Nordean tunnuslukusovellus lopetti toimimasta
Enkä löydä mistään ohjeita tähän tilanteeseen. Eli, kännykkä ilmeisesti teki tänään jotain päivityksiä ja nyt kun yritän kirjautua tunnuslukusovellus herjaa "virhe laitetunnisteen tarkistuksessa. ei voitu varmistaa, että sovellusta käytetään laitteessa, jolla aktivoit käyttäjätilisi. valitettavasti sovellus tulee aktivoida uudelleen." Ei mitään lisätietoja tai ohjeita uudelleenaktivoinnista. asiakaspalveluun on jonoteltu jo ties kuinka kauan. Onko muille käynyt näin, miten tuo aktivointi tapahtuu?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Poista sovellus ja asenna uudelleen.
Eikö sitä varten pitänyt kirjautua verkkopankkiin? En pääse sinne kun ei tunnuslukulappusia ole.
Epäilen että Nordea on taas sekoillut, kun tästä näkyy jälleen (joulukuussa 2019) mainintoja netissä. Sovelluksen poistaminen ei ole tarpeen. Nordea suosittelee laitteen uudelleenkäynnistystä. Lol.
Puhelimen udelleenkäynnistys auttaa, älä mene poistamaan sovellusta!
Samaa kerran herjasi minullakin mutta toimi hetken päästä normaalisti.
Käynnistä puhelin. Toimii taas. Minulla oli tuo muutama päivä sitten.
Sul ei oo hilloo ja kannat vaa hiekkaa pankin lattialle.
No sen takia varmaan kaikki konttorit lopetetaankin, ettei köyhät pääse kantamaan hiekkaa pankin lattialle.
Mulla ei ainakaan toiminut vaikka käynnistin uudestaan ja odotellut jo monta tuntia.
Persaukisten Android-käyttäjien ongelmia. Mulla toimii hyvin, koska käytän uusinta iPhonea.
Eikö siellä ole se chatti johon ei tarvitse kirjautua? Kysy sieltä
karismaattinen sydänkirulgi kirjoitti:
Sul ei oo hilloo ja kannat vaa hiekkaa pankin lattialle.
Mansikkahillo on poikaa!
Mulle soitettiin pankin asiakasneuvonnasta vähän ennen joulua. Ihmettelin, kun en itse ollut sinne suuntaan ollut yhteydessä, eikä mulla ollut mitään ongelmiakaan. Ensin mulle yritettiin kaupata lisää kaikenkarvaisia kortteja, sitten alkoi kysely siitä kuinka kirjaudun, ja mihinkä pankkiin. Kun saivat tietää että lähinnä mobiili on käytössä tunnuslukusovelluksella, suosittelivat että hankkisin tunnuslukulaitteen, ja että asentaisin tunnuslukusovellukseni myös esim. aviomieheni puhelimeen siltä varalta että oma puhelimeni tilttaa.
Jäin vaan miettimään, että miksi tätä sovellusten ihanuutta pakolla meille ajetaan, kun on niinkin luotettavia ne, että pitää varalle asennella niitä useampiin laitteisiin ja hankkia vielä muitakin takaportteja tilille pääsemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poista sovellus ja asenna uudelleen.
Eikö sitä varten pitänyt kirjautua verkkopankkiin? En pääse sinne kun ei tunnuslukulappusia ole.
Tätä tilannetta varten pitää olla varalla se kehuttu tunnuslukulaite. Ja se on syytä kativoida ennen kuin tunnuslukusovellus hyytyy.
On hullua pitää vain mobiilisovellusta yhdessä puhelimessa. Minulla ei ole mobiilisovellus puhelimessa vaan muussa laitteessa ja lisänä tunnuslukulaite, jonka saa ilmaiseksi Nordealta, jos käytän muita laitteita.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen udelleenkäynnistys auttaa, älä mene poistamaan sovellusta!
eipä vaan auta aina. Kokeiltu on.
Vierailija kirjoitti:
No sen takia varmaan kaikki konttorit lopetetaankin, ettei köyhät pääse kantamaan hiekkaa pankin lattialle.
Mutta suomessa on niin paljon köyhiä, että siitä voisi kehkeytyä tuottoisa sora-alan bisnes.
Poista sovellus ja asenna uudelleen.