Sielunkumppanit tässä maailmassa tai ne joiden kanssa oikeasti synkkaa...
Harmittaako ikinä että niitä on niin hirveän harvassa? En tiedä onko muilla sama ongelma eli tunne siitä että tulee ihan hyvin toimeen muiden kanssa mutta aidosti ei kolahda kemiat kuin todella harvoin?
Kommentit (11)
Juu, tapasin kerran miehen jonka kanssa alusta asti oli kuin oltaisiin tunnettu ja rakastettu aina. Luotin häneen alusta asti täysin, tunsin että hän tiesi kuka olen ennen kuin edes tutustuimme ja ymmärsimme toisiamme katseesta.
Tietysti harmittaa. Vielä enemmän ottaa päähän, kun siihen tulee joku ulkopuolinen ja sellaista yhteyttä ymmärtämätön sotkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako ikinä että niitä on niin hirveän harvassa? En tiedä onko muilla sama ongelma eli tunne siitä että tulee ihan hyvin toimeen muiden kanssa mutta aidosti ei kolahda kemiat kuin todella harvoin?
Se että on harvassa ei harmita, mutta se että tilanne on täysin mahdoton yhdessäolemisiin.. ja se että on törmännyt noihin ja ihan kiva ei oikein riitä,
Vierailija kirjoitti:
Yksi on. Ensi katseesta.
... jatkan: eikä harmita, koska olen aina ollut hiukan erikoinen. Hyvä että yhden olen nyt kohdannut. 💙
Toista tuskin tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti harmittaa. Vielä enemmän ottaa päähän, kun siihen tulee joku ulkopuolinen ja sellaista yhteyttä ymmärtämätön sotkemaan.
Vielä enemmän ottaa päähän, kun se toinen puolisko on varattu kahden lapsen isä. Se on vaan asia, josta en toivu tai selviä ikinä, vajaana elämisestä.
Eron jälkeen löysin sielunkumppanin. Epäuskoista olotilaa herättää vieläkin, miten jollain voi olla niin samanlainen moraali ja arvomaailma, kaikki ajatukset menee samaa rataa. Kuinka helppoa elämä nyt onkaan.
Se kun tapaa sellaisen ja olette molemmat naimisissa ja hän on kumppanisi ystävä. Se vasta on jotakin.
Kieltämättä todella kiehtovaa, kun olet pitänyt itseäsi aika erikoisena, sekä muottiin mahtumattomana, niin sitten tulee vastaan ihminen joka lukee sinua kuin avointa kirjaa JA teet itse saman toiselle. Siinä on muuten yllättävän paljon aikaa mennä hiljaiseksi ja hämmästellä suu auki havaintoja toisista.
Vierailija kirjoitti:
Se kun tapaa sellaisen ja olette molemmat naimisissa ja hän on kumppanisi ystävä. Se vasta on jotakin.
Apua.
Jep jep. Siksi kai heitä on niin harvassa että tajuaisi heidän arvonsa