Kamera ottaa liian tarkan kuvan kasvoista
Niin tarkka että pienikin hikipisara tai ihojuonne näkyy ja huulten yläpuolella näkyi jotain valkoista kuin rikkoutunutta ihoa, mitä ei näe edes silmällä vaikka peilistä yritin katsoa että mitä tuo on..
Mitä hittoa, ja näytin muuten ihan kamalalta siinä kuvassa :'D
Kommentit (10)
Riippuu myös valaistuksesta, näkyykö siinä kuvassa kaikki hikikarpalot ja ihohuokoset.
Rukkaa kameran salaman asetuksia ja mene erilaiseen valaistukseen? Mun paras ostos on ollut polaroid kamera. Ei enää turhan tarkkoja kuvia ja tykkään muutenkin siitä vanhanaikaisesta tunnelmasta mikä kuvasta välittyy.
Eläimiä ei sillä kuvata kun pitää järjettömän kovan äänen ja on salama niin pelästyttää, mutta muutoin oikein käypä hankinta. :D
Vierailija kirjoitti:
Riippuu myös valaistuksesta, näkyykö siinä kuvassa kaikki hikikarpalot ja ihohuokoset.
Varmasti. Itseasiassa otin samassa valossa kuin ennenkin, mutta eri kameralla. Tai no käytin kännykän kameraa. Muissa ei ole käynyt näin , vaan näyttänyt ihan itseltäni, tässä uudessa vaan ihan ylitarkkaa , niin että edes silmällä ei niitä detaileja näy!
Otan aina takakameralla kuvan ettei tule vääristymiä.
Koitin myös etukameraa, ja sehän tunnetusti vääristää kasvoja, no se teki musta kyllä ihan klonkun näköisen, perheen kanssa naurettiin :D
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä syyttää kameraa, jos naama on vino.
Eikö se ole juuri niin että kamera vääristää kasvojen muotoja, varsinkin etukamera? Näin olen lukenut monesti. Mutta sitä ongelmaa ei ole takakameralla otetuissa kuvissa. Pelkkä tuo ylitarkkuus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Rukkaa kameran salaman asetuksia ja mene erilaiseen valaistukseen? Mun paras ostos on ollut polaroid kamera. Ei enää turhan tarkkoja kuvia ja tykkään muutenkin siitä vanhanaikaisesta tunnelmasta mikä kuvasta välittyy.
Eläimiä ei sillä kuvata kun pitää järjettömän kovan äänen ja on salama niin pelästyttää, mutta muutoin oikein käypä hankinta. :D
Ihanat nuo polaroid kamerat, pitäisi hankkia sellainen! :D
Ap
Muotoilin otsikon huonosti, otin tosiaan uudella kännykänkameralla kuvan, en kameralla.
ap
Valaistus, salaman käyttö, tarkennus väärään kohtaan jne. Kaikkia kannattaa opetella, jos haluaa ottaa hyvän kuvan.
Olen mielestäni käsittämättömän kaunis 180-senttinen tummaihoinen nainen.
Kuvissa on 158 senttiä pitkä vitivalkoihoinen nainen, jolla on poskissa couperosaa. Outoa.