Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4996)

3541/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kampaaja ei suostunut leikkaamaan pitkähköjä hiuksiani ihan lyhyeksi, kuten halusin. Se oli sitten viimeinen käyntikerta, kampaaja sitä oli kuulemma ihmetellyt, etten enää käynyt. 

Toinen kerta oli, kun kampaaja ymmärsi jotenkin ihan väärin kaikki mitä halusin ja leikkasi hirveän pottakampauksen. Hänellä ei ollut aikaa korjata leikkausta ja itkin illalla itseni uneen. 

Vierailija
3542/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen Prisma (ainoa tällä paikkakunnalla), jossa uudistuksen myötä lisättiin itsepalvelukassojen määrää tavallisten kassojen kustannuksella. Nyt käytännössä palvelukassoille niin pitkä jono, että pakko mennä itsepalvelukassalle. Käyn kerta viikkoon kaupassa, joten tavaraa on. Kauppareissut yksin. Nyt menee kassalla vähintään tupla-aika, koska ensin pitää etsiskellä viivakoodit tuotteista ja sitten pakata sen jälkeen eikä pakkaamista voi aloittaa samaan kun kassahenkilö skannaa ostoksia. Uskoisin, että myös muissa Prismoissa luvassa sama kun remontti tulee ajankohtaiseksi. 

Se onkin sitten goodbye Prismalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellaiset liikkeet joutuvat boikottilistalleni, jossa asiakaspalvelija ei noudata asiakkaiden jonotusjärjestystä tai hän ryhtyy puhumaan puhelimeen tai hoitamaan aivan muuta asiaa kesken asiakaskontaktin.

Minua ei tarvitse kenenkään palvella väkisin.

Vierailija
3544/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usea surkea kokemus. Jouduin hoitamaan jokusen vuoden erään yhdistyksen raha-asioita Danske Bankin kanssa ja asiakaspalvelu oli siellä niin umpisurkeaa ja/tai olematonta että ikinä en enää tuon pankin asiakkaaksi ryhdy vaikka mikä olisi. Verkkopankki oli myös käytettävyydeltään täysin ö-luokkaa. Ihme että on sillä asiakaspalvelulla vielä pystyssä, kaikissa muissa pankeissa asiat ovat hoituneet aina helposti.

Minä olen ollut Danske Bankin asiakas aina ja saanut todella hyvää palvelua. Verkkopankki on käytettävyydeltään 100% parempi kuin esim. miehelläni Nordeassa.

Se on näköjään ihan yksilöllistä, eli turha nimeltä mainita kauppoja ja pankkeja ja kampaamoja, sillä kokemuksia yleensä yhtä paljon kuin asiakkaita!

Vierailija
3545/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat jotka haukkuivat rokottamattomat ääliöiksi ym. Muista heidän vihansa edelleen.

turpakiiqanonpelle

Vierailija
3546/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässäät rahasi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintola Cosmos Helsinki.

Menin arki iltana syömään. 

Söin ns. pitkän kaavan mukaan, alku-, pääruoka, juustot ja jälkiruoka, 2 lasia viiniä ja konjakki.

Tilasin toisen viinin ja pyysin samanlaisen, niin toivat talon viinin (ja olin niin lammas että en edes valittanut).

Juustotarjotin viskattiin pöytään pysähtymättä. Eli  tarjoilija käveli samalla kun vei toiselle asiakkaalle jotakin.

En ole ikinä kiinittänyt huomiota kysymykseen "maistuiko" mutta kun sitä ei kysytty niin huomasi kyllä eron.

Hinta oli kuitenkin yli 70 EUR (jokunen vuosi aikaa) niin olisi ollut kiva saada edes jotain palvelua.

Ovimies taisi olla jees.

Olen kyllä pehemennyt ja ajatellut antaa toisen mahdollisuuden.

Ymmärrätkö että 70€ saa viikon ruuan ja juomat kotiin kaupasta tai 20€ saa seisovan pöydän tai lounaan salaatilla. Tai kaupasta valmiin saloihin 4€ . Miten vaan tuhlaa rauhassa. Miten iso mahasi onkaan.

Tuskin hänellä on ainakaan niin isoa mahaa kuin Mäkkärin autokaistalla kävijöillä tai tarjousmaksalaatikkoa päivittäin vetävillä!

Tuskin hän päivittäin käy ravintolassa syömässä monen ruokalajin illallisia.

Vierailija
3547/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mene enää Helsingissä Pinkki -nimiseen kasvohoitolaan. Kävin useinkin aikasemmin. Kerran menin kysyäkseni, että olisiko kulmien nyppimis aikaa. Omistaja istui happaman näköisenä tuolissaan kännykkä kädessä. Vilkaisi minua ja jatkoi kännykän katsomista, ei edes tervehtinyt. Puhui tympeästi, kyllästyneen näköisenä. Ikäänkuin olisin tullut heille riesaksi. 

Vierailija
3548/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läin Apteekki n. 500m päässä kotoani. Joku vuosi sitten oli hakemassa reseptilääkettä. Kyseessä huumausaineeksi luokiteltu(silloin ainakin) . Pakkauksessa 3 10kpleen levyä. Apteekkihenkilö avasi pakkauksen tarkistaakseen, että on oikea määrä. Ei ollut, yksi 10kpleen levy puuttui. Pieni hetki hän sanoi ja poistui. Tuli takaisin paketin kanssa ja siinä tiskillä lisäsi pakettiin yhden levyn lääkettä. Hölmistyneenä otin paketin ja maksoin kassalla. Kotona huomasin että ilm. kyseinen lisätty levy oli aivan eri päiväyksellä kuin muut kaksi. Mistä lie oli hakenut sen? Omasta laukustaan. Hänen olisi pitänyt antaa uusi paketti.

Vierailija
3549/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä kokemuksia ollut:

- huonekaluliikkeessä myyjä alkoi seurata meitä välittömästi kauppaan tultuamme. Kysyi voinko auttaa, sanoin haluavani katsella rauhassa. Myyjä siihen että ok, sanokaa vain jos tarvii apua. Myyjä lähti kulman taakse ja palasi noin 30 sekunnin kuluttua taas siihen ahdistelemaan että löytyykö mitään kiinnostavaa. Jätin ostamatta enkä enää palaa sinne. Selkeästi komissioperusteinen palkka, myyjiä oli useita ja kaikki olivat aika kärppiä asiakkaiden perään.

- ravintolassa omistaja ei alkanut meidän syödä rauhassa vaan alkoi kertomaan ongelmistaan kuinka ulkomaalaistaustaiset kulkevat heidän liiketilansa läpi toiseen paikkaan, ja kuinka suomi on nykyään pilalla heidän takiaan

- toisessa ravintolassa omistaja ei antanut meidän syödä rauhassa vaan kyseli jatkuvasti sitä sun tätä. Liian tuttavallinen meininki.

- pikkukaupat kuten k-market kaupungin keskustassa. Näistä ei kannata vihanneksia ostaa kun ovat mätiä jo valmiiksi ja hinnat on puolet korkeampia.

- eräs R-kioski jossa myyjä on erittäin epäystävällisen oloinen. Tiuskii ja kyselee MITÄÄH??

- ihan tavallisia ruokakauppoja kuten K-market, K-super jne joissa ostamani vihannekset on olleet valmiiksi mätiä. Perunat ja sipulit. Välttelen näitä mutta pakko on ruoat jostain ostaa. Yleensä isoimmista kaupoista saa parhaan laadun.

Vierailija
3550/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jossain on vaadittu koronapassia!

Kannattaa sitten Tallinna skipata jatkossa kokonaan ja iankaikkisesti.

Vierailija
3551/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instruun en enää mene. Myyjä arvosteli huonoa näköäni ja hermostui, kun ei meinannut löytää kivoja laseja itselleni.

Optikko huuteli ko.liikkeessä maksusitoumuksestani kaikkien liikkeessä olijoiden kuullen....

Hyvä vaan. Yhteisiä rahojahan sinä käytät siellä.

Vierailija
3552/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen kebabpitseria meni boikottiin sen jälkeen kun sekä minulla että koiralla ripuli syötyämme kebabbia.

Vierailija
3553/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin k raudassa ja paskahätä yllätti, siinä oli rivi ido wc pönttöjä niin koko toimituksen ajan myyjä huusi punaisena, en koskaan mene enää k rautaan

Vierailija
3554/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää koskaan Finnkinon elokuvateattereissa, sillä siellä on äänet liian isolla eikä palaute ole mennyt perille.

En käy enää baareissa, sillä jos baaritiskillä on ruuhkaa, minua palvellaan aina viimeisenä vaikka olisin tullut ensimmäisenä.

En käy myöskään paikoissa, joissa ei käy käteinen.

Vierailija
3555/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin ulkomaille eikä kämpillä ollut mitään, joten päätin tilata patjan, kaupungissa oli kyseisen ketjun liikkeitä useitakin ja heillä oli isoja mainoksia kaikkialla. 6 viikkoa odotin ja meilasin mutta mitään vastausta ei kuulunut ja nukuin edelleen sohvalla. Lopulta soitin luottokorttiyhtiöön ja kysyin heiltä, he saivat rahat palautettua ja silloinkos patjafirmalta alkoi tulla soittoja non-stop. Tästedes Ikeaan vaikka siellä on töykeitä teinejä töissä, mutta ainakin tietää että jos taran ostaa sen myös saa.

Vierailija
3556/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen Prisma (ainoa tällä paikkakunnalla), jossa uudistuksen myötä lisättiin itsepalvelukassojen määrää tavallisten kassojen kustannuksella. Nyt käytännössä palvelukassoille niin pitkä jono, että pakko mennä itsepalvelukassalle. Käyn kerta viikkoon kaupassa, joten tavaraa on. Kauppareissut yksin. Nyt menee kassalla vähintään tupla-aika, koska ensin pitää etsiskellä viivakoodit tuotteista ja sitten pakata sen jälkeen eikä pakkaamista voi aloittaa samaan kun kassahenkilö skannaa ostoksia. Uskoisin, että myös muissa Prismoissa luvassa sama kun remontti tulee ajankohtaiseksi. 

Se onkin sitten goodbye Prismalle!

Kannattaa sitten odottaa, että kyseiseen Prismaan tulee "Kerää ja skannaa" -palvelu. On todella kätevä, eikä tarvitse nostella tavaroita moneen kertaan. Tämä on erittäin mukavaa, jos käy kaupassa vain kerran viikossa ja ostoksia on runsaasti.

Vierailija
3557/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa voisinko auttaa.

Ei kiitos tiedän mitä olen hakemassa.

Menen sinne hemmetin alapääosastolle niin tää työntekijä seisoo hyllyn takana niin että sen naama näkyy nenästä ylöspäin ja tuijottaa suoraan sieltä. Tuijotan takaisin mutta katse ei väisty. Oli niin koomisen näköinen että alkoi naurattaa. Varmaan sitä kiinnosti mitä sieltä halusin ostaa. Otin voiteeni ja yritin oikein piilossa viedä sen kassalle, ettei näkisi. Varmaan kysyi kassalta mitä ostin :D

Voi luoja mä repeilen näille 😂

T. farmaseutti

Vierailija
3558/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja: sanoin, että ei tarvitse kähertää, haluan modernin ja simppelin leikkauksen. No kähersi ja kihersi suorat hiukseni sitten sinne tänne, eikä lopputuloksesta saanut selvää ennenkuin kävin suihkussa. Ja epätasaisesti ja huolimattomastihan se olikin leikattu. 

Baari: seisoin baaritiskillä yksin, kun baarimikko palveli oikealla puolellani seisonutta pariskuntaa. Sitten siirtyi minun ohi/yli palvelemaan vasemmalla seisonutta pariskuntaa. Heitä palvellessaan oikealle puolelleni tuli uusi pariskunta jonottamaan. Kun baarimikko oli palvellut vasemmalla puolellani seisoneet, hän siirtyi taas minun ohi/yli palvelemaan näitä juuri tiskille tulleita. Ei katsonut päin, ei huomioinut mitenkään. Minä seisoin lompakko kädessä valmiina tilaamaan, hain katsekontaktia, en ollut minkään takana tai piilossa. Siirryin sitten toiseen ravintolaan, enkä mene tuonne enää kertaakaan. 

Vierailija
3559/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy Hesburgerissa, enkä Espresso Housessa, koska kohtelevat työntekijöitä huonosti.

Vierailija
3560/4996 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy Hesburgerissa, enkä Espresso Housessa, koska kohtelevat työntekijöitä huonosti.

En käy Hesessä kun siellä on huonot hampparit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä