja, ja joillain on ja joillain ei ole tatuointeja. Ihan samalla tavalla kuin heteroillakin.
T: ei-tatuoitu tatuoinneista pitävä bi
Vierailija kirjoitti:
On mullakin vaikka kuinka monta.
Kumpiko olet?
Olen lesbo ja minulla ei ole tatuointia. Joillakin tuntemillani lesboilla on tatuointi, joillakin ei. Samoin kuin tuntemillani heteroilla ja biseksuaaleilla. Ei siis voi tehdä yleistystä seksuaalisen suuntautumisen perusteella.
Niillä on enemmän tatuointeja kuin turhia yliopisto tutkimuksia.