Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei taas ajattele yhtään ! Nyt on ostamassa remontoitavaa taloa, jossa vaarallinen piha

Vierailija
09.03.2018 |

Ei suihkua ja kellaritilaa, jossa pesutilat sijaitsevat muutenkin remontoitava sekä keittiötä "päivitettävä". Pihan perällä syvä oja, johon mukula taatusti mulahtaa, kun selkänsä kääntää. Mutta eniten ahdistaa tuo, että pitäisi asua remontin keskellä ilman suihkua! 5kk kaksosten ja 4-vuotiaan kanssa...
Onhan talo iso ja halpa joo, mutta minä en kyllä nyt ole tästä yhtään innoissani. Mies taas on. Muuttaisi vaikka heti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperhe teki niin, että mies muutti rempattavaan taloon, vaimo ja lapset jäi kerrostalokaksioon. Jokainen sai sen, mitä halusi. Tosin se vaimo joutui menemään töihin, koska mies sanoi, että avioliitossa elatus ei tarkoita sitä, ettäterve ihminen saa oleilla kotona toisen maksaessa kulut.

Vierailija
22/29 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä(kin) mielessä on hyvä, että perheessä on kaksi palkansaajaa. Mun mies ei ikinä voisi tehdä tuollaisia hankintoja ilman, että mäkin olen laittamassa nimeni lainapapereihin, eli viimeistään siinä vaiheessa mä saisin tuon "loistavan" suunnitelman stopattua.

Ei se taida mennä niinkään, että vaikka perheessä on yksi palkansaaja, niin voi pakottaa toisen allekirjoittamaan papereita tai muuttamaan suihkuttomaan taloon.

Aina voi asua erillään vaikka remontin ajan. Ja jos isyytensä on aikanaan tunnustanut, niin ihan yhtä velvollinen niitä lapsiaan on elättämään silloinkin.

Ei ketään voi kiristää asumaan miten haluaa, vain siksi koska tienaa enemmän. Ei palkansaanti ole mikään omistusoikeus kotona olevaan puolisoon. Ja terveissä parisuhteissa ei kukaan niin kuvittelekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä kerran on rahaa niin mikäs siinä. Senkun ostaa vaan mitä mieli tekee.

Sitä te sinkkumiehet teette, mutta perheellisen tilanne on toinen.

Vierailija
24/29 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä(kin) mielessä on hyvä, että perheessä on kaksi palkansaajaa. Mun mies ei ikinä voisi tehdä tuollaisia hankintoja ilman, että mäkin olen laittamassa nimeni lainapapereihin, eli viimeistään siinä vaiheessa mä saisin tuon "loistavan" suunnitelman stopattua.

Nyt on pakko kysyä kun en ymmärtänyt. Miten sinun palkkasi liittyy siihen, mihin miehesi laittaa rahaa? Voihan miehesi yksinkin ostaa talon omiin nimiinsä?

Vierailija
25/29 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä kun en ymmärtänyt. Miten sinun palkkasi liittyy siihen, mihin miehesi laittaa rahaa? Voihan miehesi yksinkin ostaa talon omiin nimiinsä?

Huomaa, että ajatuksenjuoksusi on vielä aika tahmaista. Jos onnistut joskus pariutumaan, lupaan että ajatuksenjuoksussasi tapahtuu välitön muutos parempaan.

Vierailija
26/29 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla keittiö on päivitettävä?

Tuollaisessa talossa keittiö on yleensä remontoitu viimeksi joskus 50-/60-luvilla. Siitä siis puuttuu kaikki nykyajan hienoudet ja mukavuudet.

No ei remontti ole silloin välttämätön.

Remontti on tarpeen, sillä kaikki ei halua asua kivikaudella.

Vierailija
27/29 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulaiset osti samanlaisen talon, remontti etenee hitaasti, pesulla käydään ilkosaunassa ja kesäisin kaikki lapset käy kahlaamassa talon viereisessä ojassa. Ei ole kukasn loukkaantunut, ja kaikki nauttii siinä talossa asumisesta.

Kyllä nykyään pitää juokseva vesi ja suihku olla, varsinkin jos lapset kaksoset 5kk ja vanhin 4v.

-Muuta yksinäsi suihkuttomaan taloon tällaisten lapsien kanssa, oletko ihan idiootti?

Vierailija
28/29 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole vauvojen kanssa tässä muuttamassa keskelle remonttia. Perhe asuu entisessä vielä vuoden, sillä aikaa mies remppaa talon pesutiloista ja keittiöstä alkaen. Vuoden päästä ap on onnensa kukkuloilla jo selailemassa Viherpeukaloa ja valkkaamassa pihaan suklaakirsikkaa ja mustikkapensaita.

Vierailija
29/29 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että ajatuksenjuoksusi on vielä aika tahmaista. Jos onnistut joskus pariutumaan, lupaan että ajatuksenjuoksussasi tapahtuu välitön muutos parempaan.

Ikävä tuottaa pettymys sinulle, mutta parisuhdetta takana jo reilusti yli kymmenen vuotta. Silti meillä mies voisi ilman minua mennä ja ottaa lainan vaikka mökkiä varten vaikka milemmat tienaamme rahaa. Minun nimeni puuttuminen paperissa ei häntä estä käyttämästä omaa palkkaansa.

Ei sillä että kumpikaan meistä tuollaista tekisikään. Yhdessä pohdimme isompien asioiden hankinnan, mutta pointtini olikin, että miten molempien tienaaminen liittyy siihen mihin toinen rahansa laittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi