Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan raskaana olevat draamaqueen-terroristit

Vierailija
09.03.2018 |

Onneksi KAIKKI odottavat kollegat eivät ilmeisesti ole näin raskaita? Sanokaa hyvät naiset, ettivät ole.
Kerjätään huomiota ja valitellaan vaivoja.
Märistään joka asioista ja vihjaillaan tilasta (mutta appajee jos joku viittaa siunattuun tilaan!)
Otetaan hampaisiin työkavereita ja valitetaan hormonihuuruissa.
Ei helkkari koska tuon raskaana olevan työpaikan draamaqueen-terroristin äitiysloma lakaa..
Joidenkin "onnekkaiden" duunissa näitä nimenomaan vaikeita tapauksia voi olla jopa trio kerrallaan. Näin miehenä hirvittää ohuesti aina kun joku kiekaisee ilmoille "iloisen uutisen" että mitenkähän tämä tila nyt häneen mahtaa vaikuttaa. Pysyykö normaalina vai muuttuuko tiesmiksi jole ei uskalla enää mitään sanoa...
Anteeksi jos avauduin sallittakoon kertaluonteisesti näin perjantain kunniaksi.
Voikaa paksusti mut pysykää hei asiallisina, jooko.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä moni toivoo että se siunattu äitiysloma oikeasti koittaisi muutamalle "määensittepystytääntilanitakianiinvoisitsä"-kollegalle.

Vierailija
42/48 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollaiset valittajat ovat vaikeita työkavereita jo ennen raskautta. Mua ainakin ärsyttää se kun töissä jotkut kertovat koko elämäntarinansa ja sitten odottavat että itsekin pitäisi lähteä siihen samaan mukaan, vaikka ei kiinnosta pätkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. On se varmaan juu luonteesta kiinni muutenkin. Itse en ole huomionhakuinen persoona ja jotenkin hävetti aina kun tilani tuli puheeksi, vaikkakin ihan asiallisissa työsuorituksiin liittyvissä yhteyksissä yleensä. Ja tosiaan raskaudet ovat erilaisia joten yritin aina muistaa sanoa jotain tyyliin "kiitos kuitenkin kun kysyit", vaikka tilani huomioiminen olisikin siinä yhteydessä sattunut olemaan tarpeetonta.

Muistan ikuisesti kun menin luennolle kampuksen auditorioon, joka oli aivan täynnä opiskelijoira ja tilanpuutteen takia osa seisoi seuraamassa luentoa.

Hipsin hiljaa sopivalle paikalle seuratakseni luentoa seisten, olin vähän myöhässä ja istumapaikan saamatta jääminen ihan oma mokani. Olin seitsemännellä kuulla, ja ajattelin että käyn välissä vaikka koulun kahviossa istumassa jos tuntuu etten jaksa.

Vaan yksi opettajista näki minut, ja ilme tiukkana meni hätistelemään jonkun onnettoman opiskelijan penkiltään viittoen minua päin. Arvasin jo asian, ja olisin voinut vajota maan alle. Yritin vielä opettajalle sanoa, että ihan totta voin seistä, mutta ei auttanut.

Hyväähän tuo tarkoitti, mutta hitto että oikeasti hävetti. Toivon ettei tuo hätistelty opiskelija luullut, että olin pyytänyt järkkäämään itselleni istumapaikan 😕

Vierailija
44/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva kollegani valitti miltei kaikesta. Jopa kahvin hajusta. Se oli liikaa, kun ei edes kahvia olisi saanut juoda duunipaikalla. Mutta joimme silti. 

Vierailija
46/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana oleva kollegani valitti miltei kaikesta. Jopa kahvin hajusta. Se oli liikaa, kun ei edes kahvia olisi saanut juoda duunipaikalla. Mutta joimme silti. 

Sitten on tapauksia, joissa raskaana olevat valitsevat yllättäen työtehtävänsä siten,

että muut kuormittuvat liikaa.

Ei sekään ole reilua.

Vierailija
47/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuollaiset valittajat ovat vaikeita työkavereita jo ennen raskautta. ..

Niin. Se raskaus sitten vaan kärjistää sitä asioista vinkumista.

Vierailija
48/48 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanpa montako työpaikallasi olevaa odottavaa työntekijää tällä hetkellä saikuttaa?