Nyt saa nauraa: mies käy ihan kuumana yöasusta joka ei paljasta mitään.
Yksi ilta palelin kovati ja kuten aina sellaisina iltoina, puin ylleni spagettiolkaintopin, mustat leggingsit ja villasukat, niin ei mennyt varmaan varttia että mies oli jo kimpussani, käpälöi yltäpäältä kuumana kuin kiuas. Pari päivää myöhemmin sama juttu. Eilen myös! Mies oli ihan kuumana ja hoiti hommat jopa normaalia kokeilunhaluisemmin. Normaalisti nukun pelkässä topissa ja alushousuissa, ei siis paljoa eri varustus, mutta mieheen toimii kuin kissanminttu. Siis wtf. Olen nukkunut seksikkäissä pitsiyöasuissa ja alasti ja tämä sitten on se, mikä mieheeni tehoaa...
Onko muilla joku ihan yhtä outo asukokonaisuus, joka tehoaa mieheen?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ostanut kunnon pitsiasun kaikilla herkuilla, niin ei mitään hyötyä. Sitten kun ostin muuten vaan uuden yöasun mitä ei oikeasti kehtaa pitää, kun kotona ja just niin että mies näkee sen. Tutka sekosi miehellä. Vesikauhuinen mies ihmetteli, kun näytän jotenkin niin erilaiselta ja se silmä seuras koko aika. Sitten se nosti sohvalta ja nyt mennään tonne. Olin kanssa wtf mikä tota vaivaa. Kun lähti aamulla töihin, niin tuli ruokatunnilla viesti, että laita se asu valmiiksi päälle. Olen ajatellut sinua koko päivän. En ymmärrä, joku kuppanen euron yöasu missä on todella erotiikka kaukana, niin sitten kelpaa.
Oli kyllä niin rempseästi kuvattu että nauran vedet silmissä...hah hah hah...huippua!
Luuleeko joku nainen oikeasti, että joku pitsihärpäke ja kilo pakkelia naamassa sotamaalauksella kiihottaa miehiä. Se pitsiryijyn kanssa keimailu on vaan merkki miehelle, että nainen on halukas ja mies innostuu siitä. Ei se rätti miestä sen enempää kiinnosta. Paljon parempiakin vaatteita on olemassa.
Mun mielestä...
Jos nainen on alasti/pikkuhousuissa/bikineissä niin nainen on kohtuullinen.
Jos nainen on "paljastavassa eroottisessa pitsiasussa" niin nainen on ällöttävä, menee halut heti.
Jos naisella on niin paljon toppavaatteita päällä että näyttää michelinmieheltä niin minä sytyn tuleen.
Peitetympi on seksikkäämpi. Vaatteet päälle ja meikit pois!
Tämäkin on mahtava:
http://www.monika-enterprise.de/wp-content/uploads/2015/07/BurkaBand.jpg
Exäni käytti tuollaista joskus kotona minun mielikseni. Just parasta.
t. Tosi pervo mies 33v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet paremman näköinen vaatteet päällä, siitä se vain johtuu.
Voi taivas, miten ankea kommentti. Olisit sinäkin voinut jättää purkamatta pahan olosi tällä tavalla.
#1 kommentti oli tökerö ja kenties pilkaksi tarkoitettu, mutta asia on niin että suuri osa miehistä kokee naisen jollain tapaa vaatetettuna seksuaalisesti kaikkein haluttavimmaksi kuin aivan alasti. Se mitä se vaatetus sitten on vaihtelee suuresti. Jollekin se on tiukka pvc, jollekin pitsi babydoll, jollekin Nokian kumisaappaat.
Siitä sitten tietysti seuraa itkua ja hampaiden kiristelyä jos nämä miehet ovat parisuhteessa sellaisten naisten kanssa jotka kokevat itsensä seksikkäimmäksi alastomana, ja loukkaavaksi sen jos mies ajattelee toisin.
Tällaisista mieltymyksistä olisi hyvä ottaa selvää etukäteen ettei sitten vasta 20v avioliiton jälkeen suhteen loppukorinoissa tule ilmi että jompaa kumpaa tai kumpaakin koko ajan kaiversi tämä asia. Eikä sekään välttämättä onnellista lopputulemaa takaa, maut voi muuttua ajan kanssa.
M
Jokin tällänenkin voisi olla tosi kuuma:
https://media.golfdigest.com/photos/58f4cb546d0e82358ab88111/master/w_7…
http://a.abcnews.com/images/Sports/GTY_Houston_Astros_ml_150403_2x3_160…
Pitäisi juuri oikeanlainen maskottiasu valita niin ettei sitä tarttis sänkytouhuissa riisua.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä nyt sitten joku ongelma että on tuollainen helppo asu millä saat miehesi haluamaan sinua kuin hullu puuroa?
Väärin haluttu?
Höpöhöpö. Ei tarvitse olla ilkeä eikä tarvitse vetää hernaria nenukkiin. Nyt oli tilaisuus nauraa minulle ja omalle oletukselleni pitsihepeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä nyt sitten joku ongelma että on tuollainen helppo asu millä saat miehesi haluamaan sinua kuin hullu puuroa?
Väärin haluttu?
Höpöhöpö. Ei tarvitse olla ilkeä eikä tarvitse vetää hernaria nenukkiin. Nyt oli tilaisuus nauraa minulle ja omalle oletukselleni pitsihepeneistä.
Kysyitkö pitsihepeneitäsi hankkiessa miehesi mielipidettä vai oletitko että kaikki miehet pitävät niistä?
Mun mies on aivan lääpällään mun pinkkeihin reiskoihin...itse niitä mulle on jo monta kertaa ehdottanut ja kun oli tarjouksessa, päätin lopultakin ostaa.
Kylläpä sinua paleli, kun ihan spagettiolkaintoppi piti pukea päälle. Kun minä palelen, niin laitan päälle pitkähihaisen urheilukerraston ja siihen päälle sielä paksun aamutakin.
Mun mies käy kuumana kanssa leggareihin/sukkiksiin etenkin jos on normaali paita päällä, ei siis mikään tunika vaan just joku toppi :D en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on aivan lääpällään mun pinkkeihin reiskoihin...itse niitä mulle on jo monta kertaa ehdottanut ja kun oli tarjouksessa, päätin lopultakin ostaa.
Tuota... totanoinnii... tuli ny vain mieleen...
On se sellainen hieman eksoottinen seksiasento. Se "jalkatyö". Tai niinku jalkapano. Siitä ei varmaan naiselle hirveästi iloa ole. Mutta siis miehelle voi olla paljon kuumempi kuin esim "käsityö". Niin tuota... oon aina tottunut ajattelemaan että jalkatyössä naisen jalat on paljaita. Mutta voisihan sitä sillaikin kokeilla että naisella olis pinkit reiskat jalassa.
Olen niin nauttinut siitä että nykyisin naiset lenkkeilevät sellaisissa tamineissa mitä vielä joskus 90-luvulla punastellen ostettiin sincitystä vaimolle sänkykamarileikkeihin.
Nainen kokovartalomärkäpuvussa.
Aiheuttaa minulle kuhmun otsaan (stondiksesta).
Aina kun ollaan lähdössä juhliin ja olen juuri saanut vedettyä varoen mustat sukkikset jalkaan, niin eikö mies ole repimässä niitä saman tien alas. Pikaset on pakko heittää vaikka ois kuin kiire.
Vaatteilla ei ole ollut mitään merkitystä. Se on vaan se tietty tapa katsoa miestä--ja taas mentiin. Kohta 10v näin ollut.
Tavallisista vaatteista katseenkerääjä on kukkamekko: https://www.is.fi/mystyle/art-2000005520972.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavin ja sykettä eniten nostava nainen jonka kanssa olen ollut, oli pukeutunut ilallla lötköihin yöpuvun housuihin ja miesten kauluspaitaan.
Näytti todella seksikkäältä.
Sama täällä. Oma gimmakaveri otti mun kauluspaidan ja lököverkkarit. Ilman meikkii mussutti porkkanaa sohvalla ja katto leffaa fleda auki. Oli täysin luonnollinen. Sit lähti housut jalasta sekunnissa ja tulin sekunnissa. Ihan ku olis saanu ekaa kertaa.
Allekirjoitan. Pointti on siinä, että ne on juuri sun omia vaatteita mitä nainen pitää. Kai siinä joku lisko aivo aktivoituu ja ajattelee että nyt on naaras omittu kun se pitää sun vaatteita. Ei muuta kuin lapsen tekoon!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ostanut kunnon pitsiasun kaikilla herkuilla, niin ei mitään hyötyä. Sitten kun ostin muuten vaan uuden yöasun mitä ei oikeasti kehtaa pitää, kun kotona ja just niin että mies näkee sen. Tutka sekosi miehellä. Vesikauhuinen mies ihmetteli, kun näytän jotenkin niin erilaiselta ja se silmä seuras koko aika. Sitten se nosti sohvalta ja nyt mennään tonne. Olin kanssa wtf mikä tota vaivaa. Kun lähti aamulla töihin, niin tuli ruokatunnilla viesti, että laita se asu valmiiksi päälle. Olen ajatellut sinua koko päivän. En ymmärrä, joku kuppanen euron yöasu missä on todella erotiikka kaukana, niin sitten kelpaa.
Anna kun arvaan: Euron yöasu on yksivärinen löysä sametti/silkkiasu, joka laskeutuu rennosti olkaimilta eikä purista mistään ja jossa on muutaman sentin vesirajan alle jäävä helma?
Kyllä miehet on halpoja. Euron yöasuja, kukkamekkoja, varastettuja vaatteita. Mitä me tästä opimme? Jos nainen haluaa kimmakaverinsa vihreiksi, se ostaa H&M:stä sen 200 euron muotivaatteen. Mutta jos miestä haluaa miellyttää, niin se sitten pitää suunnata Halpa Hallin alelaareille.
Lentäisi pellolle ja lähtisi eropaperit heti vetämään jos mies käyttäytyisi kuin ap:n mies. Idiootti mikä idiootti!
Mun mies syttyy erityisesti Marimekko-yöpaidasta. Siis siitä sikapitkästä raidallisesta jota myös ehkäisyvälineeksi mainostetaan :) ei muuten toimi meillä! Sen mielestä on erityisen kivaa just hivuttaa sitä helmaa ylöspäin. Saman vaikutuksen tekee myös täyspitkä hame.
Mieheni tykkää kun mulla on joku polviin saakka ulottuva peruspaituli päällä. Kun ei ole Rintsikoita alla ja nämä D+ kokoiset tiesit löllyvät vapaina ja nännit näkyy läpi. Mies ei voi pitää näppejään erossa vaan löllyttelee tissejä ohikulkiessaan ym.
Totuus satuttaa. Antakaa vaan alapeukkuja kaikki, jotka ette kestä totuutta