Jos saisit nyt tuoreen pussin salmiakkia, avaisitko sen heti ja söisit himoiten ensimmäiset karkit?
Tekeekö mieli tuoretta samiakkia?
Kommentit (16)
Se olisi kaapissa avaamattomana vielä vuoden päästä.
Todellakin! Rakastan salmiakkia! Muuten en karkkia syö mutta salmiakki on mun suurin pahe.
Söin jo äsken pussillisen salmiakkia, niin nyt ei tee mieli. Eli jättäisin huomiseen.
Ei ole koskaan tykännyt salmiakista tai lakritsista. Taas jäätelöissä nuo maut ovat lempparini!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan tykännyt salmiakista tai lakritsista. Taas jäätelöissä nuo maut ovat lempparini!
Siis ”En ole” :)
Joo. Ei pelkkä haistelu riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas pidän lakritsijäätelöstä, mutta salmiakki jäätelössä ei maistu (karkkina kyllä, molemmat). Salmiakki jäätelössä maistuu mun suuhun jotenkin... karvaalta, kitkerältä?
Pilviin räjähtävän verenpaineen takia jättäisin ne syömättä.
En avaisi mutta vain siitä syystä, että olen ähkynä sipsipussillisesta. Jos olisit kysynyt heti töiden jälkeen, et olisi saanut kysymystäsi loppuun, kun olisin jo kiikuttanut tyhjää pussia kohti roskista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas pidän lakritsijäätelöstä, mutta salmiakki jäätelössä ei maistu (karkkina kyllä, molemmat). Salmiakki jäätelössä maistuu mun suuhun jotenkin... karvaalta, kitkerältä?
Riippuu varmaan merkistä :) itse löysin täydellisen vasta ihan muutama kuukausi sitten. Muut maistuvat oudolta paitsi se
T: se alkuperäinen
Avaisin ja söisin himoiten, mutta en ainoastaan ensimmäisiä karkkeja ja vaan samantien koko pussin samaan syssyyn ja himoiten viimeiseen karkkiin asti ja vielä haistelut päälle!
Heittäisin avaamattomana roskiin. Inhoan salmiakkia: ainoa karkki jonka sylkäisen pois, jos vahingossa suuhun joutuu.
Valitettavasti saan helvetillisen närästyksen salmiakista, joten en sitä enää juuri koskaan syö. Tykkäisin kyllä, mutta ei vain pysty.
On tuolla keittiön pöydällä ollut jo monta päivää salmiakkipussi mutta ei ole tullut avattua vielä.