Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4821/4975 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lähikaupassa ja ostin muiden ruokatarvikkeiden lisäksi pullon Fantaa. Kassalle tullessa myyjä kysyi että onko minulla krapula. Sanoin että ei ole. Myyjä sitten tokaisi, että myönnä pois vain, ihan selvä juoppohan sinä olet, naamasta sen näkee. Olin tuohon aikaan vakavasti sairas (kalpea, tummat silmänaluset, nopeasti kuihtunut) joten vastasin ettei ole sopivaa kommentoida asiakkaiden ulkonäköä. Myyjä suuttui eikä suostunut antamaan minulle kuittia tai ostamaani muovikassia ja huusi vielä perään että hänellehän eivät mitkään v i t u n juopot auo päätään.

Vierailija
4822/4975 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoitaja puhui omia asioitaan koko hoitoajan, oikein pysähtyi välillä kun puhetta tuli niin paljon. Hoidon jälki ei ollut ihan priimaa. Vaihdoin hoitajaa.

Samalla perusteella olen vaihtanut hierojaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/4975 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja ja hieroja vaihtoon kun kävivät niin uteliaiksi. Keskittyisivät siihen työntekoon vaan. Kampaajaltakin olisi kiva saada vinkkejä omien hiuksien laittoon ja kuulla vaikka uusista hoitotuotteista eikä jatkuvaa kyselyä.

Vierailija
4824/4975 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen Kirjakauppa Tampereella,  siellä oli joskus myyjä joka kassalla alkoi tunkemaan naaman eteen kirjoja vaikka sanoi selkeästi että ei kiitos, otan vain  nämä ostokseni. Lisämyyntiä ei tehdä noin, ei mitään pelisilmää. Siirsin kirjakauppaostokseni Akateemiseen. 

Vierailija
4825/4975 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskus Masku Kuopiossa,se missä Ikea on ja Expresso House. Kolme kertaa sai väärän kahvin,kahdesti mukaan pakatun vielä vaikka sanoin juovani paikan päälä

Vierailija
4826/4975 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lähikaupassa ja ostin muiden ruokatarvikkeiden lisäksi pullon Fantaa. Kassalle tullessa myyjä kysyi että onko minulla krapula. Sanoin että ei ole. Myyjä sitten tokaisi, että myönnä pois vain, ihan selvä juoppohan sinä olet, naamasta sen näkee. Olin tuohon aikaan vakavasti sairas (kalpea, tummat silmänaluset, nopeasti kuihtunut) joten vastasin ettei ole sopivaa kommentoida asiakkaiden ulkonäköä. Myyjä suuttui eikä suostunut antamaan minulle kuittia tai ostamaani muovikassia ja huusi vielä perään että hänellehän eivät mitkään v i t u n juopot auo päätään.

Toivottavasti laitoit sen esimiehelle palautteen myyjän asiattomasta käytöksestä. 

Vierailija
4827/4975 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturini sanoi; "Olet käynyt vieraissa". Tarkoitti, että olen viimeksi leikkauttanut hukseni jollain toisella parturilla, niin kuin olinkin. Parturin kommentti otti sen verran päähän, etten olen sen koommin mennyt entiselle vakioparturilleni.

Vierailija
4828/4975 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunnan töykeä käytös. Asiakkuus päätyy aina siihen.

Vierailija
4829/4975 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin hierojalla käynnin sen takia että nainen hieroessaan kaatoi päälleni kaikki elämänsä ongelmat. Tämä vieläkin pahempi kuin kampaaja joka keksii tikusta asiaa vaikka kaipaisi hiljaisuutta.

Vierailija
4830/4975 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran olen vaihtanut kampaajaa muun muassa näistä syistä:

- tuonut esille ärhäkkäästi jyrkkiä omia mielipiteitään

- kertonut toisesta asiakkaastaan

- kiroillut

- kertonut pitävänsä irti saksanpaimen koiraansa yleisillä paikoilla (eli täysin vastuutonta)

- koitin ottaa oman rauhallisen ajan ja lukea kirjaa, otti tämän ilmeisesti loukkauksena ja puhui närkästyneesti 

- ei kuunnellut toiveita lyhyiden hiusten pituudesta, vaan nyrhi kummallisen inttilookin

- tuputti ihan jatkuvasti tuotteita ostettavaksi, koko hiusten leikkauksen ajan. 

Vierailija
4831/4975 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei myyjätär suostunut antamaan pillua.

Vierailija
4832/4975 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustin ja Mirrin trimmaajat ovat meillä päin melko tympeän oloisia. Kynsienleikkuussa kuulin kuinka yksi työntekijä tiuski koiralleni ja jälkikäteen valitti minulle kun koira rimpuili. No kuka vie koiraa ulkopuoliselle kynsienleikkaukseen jos se onnistuisi kotona hyvin?? Sama juttu trimmatessa. Varasin ja maksoin tunnin lisäajasta, mutta silti tuli nyrpeää palautetta rimpuilevasta koirasta. Jatkossa käytän heidän palveluita vain jos muualta ei saa aikaa. 

Vierailija
4833/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei myyjätär suostunut antamaan pillua.

Kyllähän se hyvään asiakaspalveluun kuuluu. 

Vierailija
4834/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmässä kaupassa oli pakko lopettaa käyminen koska useampi asiakas käytti hajuvettä. Kamala haju 

Vierailija
4835/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä. Kävin ostamassa ruokaa ja viivyin kaupassa ehkä 15 minuuttia. Parkkipate oli sillä aikaa laittanut lasiin 60 euron sakon, koska olin unohtanut parkkikiekon (en muista sitä aina laittaa, koska muiden kauppojen pihalla sillä ei ole niin väliä). Parkkialue oli melkein tyhjä, joten tilaa riitti kyllä kaikille.

Lidl ei suostunut korvaamaan, eivätkä edes pyytäneet anteeksi, vaikka parkkialue on Lidlin omistuksessa ja he ovat itse  palkanneet parkkipaten sinne sakottamaan.

Tämä on täysin törkeää ja anteeksiantamatonta. Lidl kehtaa sakottaa omia maksavia asiakkaitaan. En unohda tätä koskaan, enkä tietenkään käy enää lidlissä ja jossain vaiheessa tulen ottamaan sen 60 euroa takaisin.

Ehkä myös kusen niiden postilaatikkoon.

Vierailija
4836/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi oli humalassa työpäivänä

Vierailija
4837/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useampikin boikotti eri kauppoihin. Gigantti, Lidl mm

Vierailija
4838/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli potkut.

Vierailija
4839/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jouduin vaihtamaan hammaslääkäriä. Kysyin jotakin (omista hampaistani!) niin hän ei edes katsonut päin vaan kehotti minua pysymään sekaantumatta ammattiasioihin, joihin hän on pätevä.

Jäi niin ikävä tunnelma, kun muutenkin on inhottavaa käydä hammaslääkärillä, eihän siitä kukaan tykkää ellei ole masokisti.

Oli mielestäni muutenkin jotenkin ikäväntyylinen. Onneksi kuitenkin yksityistä voi vaihtaa sentään.

Vähän ohi kysymyksen, mutta joskus nuorena kävin jossain tutkimuksissa johon piti varata röntgenkuvaus, niin ylimielinen lääkäri rupesi tivaamaan kuukautisten päivämäärää. Mitä siinä teet ellei sinulla ole täysin säännölliset? Kun sanoin etten ole varma niin hän räväytti että "Kyllä pitäis tietää!" Oli siinäkin lääkäri. Vähän vaikea sellaisessa vaiheessa vaihtaakaan, menin sitten sinne röntgeniin ja tuon lääkärin luo kuullakseni tulokset, mistään luottamuksesta ei voi puhua. :(

Kerran olimme ostamassa jalkalamppua, niin liikkeen omistaja oli meille kiukkuinen kun emme ostaneet sellaista kuin hän tarjosi, "Onko tässä muka jotain vikaa?" kovaan ääneen. Olimme ennenkin käyneet samassa liikkeessä eivätkä myyjät olleet sellaisia, noloa kun omistaja käyttäytyi noin. Ostimme silloin monta eri lamppua (kattoihin, seinille) kun olimme juuri hankkineet talon, ja olisimme varmaan käyneet liikkeessä vielä kolmannenkin kerran, mutta ei tehnyt mieli enää kun kaupungissa oli muitakin liikkeitä ja valikoimia.

Vierailija
4840/4975 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä haukkui (ja taitaa yhä haukkua) somessa asiakkaitaan ulkonäön ja iän perusteella, osansa saaneet myös liikuntarajoitteiset (esim pyörätuolilla tai kepeillä kulkevat) sekä autistiset yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä