Jos et saa juustonpalasta enää höylättyä paloja
heitätkö sen juustonlopun roskiin? Jos heität, niin miksi teet niin?
Kommentit (32)
Joskus kun olen epäsuorasti höylännyt juustoa, ja ne koverat reunat kovettuu, niin heitän kissoille niitä. Kyllä tykkäävät.
Sellaisina hetkinä olen niiden silmissä Jumala.
Heitän sen tehosekoittimeen ja käytän vaikka lasagnessa seuraavalla kerralla.
Mulla on hyvä juustohöylä joten mitään hukkapaloja ei juurikaan synny eli en heitä mitään roskiin. Viimeinenkin siivu menee hyvin vaikka lämpimillä voileivillä ja suljut syö mielellään kissa. :)
Miksi juusto mielletään vain leivänpäällyseksi?
Sehän on hyvää sellaisenaan. Toimii myös happohyökkäykseen ruuan jälkeen, terveellisemmin kuin ksylitoli-jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku oikeasti niin köyhä, ettei sillä ole varaa ostaa vamiiksi siivutettua juustoa...???
En tykkää valmiiksi siivutetusta juustosta koska
A) ne viipaleet on liian paksuja. Haluan monta ohutta viipaletta päällekäin ja
B) valmisviipaleita tehdään vain ankeista bulkkijuustoista.
.
Samoin
mitä ohuempi sen parempi, näkkileivän päälle paljon, läpinäkyviä siivuja ja kuppi teetä, nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku oikeasti niin köyhä, ettei sillä ole varaa ostaa vamiiksi siivutettua juustoa...???
En tykkää valmiiksi siivutetusta juustosta koska
A) ne viipaleet on liian paksuja. Haluan monta ohutta viipaletta päällekäin ja
B) valmisviipaleita tehdään vain ankeista bulkkijuustoista.Valmiiksi siivutettu juusto alkaa maistua myös monta kertaa nopeammin vanhalta ja pilaantuu myös paljon nopeammin.
Aromisuola kaiken muuttaa voi...
Jos perus kermajuustoa niin roskiin,mutta jos parempaa niin huiviin
Heitän pois, maistuu ihan muoville. Samasta syystä ensimmäiset viipaleet lentää roskiin
En tietenkään. Yleensä menee raasteena ruuanlaitossa, joskus ihan sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen saa ihan loppuun asti höylättyä jos käyttää vähän järkeä eikä koko ajan höylää samasta suunnasta!
Sama pätee myös naiseen...
Ei siinä rahan kanssa ole mitään tekemistä. Mielestäni valmiiksi siivutettu juusto on kädettömille ja ympäristöstä välittämättömille tarkoitettu. Yleensä valmiiksi siivutetussa juustossa on myös tsiipaleitten välissä muoviläpyskä. Ja onhan se muutenkin nyt ihan tyhmää, kun halvemmalla saa ison köntän juustoa.