Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4961/4975 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia olen boikotoinut, että mainostavat olevansa "sateenkaari"kansan ystäviä. Ei niitä setan kannattajia tarvitse boikotoida, mutta ei myöskään tukea. Nyt jo nähdään mitä vahinkoa ovat saaneet aikaan, kun kehityksensä kesken olevia lapsia on alettu hormonihoitaa ja silpoa..puhumattakaan mielenterveyden häiriöistä. Siksi en mene kyseisiin liikkeisiin.

Oot sä kyl.. voi elämä tätä maailman yksinkertaisuutta. Tämä kommentti alleviivaa kaiken mikä tässä maailmassa on pilalla. Faktat kaivetaan jostain ketjuista ja keskusteluista ajatuksellatämä on totta kun se lukee jossain ja kyllä urpå, olen lukenut sun vastaukset kaikille. Olet joko provo tai oikeasti superääliö. Toivon ettei kukaan joudu sun vaikutuspiirin ja että sun tyyny on molemmilta puolilta lämmin koko loppuelämäsi ajan.

Vierailija
4962/4975 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on hulluus huipussaan kirjoitti:

Turussa? Hansakorttelissa Bodyshopissa oli taannoin ilkeä vanhempi akka töissä. Hän kommentoi kerran housujani toiselle myyjälle. Olivat kuulemma liian matalat, hän ei käyttäisi. Kysyi vielä toiselta myyjältä käyttäisikö tämä.

Tämäntyyppiseen kommentointiin ei meinaa edes kehdata itse reagoida kun on kuitenki kotonaan saanut hyvät käytöstavat.

Tämä legendaarinen hapannaama sai tosiaan sabotoida Body Shopin myyntiä Turussa vuosikausia. Aivan varmaa oli, että vika löytyi aina asiakkaasta, tämän ihosta tai hiuksista. Kerran kuulin vieressä, kun myyjärouva sanoi herkästä ihostaan kertoneelle asiakkaalle, että kirvely ja polttelu on merkki siitä, että voide toimii. Aloin vältellä koko liikettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4963/4975 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vanhojentanssien meikissä ja kampaajalla. Paikan omistaja, joka ei palvellut minua, naureskeli kulmakarvoilleni ja ennalta sovittu hinta meikistä oli kassalla paljon suurempi. 

En palannut.

Vierailija
4964/4975 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia olen boikotoinut, että mainostavat olevansa "sateenkaari"kansan ystäviä. Ei niitä setan kannattajia tarvitse boikotoida, mutta ei myöskään tukea. Nyt jo nähdään mitä vahinkoa ovat saaneet aikaan, kun kehityksensä kesken olevia lapsia on alettu hormonihoitaa ja silpoa..puhumattakaan mielenterveyden häiriöistä. Siksi en mene kyseisiin liikkeisiin.

Oot sä kyl.. voi elämä tätä maailman yksinkertaisuutta. Tämä kommentti alleviivaa kaiken mikä tässä maailmassa on pilalla. Faktat kaivetaan jostain ketjuista ja keskusteluista ajatuksellatämä on totta kun se lukee jossain ja kyllä urpå, olen lukenut sun vastaukset kaikille. Olet joko provo tai oikeasti superääliö. Toivon ettei kukaan joudu sun vaikutuspiirin ja että sun tyyny on molemmilta puolilta lämmin koko loppuelämäsi ajan.

Ei tarvitse kuin jutella kouluterveydenhoitajan kanssa, joka sanoo, että koska se kaheli laki tuli voimaan että jo 12vuotias voi ilman vanhempien lupaa päättää, haluaako hormonihoidot ja leikkaukset. Ja kun kysyin onko näitä tehty paljon, hän sanoi että on, mutta myös itsemurhia näillä on enemmän kuin muilla ryhmillä. Ei tarvitse faktantarkistusta iltasanomien sivuilta, voit mennä ihan käypähoito suosituksia lukemaan ks.aiheesta, jossa kerrotaan kuinka helppoa se on. Kuluvan vuoden opetussuunnitelman mukaisessa yllin kirjassa on myös kappaleita seksuaalisuudesta, jossa lasten tehtävä on käydä katsomassa SETAn sivuilta erilaisista mahdollisuuksista itsetyydytykseen ja eri välineiden käyttöön, sekä miten voi pariutua eri ja samansukupuolisten kanssa, vaikka se kaikki on luonnon vastaista, tämä prideöyhötys on sen aikaan saanut. Voi niitä jotka näiden setalaisten kanssa joutuvat elämään!

Vierailija
4965/4975 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syömässä ravintolassa mieheni kanssa ja olimme lopettelemassa pääruokaa, jälkiruokaa emme vielä olleet tilanneet, kun eräs pariskunta tuli sanomaan meille, että olemme heidän pöydässään. Samalla tarjoilija juoksi paikalle ja länttäsi pöytään "reserved" kyltin, sanomatta mitään. Kyltissä oli myös kirjoitettu kellonaika, mille välille tuo pöytä oli varattu, ja tosiaan, olimme pöydässä sinä kellonaikana. Pariskunta tivasi, että meidän tulee siirtyä, ja niin me sitten sovinnaisina ja nöyrinä suomalaisina siirryimme toiseen pöytään lopettelemaan ruokailuamme.

Tämä oli sellainen ravintola, jonka sisääntulossa oli kyltti, että tulija saa itse etsiä paikan, ei tarvitse odottaa pöytiin ohjausta.

Vierailija
4966/4975 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin syömässä ravintolassa mieheni kanssa ja olimme lopettelemassa pääruokaa, jälkiruokaa emme vielä olleet tilanneet, kun eräs pariskunta tuli sanomaan meille, että olemme heidän pöydässään. Samalla tarjoilija juoksi paikalle ja länttäsi pöytään "reserved" kyltin, sanomatta mitään. Kyltissä oli myös kirjoitettu kellonaika, mille välille tuo pöytä oli varattu, ja tosiaan, olimme pöydässä sinä kellonaikana. Pariskunta tivasi, että meidän tulee siirtyä, ja niin me sitten sovinnaisina ja nöyrinä suomalaisina siirryimme toiseen pöytään lopettelemaan ruokailuamme.

Tämä oli sellainen ravintola, jonka sisääntulossa oli kyltti, että tulija saa itse etsiä paikan, ei tarvitse odottaa pöytiin ohjausta.

Lampaat.

Vierailija
4967/4975 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilassa käyn harvoin, koska se asiakaspalvelu siellä on vähän liikaa. Myyjät hyökkää sun kimppuun ja tulee sovituskoppiinkin mukaan! Kivoja vaatteita vilassa kyllä on, tosi kivoja, muttei siellä saa koskaan olla rauhassa ja tästä syystä en oikeastaan enää asioi Vilassa.

Käyn Sokoksen kemppariosastolla vain harvoin samasta syystä.

Vierailija
4968/4975 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin

Oot sä kyllä reppana. Ihanko kouluterveydenhoitaja tietää että 12 vuotiaat voi aloittaa hormonihoidot! Koeta nyt laittaa ne linkit joissa kertomasi asiat on kerrottu. Vai onko ne linkit jonnekin huuhaa sivuille joita te hörhöt itse teette?

Ei se että vakuuttaa asian olevan totta, tee asiaa todeksi. 

Vierailija
4969/4975 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolat yleensä, hyvä kun saat takkisi riisuttua niin jo pitäis tietää, mitä ruokaa ja juomaa otetaan. Ruuan kun saat eteesi, niin miljoona kertaa käydään kysymässä "Onko täällä kaikki hyvin". Sitten kun on saanut lautasen tyhjäksi ja odottaa laskua, niin kaikki ravintolan 7 tarjoilijaa on jossain kiven alla... ja koskaan en oo saanut ravintoloista erityisen hyvää ruokaa, sitä osaan tehdä kotonani.

Vierailija
4970/4975 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl ei vaan nappaa, jotenkin ihme touhua. Ei ole kyllä lähiruokaa eikä suomalaista ja sitte äpillä äpillä äpillä > raivostuttavat 😡

Ovat myös tartuttaneet muihinkin kauppojen mainoksiin sitä suomen kielen r... sta YSI YSI YSI YSI YSI YSI YSI YSI YSI

Boikottiin menee kaikki liikkeet, jotka eivät käytä kunnollista suomen kieltä!

Vierailija
4971/4975 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin vuosia Turun legendaarisimmassa paikassa syömässä eli Dennisillä pizzalla. Nyt kun paikka on avannut uudelleen ovatkin "karvakaverit tervetulleita". Haluan syödä hyvätasoisessa ravintolassa enkä kennelissä.

Söin pizzaa ja katselin lattialla makaavaa paskarakkia ja tiesin etten asioi ravintolassa enää koskaan.

Sama, koirat eivät kuulu ruokapaikkoihin! Mites se vakava tautikin joka jylläsi syksyllä, vaarallinen myös ihmisille!

Oi Ihanaa että koiranvihaajat ymmärtävät pysyä poissa paikoista, joihin koirat on tervetulleita tätä on odotettu 

Muistakaa sanoa kun mummo eksyy metsään tai läheisen ruumista ei löydy vesistöstä, että vihaatte koiria ettekä halua niiden apua

Vierailija
4972/4975 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeästi käyttäytyvän, muhkeaviiksisen baarimikon takia. Ilmeisesti kurditaustaa

Vierailija
4973/4975 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä ravintolassa kävin vaikeasti kehitysvammaisen naisen kanssa jolla ei ole hampaita suussa. Hän olisi halunnut annoksen jota myydään lasten annoksena, koska muuta sopivaa ei ollut listalla niin se ei tarjoilijalle sopinut. Lähdimme sitten muualle, enkä mene ikinä enää kyseiseen paikkaan.

Vierailija
4974/4975 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ABC Padasjoki: never again! Yrittäjä taisi vaihtua ja ruuan laatu huononi. Asiakaspalvelu alkoi olla todella tärkeää. Käyn mieluummin hakemassa eväspatongin kaupasta.

Kampaaja: harjatessa tuntui siltä, kun päänahka lähtisi irti.

Kaupunkiliikenteen bussit Kouvolassa: vakkarikuski huusi minulle koko 15 min matkan pysäkiltä pysäkille, kun en heilauttanut kättä. Olisi vaan ajanut ohi :D

Ei ABC:lla ole yrittäjiä. Ne on S-ryhmää, joten niissä on vain paikallisia pomoja ja S- ryhmän työntekijöitä,  ei yrittäjiä. 

Vierailija
4975/4975 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAKA - aurikouppa. Huonoja autoa, huonoa palvelua ja myyjät vielä kovin agressiivisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi