Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4996)

Vierailija
3181/4996 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veturissa Muotitalo Lehto. Ostin vaatteen, sillä se oli -50%. Sain varattua sen ja myyjä otti sen kaappiin säilytykseen. Hakiessani tuotetta myyjä oli raaputtanut siitä kovalla työllä ison oranssin aletarran pois ja pyysi täyttä hintaa. Tuote oli kallis. Olin pöyristynyt ja näytin, että olin ottanut vaatteesta kuvan, jossa myös näkyi iso aletarra hintalapussa. Sain tuotteen lopuksi alennuksella, mutta kuului vain mutinaa ja myyjät parveilivat ympärillä. Ei edes pahoitteluja.Alhaista juonittelua. Tuon jälkeen en ole enää käynyt ko liikkeessä.

Vierailija
3182/4996 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veturissa Muotitalo Lehto. Ostin vaatteen, sillä se oli -50%. Sain varattua sen ja myyjä otti sen kaappiin säilytykseen. Hakiessani tuotetta myyjä oli raaputtanut siitä kovalla työllä ison oranssin aletarran pois ja pyysi täyttä hintaa. Tuote oli kallis. Olin pöyristynyt ja näytin, että olin ottanut vaatteesta kuvan, jossa myös näkyi iso aletarra hintalapussa. Sain tuotteen lopuksi alennuksella, mutta kuului vain mutinaa ja myyjät parveilivat ympärillä. Ei edes pahoitteluja.Alhaista juonittelua. Tuon jälkeen en ole enää käynyt ko liikkeessä.

Mä en nyt kyllä usko tähän tarinaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/4996 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajani ilmoitti, että hän tuo jatkossa töihin koiransa joka ei pärjää kotona yksin. Ok, mutta kysyin varovasti, että eikö se aiheuta ongelmaa jos joku pelkää koiria tai on allerginen koirankarvoille.

Ylimielinen vastaus: menkööt muualle , jos on ongelmia.

Jos käy liian kakan samalla kampaajalla, hän alkaa pitää sinua

Itsestäänselvyytenä. Vaihdoin kampaajan Philips - kotiparturiin.

Ei tarvitse kuunnella nenäkkäitä kommentteja.

Vierailija
3184/4996 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan muitakin liikkeitä,mutta mentiin puutarhaliike,ei mitään palvelua..lähettiin pois.Sama joku autovaraosaliike,tilattiin miul lamput,ei palveluun vaik myyjii oli,yks laitto hyllyjä,yks teki jtn .Joku muukin mies kiersi hyllyi..tämäkin ja sit lähdin ulos.En menny enää,enkä mee.

Vierailija
3185/4996 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi itsekään uskonut ennen kuin koin. Pidin aiemmin liikkeestä, mutta tuon jälkeen olin järkyttynyt ja pahastunut, enkä enää käy. Kuka oikeasti näkee tuollaista vaivaa?En ymmärrä, eihän ne myyjät niitä rahoja saa. En kirjoittaisi kokemustani ellei olisi täyttä totta. Tutut ohjeistivat tekemään valituksen, mutta äänestän mielummin jaloillani.

Vierailija
3186/4996 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa ! kirjoitti:

No Mogadishu pankissa väitti että kortti ei toimi kun se on paskainen että se pitää pestä vedellä ja saippualla ja mehän pestiin , siitä irtosi muovipinta kokonaan saatiin toisesta pankista uusi. No Mogadishu Itäkeskus edelleen piti mennä ostamaan vaatteita niin parvekkeella muslimimies eksynyt moskeijasta sinne polvillaan kaiteen vieressä joikaamassa. Alkoi ahdistaa todella. Uskontosaatanaa. Sama toistui bussissa mies perse pystyssä kuski.Eikö nämä kuulu hoitaa moskeijassa tai arabimaissa eikä täällä ?? Eihän nämä kuulu tänne pohjoiseen yhtään. Itäkeskus Puhos Malmi ei kiitos ja näkemiin. Tämä on jo selvää tahallista kiusantekoa ja ahdistelua . Vastenmielisen sairasta laatua tämä.

Rainer, lopeta. Taas sulla meni överiksi. Usko jo, ettei kahvinjuonti tee sinulle hyvää!

Vierailija
3187/4996 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, mitä touhua!

Vierailija
3188/4996 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philips kotikampaamo on mainio, ei tarvitse kuunnella kampaajan koiran räksytystä.

Vierailija
3189/4996 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin puutavaraliikkeestä hakemaan valmiiksileikattua levyä sekä seinäpaneelia. Myyjä kertoi, että levyä ei voi leikata kun leikkaajat ovat ruokatunnilla n. 2 h. No sanoin, että voin tulla myöhemmin hakemaan, katsellaan niitä seinäpaneleita. Katseltiin paneleita, ja sanoin että voidaanko panelitkin leikata sopivan pituisiksi samalla kun levykin. Kassalla myyjä keksi, että pöytäsaha olikin epäkunnossa ja ettei levyjä ja paneleita voikkaan leikata mittoihinsa. Mutta että hän voi leikata ne MOOTTORISAHALLA mittoihinsa. Katsoin häntä ja kysyin, eivätkö panelit mene rikki moisesta? Myyjä vain jankkasi, että moottorisahalla. Sanoin, että jätetään tämä ostosreissu nyt tähän ja kävin hakemassa mittoihin leikatut puutavarani muualta. En ole käynyt ko. liikkeessä kuuteen vuoteen, enkä ajatellut mennä vastakaan. Naisena saa välillä niin epäasiallista palvelua rautakaupoissa ja puutavaraliikkeissä.

3190/4996 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri Eeva Nurmi  kertoo tulleensa irtisanotuksi Terveystalosta.

Hän oli ottanut osaa kymmenien suomalaislääkärien vetoomukseen, että keskeytetään lasten kokeelliset  mRNA-COVID-piikitykset.

Muutenkin on lääkäripula ja todella vaikeaa päästä edes vastaanotolle.

Niin sitten sanotaan irti hyvä lääkäri, joka välittää potilaistaan.

Ja erottamisen syy pitäisi saada kirjallisena.

Laki vaatii niin.

Tässähän ei ole jatkuvia hoitovirheitä kyseessä irtisanomisen tueksi.

“You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”

― Abraham Lincoln ---

Vierailija
3191/4996 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikea uskoa että joku myyjä tai yrittäjä olis NOIN tyhmä.

Vierailija
3192/4996 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin puutavaraliikkeestä hakemaan valmiiksileikattua levyä sekä seinäpaneelia. Myyjä kertoi, että levyä ei voi leikata kun leikkaajat ovat ruokatunnilla n. 2 h. No sanoin, että voin tulla myöhemmin hakemaan, katsellaan niitä seinäpaneleita. Katseltiin paneleita, ja sanoin että voidaanko panelitkin leikata sopivan pituisiksi samalla kun levykin. Kassalla myyjä keksi, että pöytäsaha olikin epäkunnossa ja ettei levyjä ja paneleita voikkaan leikata mittoihinsa. Mutta että hän voi leikata ne MOOTTORISAHALLA mittoihinsa. Katsoin häntä ja kysyin, eivätkö panelit mene rikki moisesta? Myyjä vain jankkasi, että moottorisahalla. Sanoin, että jätetään tämä ostosreissu nyt tähän ja kävin hakemassa mittoihin leikatut puutavarani muualta. En ole käynyt ko. liikkeessä kuuteen vuoteen, enkä ajatellut mennä vastakaan. Naisena saa välillä niin epäasiallista palvelua rautakaupoissa ja puutavaraliikkeissä.

Ja autokorjaamoilla! Tuokin loistava esimerkki siitä että miehiä ei saisi koskaan päästää asiakaspalvelutyöhön, ei koskaan, ainakaan jos asiakkaina käy myös naisia.

Vierailija
3193/4996 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi itsekään uskonut ennen kuin koin. Pidin aiemmin liikkeestä, mutta tuon jälkeen olin järkyttynyt ja pahastunut, enkä enää käy. Kuka oikeasti näkee tuollaista vaivaa?En ymmärrä, eihän ne myyjät niitä rahoja saa. En kirjoittaisi kokemustani ellei olisi täyttä totta. Tutut ohjeistivat tekemään valituksen, mutta äänestän mielummin jaloillani.

Ehdottomasti olisi pitänyt reklamoida yrityksen omistajalle.  Ehkä heillä oli jokin palkitsemissysteemi jos myy tietyn rahasumman edestä ja typerä myyjä kuvitteli että asiakas on vielä typerämpi ja maksaa normaalihinnan.

Vierailija
3194/4996 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan mielen apteekki: oisin tarvinnut antidepresantteja ja laksatiivia mutta oli vain depresantteja ja ummetuslääkettä.

Vierailija
3195/4996 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ST1 bensa-asemaboikotti alkoi kun selvisi että Vihreiden YmpäristöMinisteri Ohisalo tekee päätöksiä ST1 johtajana olevan miehensä öljy-yhtiön hyväksi.

Vierailija
3196/4996 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ST1 bensa-asemaboikotti alkoi kun selvisi että Vihreiden YmpäristöMinisteri Ohisalo tekee päätöksiä ST1 johtajana olevan miehensä öljy-yhtiön hyväksi.

Ohiksen avustajakin siirtyi bensafirma ST1:n palvelukseen.

Vierailija
3197/4996 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä helsingin ravintolassa en käy enää kun ensin kolmessa eri skumppa pullossa oli hyöteisten jäämiä (saatiin aina uusi tilalle kun vanhasta tuli lasiin extraproteiinia) ja sitten alkubuffetissa oli salaatin seassa mato, itseä ei onneksi ällötä tuollaiset mutta uudestaan ei kyllä huvita mennä.

Myös apteekeissa yleensä käyn ruuhka-aikaan silloin ne myyjät ei ehdi tulla kyselemään tarvitsenko apua kun on liike täynnä mummoja joita auttaa.

Yksi huonon alueen k-market on sellainen jossa en käy ikinä pimeällä tai ilta klo 20 jälkeen, siellä on ollut monet puukotukset ja ryöstöt kaupan edessä että en uskalla.

Vierailija
3198/4996 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin Nepalilaisissa ravintoloissa käymisen kun selvisi, että valtaosassa työskentelee ihmiskaupan uhreja.

Vierailija
3199/4996 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen kuullut joko tutuilta tai mediasta että yritys polkee työntekijöidensä oikeuksia tai kiertää veroja

Vierailija
3200/4996 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja autokorjaamoilla! Tuokin loistava esimerkki siitä että miehiä ei saisi koskaan päästää asiakaspalvelutyöhön, ei koskaan, ainakaan jos asiakkaina käy myös naisia.

Tätini maalautti omakotitaloaan. Maalarit tulivat paikalle ja alkoivat maalata vanhan maalin päälle skrabaamatta seiniä ensin. Sanoivat vaan, että normaali käytäntö, ei tarvi skrabata. Vasta kun täti soitti suvun miehen paikalle, ääni muuttui, aloittivat kiltisti alusta skrabaamalla ensin vanhat irtomaalit pois ja sitten maalasivat vasta.

Yrittivät yksin olevaa naisihmistä höynäyttää. Eikä tuo ollut halpa maalaus tms. vaan maksoi ihan käyvän hinnan, tuhansia euroja.