''Suorita Adobe Flash Player klikkaamalla tätä kakkospainikkeella''
Miten tuo pitäisi tehdä ilman hiirtä? Kone herjaa koko ajan tuota, kun yritän saada Yle Areenan toimimaan.
Mistä painan?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Asenna Google Chrome jossa on flash sisäänrakennettuna. Ei tarvitse erikseen koskaan alkaa tätä päivittämään..
Chrome pyytää silti suorittamaan Adoben klikkaamalla, tarkoittaa siis että se on kyllä asennettuna.
Siis millä vehkeellä yrität saada toimimaan?
Läppäreissä on tasohiiri ja myös se kakkospainike.
Vierailija kirjoitti:
Asenna Google Chrome jossa on flash sisäänrakennettuna. Ei tarvitse erikseen koskaan alkaa tätä päivittämään..
Et näytä edes tajuavan mistä puhutaan.
Läppärillä, enkä osaa käyttää tätä. :DD En ole ikinä ennen käyttänyt läppäriä, aina ennen ollut pöytäkone ja puhelin. Hävettää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On jo, mutta vaatii silti tuota päivitystä :(
ap
Eikä vaadi mitään päivitystä.
Vaan vahvistuksen sille että flashiä voi käyttää. Flash ei ole enää oletuksena päällä selaimissa.
Vierailija kirjoitti:
Läppärillä, enkä osaa käyttää tätä. :DD En ole ikinä ennen käyttänyt läppäriä, aina ennen ollut pöytäkone ja puhelin. Hävettää.
Ap
Miten se läppäri eroaa pöytäkoneesta tässä asiassa?
Olen vaan liian typerä, enkä edes tiedä, mitä olen tekemässä. Halusin vain katsoa ohjelmaa, mutta ehkä katson puhelimella. Ei tämä anna tehdä tuota päivitystäkään ilman että painan siitä jostain napista, joka ei tässä vaan toimi.
Ap
Älä suorita ellei ole aivan pakko, se on turvallisuusriski.
Kakkospainiketta käytetään läppärissä joko ctrl+klikkaus Windows-koneessa tai cmd+klikkaus mäkissä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllähän läppärissä hiiri on.
https://www.groovypost.com/howto/use-new-multi-touch-gestures-windows-1…
Klikkaat siitä oikeasta alakulmasta, vaikkei siinä mitään selvää nappia olisikaan.
En nyt vaan tajua mikä se kakkospainike on tai mistä sellaisen löytää... ):
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä suorita ellei ole aivan pakko, se on turvallisuusriski.
Kakkospainiketta käytetään läppärissä joko ctrl+klikkaus Windows-koneessa tai cmd+klikkaus mäkissä.
Hui, onpa noloa, on se ctrl+klikkaus mäkissäkin. Ihan kuin olisi ennen ollut cmd.
En nyt osaa oikein selittää tätä ongelmaani ollenkaan, siis olen painanut tuota painiketta varmaan tuhat kertaa ja siitä ''suorita laajennus'' napista, mutta mitään ei tapahdu... tässä kohta tunti yritetty.
ap
Mulla riittää kun klikkaan vaikka sillä oikealla painikkeella. Kakkospainike löytyy tosiaan siitä oikeasta alakulmasta. Jos se ei toimi niin sitten voi ongelma olla jossain muualla.