Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean tunnuslukusovellus lopetti toimimasta

Vierailija
09.03.2018 |

Enkä löydä mistään ohjeita tähän tilanteeseen. Eli, kännykkä ilmeisesti teki tänään jotain päivityksiä ja nyt kun yritän kirjautua tunnuslukusovellus herjaa "virhe laitetunnisteen tarkistuksessa. ei voitu varmistaa, että sovellusta käytetään laitteessa, jolla aktivoit käyttäjätilisi. valitettavasti sovellus tulee aktivoida uudelleen." Ei mitään lisätietoja tai ohjeita uudelleenaktivoinnista. asiakaspalveluun on jonoteltu jo ties kuinka kauan. Onko muille käynyt näin, miten tuo aktivointi tapahtuu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista sovellus ja asenna uudelleen.

Vierailija
2/17 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä varten pitänyt kirjautua verkkopankkiin? En pääse sinne kun ei tunnuslukulappusia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että Nordea on taas sekoillut, kun tästä näkyy jälleen (joulukuussa 2019) mainintoja netissä. Sovelluksen poistaminen ei ole tarpeen. Nordea suosittelee laitteen uudelleenkäynnistystä. Lol.

Vierailija
4/17 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen udelleenkäynnistys auttaa, älä mene poistamaan sovellusta!

Vierailija
5/17 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kerran herjasi minullakin mutta toimi hetken päästä normaalisti.

Vierailija
6/17 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynnistä puhelin. Toimii taas. Minulla oli tuo muutama päivä sitten.

Vierailija
7/17 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul ei oo hilloo ja kannat vaa hiekkaa pankin lattialle.

Vierailija
8/17 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen takia varmaan kaikki konttorit lopetetaankin, ettei köyhät pääse kantamaan hiekkaa pankin lattialle.

Vierailija
9/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan toiminut vaikka käynnistin uudestaan ja odotellut jo monta tuntia.

Vierailija
10/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukisten Android-käyttäjien ongelmia. Mulla toimii hyvin, koska käytän uusinta iPhonea.

Vierailija
11/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole se chatti johon ei tarvitse kirjautua? Kysy sieltä

Vierailija
12/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

karismaattinen sydänkirulgi kirjoitti:

Sul ei oo hilloo ja kannat vaa hiekkaa pankin lattialle.

Mansikkahillo on poikaa!

Vierailija
13/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitettiin pankin asiakasneuvonnasta vähän ennen joulua. Ihmettelin, kun en itse ollut sinne suuntaan ollut yhteydessä, eikä mulla ollut mitään ongelmiakaan. Ensin mulle yritettiin kaupata lisää kaikenkarvaisia kortteja, sitten alkoi kysely siitä kuinka kirjaudun, ja mihinkä pankkiin. Kun saivat tietää että lähinnä mobiili on käytössä tunnuslukusovelluksella, suosittelivat että hankkisin tunnuslukulaitteen, ja että asentaisin tunnuslukusovellukseni myös esim. aviomieheni puhelimeen siltä varalta että oma puhelimeni tilttaa.

Jäin vaan miettimään, että miksi tätä sovellusten ihanuutta pakolla meille ajetaan, kun on niinkin luotettavia ne, että pitää varalle asennella niitä useampiin laitteisiin ja hankkia vielä muitakin takaportteja tilille pääsemiseen.

Vierailija
14/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä varten pitänyt kirjautua verkkopankkiin? En pääse sinne kun ei tunnuslukulappusia ole.

Tätä tilannetta varten pitää olla varalla se kehuttu tunnuslukulaite. Ja se on syytä kativoida ennen kuin tunnuslukusovellus hyytyy.

Vierailija
15/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hullua pitää vain mobiilisovellusta yhdessä puhelimessa. Minulla ei ole mobiilisovellus puhelimessa vaan muussa laitteessa ja lisänä tunnuslukulaite, jonka saa ilmaiseksi Nordealta, jos käytän muita laitteita.

Vierailija
16/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen udelleenkäynnistys auttaa, älä mene poistamaan sovellusta!

eipä vaan auta aina. Kokeiltu on.

Vierailija
17/17 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen takia varmaan kaikki konttorit lopetetaankin, ettei köyhät pääse kantamaan hiekkaa pankin lattialle.

Mutta suomessa on niin paljon köyhiä, että siitä voisi kehkeytyä tuottoisa sora-alan bisnes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi