Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit nyt tuoreen pussin salmiakkia, avaisitko sen heti ja söisit himoiten ensimmäiset karkit?

alkoi tehdä mieli salmiakkia
09.03.2018 |

Tekeekö mieli tuoretta samiakkia?

Jos saisit nyt tuoreen pussin salmiakkia, avaisitko sen heti ja söisit himoiten ensimmäiset karkit?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolla keittiön pöydällä ollut jo monta päivää salmiakkipussi mutta ei ole tullut avattua vielä.

Vierailija
2/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kaapissa avaamattomana vielä vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Rakastan salmiakkia! Muuten en karkkia syö mutta salmiakki on mun suurin pahe.

Vierailija
4/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin jo äsken pussillisen salmiakkia, niin nyt ei tee mieli. Eli jättäisin huomiseen.

Vierailija
5/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suolaista, ei kiitos.

Vierailija
6/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tykännyt salmiakista tai lakritsista. Taas jäätelöissä nuo maut ovat lempparini!

Vierailija
8/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan tykännyt salmiakista tai lakritsista. Taas jäätelöissä nuo maut ovat lempparini!

Siis ”En ole” :)

Vierailija
9/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei pelkkä haistelu riittäisi.

Vierailija
10/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas pidän lakritsijäätelöstä, mutta salmiakki jäätelössä ei maistu (karkkina kyllä, molemmat). Salmiakki jäätelössä maistuu mun suuhun jotenkin... karvaalta, kitkerältä?

Vierailija
11/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilviin räjähtävän verenpaineen takia jättäisin ne syömättä.

Vierailija
12/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaisi mutta vain siitä syystä, että olen ähkynä sipsipussillisesta. Jos olisit kysynyt heti töiden jälkeen, et olisi saanut kysymystäsi loppuun, kun olisin jo kiikuttanut tyhjää pussia kohti roskista.

Vierailija
13/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas pidän lakritsijäätelöstä, mutta salmiakki jäätelössä ei maistu (karkkina kyllä, molemmat). Salmiakki jäätelössä maistuu mun suuhun jotenkin... karvaalta, kitkerältä?

Riippuu varmaan merkistä :) itse löysin täydellisen vasta ihan muutama kuukausi sitten. Muut maistuvat oudolta paitsi se

T: se alkuperäinen

Vierailija
14/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaisin ja söisin himoiten, mutta en ainoastaan ensimmäisiä karkkeja ja vaan samantien koko pussin samaan syssyyn ja himoiten viimeiseen karkkiin asti ja vielä haistelut päälle!

Vierailija
15/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin avaamattomana roskiin. Inhoan salmiakkia: ainoa karkki jonka sylkäisen pois, jos vahingossa suuhun joutuu.

Vierailija
16/16 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti saan helvetillisen närästyksen salmiakista, joten en sitä enää juuri koskaan syö. Tykkäisin kyllä, mutta ei vain pysty.