Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
861/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi käydä kaupungin suurimmassa kempparikaupassa, kun tiedän millainen se pomo on oikeesti yksityiselämässä. 

Tää pomo tuli kerran vahtimaan mua, kun olin hiusten laitossa siellä. Varmaan etten vaan kerro sen alaisille,  millainen se oikeasti on yksityiselämänsä puolella. Seisoa tönötti siinä vieressä ja puhui työntekijöilleen niitänäitä.

Vierailija
862/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm pitkä ja painan noin 52 kg. Menin Helsingin Stockalle ostamaan hiukan laadukkaampia sukkahousuja, myyjä tuli kyselemään voisiko olla avuksi. Kerroin että haluan ostaa kestävät sukkahousut hintaluokasta max 60 euroa. Myyjä näytti mulle yksiä sukkiksia ja kun pohdin minkä koon otan (XS vai S) niin vanhempi rouva purskahti nauruun ja tokaisi että L-koko on lähimpänä oikeaa (!!). Seisoin suu auki ja katsoin sukkahousujen mitoitusta, jonka mukaan minun pituudella ja painolla varustetulle ihmiselle joko XS tai S olisivat parhaat koot. Jätin ostamatta kokonaan :(

Stockalla on usein törmännyt todella epäystävälliseen palveluun ja joutunut joskus jopa pyytelemään anteeksi sitä että haluaa häiritä myyjän pyhyyttä asioimalla kassalla tms. Sukkahousuepisodi oli viimeinen niitti useiden epäystävällisten asiakaskokemusten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin huonoa palvelua sai Cyber shop Turusta etten enää koskaan mene ko. liikkeeseen. Jos myyjä tekee virheen, ts. myy väärän tuotteen. Hänen kuuluisi olla pahoillaan ja hyvittää asia jotenkin, eikä alkaa haukkua ja syytellä asiakasta! törkeää!!! onneksi muitakin liikkeitä olemassa!!

Mulle suositeltiin vaaleisiin hiuksiin siellä pinkkiä hiusväriä.

Hiukset muuttui marjapuuron väriseksi.Kävin näyttämässä hiuksia itkien ja pyysin rahaa takaisin.

Törkeä myyjä sanoi että kyllä se väri vaalenee,eikä hyvittänyt mitään.

En käy siellä enää ikinä.

Nyt kyllä vähän ihmetyttää miksi pitää itkeä marjapuuron väristä tukkaa, jos pinkkiä on lähtenyt laittamaan. Minun käsityksen mukaan kun se on aika pinkkiä.

Värin piti olla kaunis hattaran värinen pinkki...

Ootko nähnyt kellään marjapuuron väristä pätä?

Vaalensin hiukset..pätkivät, mutta en värjää enää ikinä Cyber shopin väreillä...

Ahaa, eli siis semmoinen ihan hentoinen pastelliväri, jotka yleensä pitää itse hoitoaineella väristä lantrata. ei kyllä itselle tule pinkistä semmoinen mielikuva äkkiseltään. Toki jos näin on suoraan sanottu, niin sitten on kommunikaatio kömmähdys tapahtunut. Ja olen toki aika useinkin nähnyt ihan kunnon pinkkejä hiuksia, etenkin juuri Cybershopin tuotteita käyttävillä. Sen liikkeen idea kun on suoraan myydä näyttävää tyyliä, joten hiusväritkin kyllä aivan varmasti ovat nimenomaan just sitä väriä räikeänä mitä myyvät.

Taidat olla siellä töissä..vahinko on jo tapahtunut

Ja myyvät myös pastellivärejä

Jos sulle on suositeltu pinkkiä väriä kun olet sitä itse etsinyt, kuten alkuperäinen viestisi antaa ymmärtää, sulle on myyty ihan oikea tuote. Vaaleanpunainen eli ns hattaranvärinen on eri asia kuin pinkki ja se ei ole myyjän vika jos et tiedä eroa. T: eri

Oletko se korvaton cyberin omistaja?joko oot käyny intiassa?

Vierailija
864/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun vegekauppa. Oli todella tympeä myyjä.

Helsingin vegekaupassa myös aika tympeä myyjä. Ei oikeen tee mieli käydä. Jätin palautetta, poistettiin kai.

Vierailija
865/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 160 cm pitkä ja painan noin 52 kg. Menin Helsingin Stockalle ostamaan hiukan laadukkaampia sukkahousuja, myyjä tuli kyselemään voisiko olla avuksi. Kerroin että haluan ostaa kestävät sukkahousut hintaluokasta max 60 euroa. Myyjä näytti mulle yksiä sukkiksia ja kun pohdin minkä koon otan (XS vai S) niin vanhempi rouva purskahti nauruun ja tokaisi että L-koko on lähimpänä oikeaa (!!). Seisoin suu auki ja katsoin sukkahousujen mitoitusta, jonka mukaan minun pituudella ja painolla varustetulle ihmiselle joko XS tai S olisivat parhaat koot. Jätin ostamatta kokonaan :(

Ihme vatipää se L-kokoa ehdottanut! Minä olen 162/57kg ja käytän M-koon sukkiksia, jotka nekin ovat vähän isohkoja. Eiköhän se ole sinun oma asiasi, missä koossa niitä haluat ostaa ja käyttää! Jopa vaikka "L olisi lähempänä oikeaa", se ei kuulu sille toiselle, jos haluat pistää rahasi muihin kokoihin. Järkevä päätös jättää ostamatta moisesta liikkeestä.

Vierailija
866/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli monta vuotta paikallinen Sokos Emotion boikotissa johtuen päällekäyvästä venäläisestä myyjästä. Yritin mennä ostamaan tiettyä meikkivoidetta, jota käytän talvisin, mutta kyseinen myyjä oli kai päättänyt väkisin myydä mulle toisen tuotteen, josta en pidä ja värisävykin oli aivan liian tumma mulle. Täysin turhauttavan jankutuksen ja väittelyn jälkeen otin jalat alleni, kun tämä jyrä yritti sivellä kauppaamaansa tököttiä leukapieleeni. Onneksi haluamaani tuotetta sai muualtakin, mutta Emotionin jätin väliin usean vuoden ajan.

Vierailija
867/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockalla on usein törmännyt todella epäystävälliseen palveluun ja joutunut joskus jopa pyytelemään anteeksi sitä että haluaa häiritä myyjän pyhyyttä asioimalla kassalla tms. Sukkahousuepisodi oli viimeinen niitti useiden epäystävällisten asiakaskokemusten jälkeen.

Miten voi sinun kokoisestasi luulla, että olet L-kokoa?!?!?

Joka tapauksessa kannattaa laittaa palautetta.

Vierailija
868/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuipa eräänä kesänä erään pikkukaupungin tavaratalon kemikalio-osastolla kauan sitten, kun olin ostamassa itselleni hiukkasen keskivertoa kalliimpaa suihkusaippua ja vartalovoide-settiä: - "kuule, tää maksaa x mk!!!" Minä ihmeissäni: "joo-o, tiedän" (hinnan).  Sitten häpesin, kun tajusin, mistä kiikasti: kassahenkilö päätteli minut köyhäksi, joka ei tajua myöskään tuotteen hintalappua lukea. Tai ymmärrä sitä hintaa. (Minulla oli polkkatukka, ei meikkiä, farkut, lenkkarit). Nolotti, hävetti ja kiukutti sekä kassan että itseni puolesta. En astunut vuoteen kyseisen tavaratalon ovesta sisälle.

Vierailija
869/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi sinun kokoisestasi luulla, että olet L-kokoa?!?!?

Joka tapauksessa kannattaa laittaa palautetta.

Oletko kuullut päärynävartalosta=tissitön nainen jättireisillä varustettuna?

Ratsastatko?

Vierailija
870/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malmin Novan Citymarket. Aina kassoilla pitkät jonot. Kellon ajasta riippumatta.

minäkään en käy enää. Aina jonotusta. 

paikassa on likaista, myös ostoskärryt on törkyisiä ja kaupassa usein joku epämääräinen pilaantuneen kalan(ko?) haju. 

Eikä todellakaan kannata mennä siihen vessaan hissejä vastapäätä. Sinivalolla varustettu likainen koppi jota narkomaanit ilmeisesti käyttää piikityspaikkana valosta huolimatta. Taitaa tosin olla malminnovan eikä citymarketin vastuulla sen kunnossapito.

Vierailija
871/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan astuttuani kysyi ensin voiko hän auttaa jotenkin, ja kun vastasin että kiitos katselen vain, hän sanoi, että kaikkeen ei tarvitse koskea ellei mitään aio ostaa (en edes ollut vielä koskenut mihinkään!).. Totesin vain selvä, mutta oikeastaan tuo juttu tuolla kiinnostaa ja ostin sen tavaran lopulta sitten pois. Jäi vaan aika huono maku koko liikkeestä, eikä kyse ollut mistään arvotavaraa myyvästä liikkeestä, vaan Turun Cyber shopista:(

Vierailija
872/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppaan astuttuani kysyi ensin voiko hän auttaa jotenkin, ja kun vastasin että kiitos katselen vain, hän sanoi, että kaikkeen ei tarvitse koskea ellei mitään aio ostaa (en edes ollut vielä koskenut mihinkään!).. Totesin vain selvä, mutta oikeastaan tuo juttu tuolla kiinnostaa ja ostin sen tavaran lopulta sitten pois. Jäi vaan aika huono maku koko liikkeestä, eikä kyse ollut mistään arvotavaraa myyvästä liikkeestä, vaan Turun Cyber shopista:(

Hiero ensi kerralla kakkaa sormiisi..sit koskettelet nenänkorkeudella olevia esineitä

Vierailija
873/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malmin Novan Citymarket. Aina kassoilla pitkät jonot. Kellon ajasta riippumatta.

minäkään en käy enää. Aina jonotusta. 

paikassa on likaista, myös ostoskärryt on törkyisiä ja kaupassa usein joku epämääräinen pilaantuneen kalan(ko?) haju. 

Eikä todellakaan kannata mennä siihen vessaan hissejä vastapäätä. Sinivalolla varustettu likainen koppi jota narkomaanit ilmeisesti käyttää piikityspaikkana valosta huolimatta. Taitaa tosin olla malminnovan eikä citymarketin vastuulla sen kunnossapito.

Jos ne vessassa käyneet narkkarit hiplaa tuotteita kakkaisila sormilla..yök

Vierailija
874/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama rastatukkainen nainen joka valittaa tässä ketjussa että häntä ei palvella?

Vierailija
875/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Show me the money kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama rastatukkainen nainen joka valittaa tässä ketjussa että häntä ei palvella?

Mikä sun ongelma on? Ota lääkkees!

Vierailija
876/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin asioinnin lastentarvikekaupassa, koska lapset kasvoivat aikuisiksi.

Vierailija
877/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen monta kertaa saanut huonoa palvelua (kaikilla nyt joskus saattaa olla huono päivä) tai sitten kertakin riittää jos todella huonoa palvelua! Palautetta laitan lähes aina sekä kerron kaikille ketkä jaksavat kuunnella. Olen myös laittanut hyvää palautetta vakkari paikoista missä on loistava palvelu joka kerta. Täällä joku mainitsikin että baareissa tosiaan varsinkin nykyisin on aivan järkyttävä ”palvelu”! Ollaan ihan helvetin ylimielisiä asiakkaita kohtaan jotka niitä kalliita juomia ostavat.

Vierailija
878/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä Pancho Villassa lapsi sai leivitetyn kanapihvin tms joka oli ensinnäkin 80 % ihraa ja pihvi oli raaka. Olin leikkaamassa sitä palasiksi kun huomasin sen olevan läskiä ja kaikki lihan tapaiset kohdat oli raakoja. Saimme uuden annoksen ja ilmaiseksi. Harmitti vähän kun lapsi kirjoitti kiitos -lapun ja jotain että oli kivaa. Emme mene toise sinne.

Kyllä kokin olisi pitänyt huomata ettei sellaista "pihviä" olisi saanut pöytään asti päästää..

Kanapihvissä ei ole IHRAA. Kokonaisessa kanassakaan ei ole 80% rasvaa.

Mitähän mamma oikein sekoilee?

Vierailija
879/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiero ensi kerralla kakkaa sormiisi..sit koskettelet nenänkorkeudella olevia esineitä

TÄMÄN TODELLAKIN AION TEHDÄ...

Vierailija
880/4975 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta Vallilan tuotteita, koska Anne Berner.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi