Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
4921/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi, että olen lopettanut käymässä eräällä parturilla, kun muutin pois paikkakunnalta.

Vierailija
4922/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että vuosien takainen ex on töissä yhdessä liikkeessä, jossa asioin ennen säännöllisesti.

Kiusallista jotenkin, joten sinne en enää mene.

Tai no, joskus kyttään ja jos olen varma, ettei ole työvuorossa saatan käydä ympärilleni pälyillen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4923/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaisessa suosikkikampaamossani oli omistajan lisäksi vuokratuolikampaajia. Erään kerran paikkaan oli tullut uusi kampaaja, joka puhui koko ajan kovalla äänellä. Hän kehuskeli itseään ja rivien välistä haukkui muita. Hän myös puuttui muiden kampaajien ja näiden asiakkaiden välisiin keskusteluihin piikitellen ja ohjeita antaen.  

Ihmettelin paikan omistajaa, joka saattoi tirskuen kuunnella, kun hänen uusi vuokratuolilaisensa ilkeästi vinoili toisten asiakkaille. Siinä kohtaa vaihdoin kampaamoa.

Myöhemmin kuulin, että mainittu tyyppi oli tempuillaan syönyt asiakkaat pois muilta, kunnes oli jäänyt omistajan kanssa kahden kyseiseen kampaamoon. Nykyisin tuota paikkaa ei enää ole. 

Vierailija
4924/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin paikallisesta (ainoasta) kultasepänliikkeestä 100 €:n arvoisen lahjan nuorelle keväällä ja samanlaisen toiselle nuorelle nyt kesällä.

Keväällä liikkeessä oli samanaikaisesti useita asiakkaita, joten nuoren aspan töykeys sai mennä kiireen piikkiin. Toinen kokemus oli yhtä töykeä, suorastaan nenäkäs, vaikka olin ainoa asiakas.

Mietin, olisiko ollut vielä ynseämpi palvelu, jos olisin ostanut jotain halvempaa ja entä jos olisinkin ostanut useamman satasen arvoisen lahjan.

Joka tapauksessa kaiverruksen ko. lahjaan haen naapurikaupungista. Tuohon putiikkiin en enää mene.

Vierailija
4925/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teboil, lopetin käynnit sodan alettua, en tue murhaajia

Kaikki venäläiset eivät ole sodantukijoita tai murhaajia. Rasismia on syrjiä ihmistä alkuperän vuoksi. On sanonta, että joka toista haukkuu, se itse on. Käyn Teboililla ihan ollakseni sairasta valtavirtaa vastaan.

Mutta Teboilin = Lukol'n rahat menevät sodantukijoille. 

Minä aina kutsut  ne paremmat venäläiset grillijuhliin. Kukaan muu ei enää muuten pyydä. Ja Teboililla en tankkaa kun kuljen sähköllä.

Vierailija
4926/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl äppit  hermostuttaa.  En ala kaivamaa puhelinta kassajonossa. Ei kaikilla ole älykännyä. 

Vierailija
4927/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamossa. Varoitin kampanjaa ettei leikkaa liian lyhyttä otsatukkaa vaan jättää just kulmakarvojen yläpuolelle. Leikkasi niin että jöi 5m kulmakarvojen yläpuolelle. Sellaisen tynkäotsatukan. S...na! No äkkiä se kasvoi otsatukka mutta kyllä ketutti.

Vierailija
4928/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikaisessa suosikkikampaamossani oli omistajan lisäksi vuokratuolikampaajia. Erään kerran paikkaan oli tullut uusi kampaaja, joka puhui koko ajan kovalla äänellä. Hän kehuskeli itseään ja rivien välistä haukkui muita. Hän myös puuttui muiden kampaajien ja näiden asiakkaiden välisiin keskusteluihin piikitellen ja ohjeita antaen.  

Ihmettelin paikan omistajaa, joka saattoi tirskuen kuunnella, kun hänen uusi vuokratuolilaisensa ilkeästi vinoili toisten asiakkaille. Siinä kohtaa vaihdoin kampaamoa.

Myöhemmin kuulin, että mainittu tyyppi oli tempuillaan syönyt asiakkaat pois muilta, kunnes oli jäänyt omistajan kanssa kahden kyseiseen kampaamoon. Nykyisin tuota paikkaa ei enää ole. 

Tämän tyyppiset ankeat ihmiset puhuvat koko ajan, omista asioistaan ja pakottavat muut kuuntelemaan.  Ja sitten alkaa se toisten arvostelu. Mulla oli tällainen hieroja/jäsenkorjaaja (vanhempi nainen), kävin pari kertaa enkä enää jaksanut sen jälkeen sitä kaatopaikkana oloa josta vielä maksoin aika hyvin.

Vierailija
4929/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosia Turun legendaarisimmassa paikassa syömässä eli Dennisillä pizzalla. Nyt kun paikka on avannut uudelleen ovatkin "karvakaverit tervetulleita". Haluan syödä hyvätasoisessa ravintolassa enkä kennelissä.

Söin pizzaa ja katselin lattialla makaavaa paskarakkia ja tiesin etten asioi ravintolassa enää koskaan.

Vierailija
4930/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toiste mene ravintoloihin, joissa tippi on laitettu jo valmiiksi maksupäätteeseen. Minusta se on kiusallista ja kummallista rahankerjuuta. Pidän hyvää palvelua ravintolassa itsestäänselvyytenä, ja Suomessa tarjoilijat saavat ihan palkkaluokkien mukaista palkkaa siinä missä vaikkapa kaupan kassa tai lähihoitajakin. Enhän minä anna mitään tippiä kampaajallekaan hyvin leikattujen hiusten jälkeen tai kodinkonemyyjälle ammattitaitoisesta palvelusta uutta pesukonetta ostaessani.

Vierailija
4931/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan pikaruokapaikkaan en enää kehtaa mennä. Tuli otettua "muutama" olut liikaa. Varsinkin yksi Hese-tapaus harmittaa kun olin hieman ihastunut henkilökuntaan kuuluvaan.

Vierailija
4932/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia olen boikotoinut, että mainostavat olevansa "sateenkaari"kansan ystäviä. Ei niitä setan kannattajia tarvitse boikotoida, mutta ei myöskään tukea. Nyt jo nähdään mitä vahinkoa ovat saaneet aikaan, kun kehityksensä kesken olevia lapsia on alettu hormonihoitaa ja silpoa..puhumattakaan mielenterveyden häiriöistä. Siksi en mene kyseisiin liikkeisiin.

Tästä kuvakaappaus ja ilmoitusta poliisille valheellisen tiedon julkistamisesta.

Vierailija
4933/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin ruokakauppoihin en mene, jos tiedän, että niihin saada viedä koiria.

Vierailija
4934/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörä meni rikki ja tarvitsin korjaajaa. Menin pyöräliikkeeseen ja siellä sanottiin että korjaukseen on viikkojen  jono. Sama juttu kaupungin toisessa pyöräliikkeessä. No se ei käynyt mulle koska en olisi kaupungissa enää silloin.  Jouduin sitten ostamaan uuden pyörän (en noista liikkeistä) koska tarvitsen pyörää päivittäin.  En enää asioi niissä pyöräliikkeissä.

Miten voi olla viikkojen pituiset jonot ja kuitenkin työttömyyttä on paljon?

Yritän päästä korjaajalle sitten talvella, ehkä onnistuu.

Tämä on kyllä jännä ja välillä tuntuu siltä, että liikkeet jopa suurentelee tuota jonoaikaa. Tiedä sitten mikä järki siinä on. Kerran vein kengät suutarille vetoketjun korjaukseen ja varoitteli just monen viikon jonosta. Asialla ei ollut akuutti kiire, joten sanoin että ihan sama, sitten jonotellaan. Ei mennytkään, kuin maksimissaan viikko niin kengät olivatkin jo valmiit. Tiedä sitten miten se olikin mahdollista.

Vierailija
4935/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut käynnit kolmella eri kampaajalla yhdestä kerrasta. Kaikki tapahtuivat asuinmaassani Saksassa.

Eka (tää oli Berliinissä niihin aikoihin kun oli vielä kympin tukanleikkuita): nuori mieskampaaja hoki koko sen puolituntisen selvästi krapulaisena (tai vielä kännissä): "ehkä näyttää siltä et mä en osaa, mut kyl mä oikeesti osaan" ja tulos oli hirveä.

Toka: keski-iän ylittänyt naiskampaaja sanoi pitkähiuksiselle lapselleni, kun oli jo sovittu miten leikataan: "Mun on nyt ihan pakko kysyä että ootko sä tyttö vai poika?"

Kolmas: mulla oli epätavallinen kampaus ja menin latvoja lyhentämään, ja nuorehko naiskampaaja kysyi pariin otteeseen kun olin selittänyt millaista leikkausta pidän tukassani: "Miksi? Siis miksi?"

Vierailija
4936/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl ei vaan nappaa, jotenkin ihme touhua. Ei ole kyllä lähiruokaa eikä suomalaista ja sitte äpillä äpillä äpillä > raivostuttavat 😡

Vierailija
4937/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa mieluista lopputulosta kampaajalla niin heti menee vaihtoon 

Vierailija
4938/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin vältellä Emotionissa käyntiä, koska myyjät kävivät ilmeisesti jonkin koulutuksen, jossa painotettiin, että pitää aina hyökätä asiakkaan kimppuun. Kun myyjiä on yleensä useita paikalla, saa olla koko ajan selittämässä, että katselen vaan. Viime aikoina olen taas uskaltautunut käymään ja ihan kuin pahin palvelualttius olisi jo onneksi hävinnyt. Minä haluan olla rauhassa ja jos se ei onnistu, en mene kauppaan.

Sitä kutsutaan asiakaspalveluksi, mutta suomalaiset pelkäävät palvelua. Sanot vaan myyjälle ei kiitos, katselen vaan ja olen ihan varma, että hän antaa sinun kiertää ja katsella. Onko se niin vaikeata?

Vierailija
4939/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupassa , on niin kokoomuslainen . Ko puolue vihaa tavallista kansaa tekemiensä päätösten perusteella, en voi käydä lähellä puoluetta olevavaa kauppaketjua, se olisi typerää!

Vierailija
4940/4975 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ravintolat jää kyllä käyttämättä, jotka on laittaneet tippaamisen osaksi kortilla maksamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä