Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankimme koiran ja nyt veljen vaimokin haluaa

Vierailija
09.03.2018 |

Kas kun ei ole tullut aiemmin mieleen. Kuukausi sitten saimme pienen labbiksemme kotiin ja nyt tämä vaimoke on varannut heille koiran. Aiemmin ei ole voinut tulla vanhempiemme luo koska "on allerginen" vanhempieni kahdelle koiralle.

Ihmettelen kyllä, varmaan akka katkera kun äitini ja isäni ovat nyt huomioineet meitä enemmän koirauutisen myötä. Veli on vastahakoinen koira-asian suhteen, mutta tietysti nyökyttelee vaimonsa sekoiluille. Harmittaa, sillä heidän tuleva koiransa tästä kärsii. Mitä jos allergia pahenee? Kaiken lisäksi heidän asuntoonsa ei saisi ottaa lemmikeitä. Noh.

Halusin vain ihmetellä asiaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika :D

Vierailija
2/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Teenkö eläinsuojeluilmoituksen? Pikkuisessa kerrostalokämpässä pitäisivät isoa koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se aikasemminkin ostanut kaiken, mitä te ostatte? Mä tein veljen vaimolle hauskan jekun:)

4/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna haluta kaikki koirarodut ei aiheuta allergiaa. Ja tuskin koira kärsii hirveesti kerrostaloasunnossa en tosin tiedä mikä on pieni asunto teille. Meille se on alle 70 m2 tosin edelleen kolme on ihmistäkin. Eikä ole koiraa. Mutta ainakin joissakin tilanteissa koiratkin sopii kerrostaloon. Tosin ei mikään jättimäinen koira . Ja perheestä se riippuu mikä koira on hyvä . Liikunnalliset esteet yms. Minusta tuntuu että olette kateellisia toinen toisellenne. On minun siskolla koira mutta en haluaisi itselleni ahdistaa naapurinkin koirat kun ne räkyttää kun omistajat ei paikalla. Ja taukoamatta. Olen ottanut isännöintiin yhteyttä ja myös naapuriin en tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi. Isännöinti toimii hyvin .

Vierailija
5/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä8154 kirjoitti:

Anna haluta kaikki koirarodut ei aiheuta allergiaa. Ja tuskin koira kärsii hirveesti kerrostaloasunnossa en tosin tiedä mikä on pieni asunto teille. Meille se on alle 70 m2 tosin edelleen kolme on ihmistäkin. Eikä ole koiraa. Mutta ainakin joissakin tilanteissa koiratkin sopii kerrostaloon. Tosin ei mikään jättimäinen koira . Ja perheestä se riippuu mikä koira on hyvä . Liikunnalliset esteet yms. Minusta tuntuu että olette kateellisia toinen toisellenne. On minun siskolla koira mutta en haluaisi itselleni ahdistaa naapurinkin koirat kun ne räkyttää kun omistajat ei paikalla. Ja taukoamatta. Olen ottanut isännöintiin yhteyttä ja myös naapuriin en tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi. Isännöinti toimii hyvin .

Tämä oli oikeastaan aika kiva viesti, kiitos siitä!

Vierailija
6/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Teenkö eläinsuojeluilmoituksen? Pikkuisessa kerrostalokämpässä pitäisivät isoa koiraa.

Jos se pääsee tarpeeksi ulos ja aktivoidaan tarpeeksi niin ei sillä kämpän koolla niin hirveästi väliä ole, eihän koiran sisätiloissa ole tarkoituskaan muuta kuin olla rauhassa. Eläinsuojeluilmoituksesta ei ole mitään hyötyä jos ei näy jotain selkeää laiminlyöntiä.

Vierailija
7/7 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sovitte, että hän saa koiranne hoitoon aina välillä. Mitä enemmän rakastavia ihmisiä koiralla, sen parempi.

Koira on iso sitoumus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme