kannattaako ottaa toi gigantin tv kaliprointi?
Muistaakseni haluavat 169e eikä sitä voi jälkeenpäin ostaa. kuulemma värit ihan päin mäntyä noissa uusissa telkkareissa.
Kommentit (16)
Jos kysyy jotain, kannattaa kysyä oikein.
No ei todellakaan kannata, ihan voit itse kaliproida mieleiseksesi.
v itun viisastelijat kyllä tai ei plus perustelut riittää kiitos.
Vierailija kirjoitti:
ne sano et vaatii kalliit laitteet. ei voi tehdä itse.
Turha rahastusta. Täysin samaa sarjaa kuin nämä tietokoneliikkeiden huollot joissa tyhjätään välimuisti sun muuta yksinkertaista, minkä apinakin osaisi itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni haluavat 169e eikä sitä voi jälkeenpäin ostaa. kuulemma värit ihan päin mäntyä noissa uusissa telkkareissa.
Mitä??? Nyt huijaat ihan oikeasti. Saat puhelimeen kalobrointisovelluksen ilmaiseksi.
Siis eihän ne nyt oikeasti pyydä tuosta jommaata yli viittä euroa?
Jokatapauksessa: Et ota. Et vaikka kuinka sanovat että kannattaa ottaa. Ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijaavat. Siis ihan suoraan kusettavat. Kaikissa televisioissa voi kuvan kalibroida itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sanoi mullekin. Gigantin myyjä ei ei varmasti mun telkkarista pysty vilkaisulla sanomaan, onko kalibroitu vai ei. Kuvan saa ihan telkun säädöistä riittävän hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijaavat. Siis ihan suoraan kusettavat. Kaikissa televisioissa voi kuvan kalibroida itse.
Wow, ensimmäistä kertaa sana oikein. Tähän mennessä kaliproida ja kalobroida.
ei, koska et edes huomaa sitä mitä ne tekee sille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sanoi mullekin. Gigantin myyjä ei ei varmasti mun telkkarista pysty vilkaisulla sanomaan, onko kalibroitu vai ei. Kuvan saa ihan telkun säädöistä riittävän hyväksi.
Siis ne tekevät ihan saman. Säätävät asetuksista kuvan paremmaksi, tai ajavat uuden ohjelman sen myyntihuone-ohjelman tilalle.
Teinilläni on lukihäiriö ja minun tekee pahaa, kun pilkkaatte ap:tä kirjoitusvirheistä. Hän ei varmaan voi tuolle yhtään mitään. Ettekö voi keskittyä vain siihen asiaan, josta keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Teinilläni on lukihäiriö ja minun tekee pahaa, kun pilkkaatte ap:tä kirjoitusvirheistä. Hän ei varmaan voi tuolle yhtään mitään. Ettekö voi keskittyä vain siihen asiaan, josta keskustellaan.
On epäkohteliasta olla huomauttamatta. Ap:lla ei ole lukihäiriötä, hän on vain laiska.
Mikä hemmetin kaliprointi? Ja opettele käyttämään isoja alkukirjaimia.