SHOKKIUUTINEN: SARA CHAFAK JÄÄ TAKAPUOLESTAAN AITAAN KIINNI SELVIYTYJÄT-KISASSA
Sara joutuu ensi jaksossa hetkellisesti ongelmiin, kun hän ja James yrittävät ryömiä mudassa aidan ali. Sara jää aitaan takapuolestaan kiinni ja parin kisa jämähtää hetkellisesti paikoilleen. Asiasta uutisoi Seiska.
Kommentit (35)
Jannilla on parempi pylly mutta hän käyttää peittävämpää alaosaa.
Vierailija kirjoitti:
Jannilla on parempi pylly mutta hän käyttää peittävämpää alaosaa.
harmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttajista sen irrottamiseksi ei varmaan ole pulaa.
Kameramiehet ja ohjaaja keskeyttivät luultavasti ohjelman kuvaukset hetkeksi ja riensivät auttamaan Saraa ;)
Kyllä, tatti pystyssä.
Maailma ei ole tämän uutisen jälkeen enää entisensä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne miehet käytä persiöitä siellä myös?
Yäk
Haa!
Olenkin odottanut koska joku tarttuu tähän aiheeseen!
Katsoin itse jakson ruutuplussasta jo viime viikonloppuna, ja olisin heti halunnut jakaa tämän pikku äksidentin jonkun toisen (lievästi huvittuneen/"yhtä hämmentyneen") kanssa...
[🙄 *hymyilee viattomasti*]
Koska oma tietämykseni ei riitä: kuinka käsittämättömän paljon pitää treenata saadakseen pakaralihakset jotka eivät YHTÄÄN jousta?!
Eli pakarat ovat kuin meloonin puolikkaat eivätkä hievahdakkaan kun Sara yrittää ryömiä matalan esteen alitse vaan jumittavat siihen ja näyttävät siltä kuin ne olisi valettu betonista!
Toisin kuin kaikki muut kohdat hänen kropassaan - tai ylipäätään kenen hyvänsä muun - yleensähän jopa kylkiluut joustavat jonkin verran..!?
Eipä minulla muuta. Tämä juttu vaan jäi pohdituttamaan.
Mielenkiinnolla odotankin että joku tämän minulle selittää.
[🙄 *katsoo edelleen viattomasti*]
Jos et malta odottaa sunnuntaihin asti, niin voit katsoa kuvat tilanteesta tuolta
https://www.seiska.fi/Telkkari/Sara-Chafak-jaa-takapuolestaan-aitaan-ki…
Kauheaa miten avuttomassa tilanteessa tyttöparka tuossa on!
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa miten avuttomassa tilanteessa tyttöparka tuossa on!
Surullinen olo tuli Saran puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Haa!
Olenkin odottanut koska joku tarttuu tähän aiheeseen!Katsoin itse jakson ruutuplussasta jo viime viikonloppuna, ja olisin heti halunnut jakaa tämän pikku äksidentin jonkun toisen (lievästi huvittuneen/"yhtä hämmentyneen") kanssa...
[🙄 *hymyilee viattomasti*]Koska oma tietämykseni ei riitä: kuinka käsittämättömän paljon pitää treenata saadakseen pakaralihakset jotka eivät YHTÄÄN jousta?!
Eli pakarat ovat kuin meloonin puolikkaat eivätkä hievahdakkaan kun Sara yrittää ryömiä matalan esteen alitse vaan jumittavat siihen ja näyttävät siltä kuin ne olisi valettu betonista!
Toisin kuin kaikki muut kohdat hänen kropassaan - tai ylipäätään kenen hyvänsä muun - yleensähän jopa kylkiluut joustavat jonkin verran..!?Eipä minulla muuta. Tämä juttu vaan jäi pohdituttamaan.
Mielenkiinnolla odotankin että joku tämän minulle selittää.
[🙄 *katsoo edelleen viattomasti*]
Ei ole takapuoltaan treenaavia yllättäen paikalla ;)
Jos Sampo tai Kimmo olis jäänyt perseestä tai mahasta kiinni johonkin aitaan, niin tuskinpa uutisoitaisiin 😂 tai kikuli vilahtaa Barbaarin lahkeesta 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos Sampo tai Kimmo olis jäänyt perseestä tai mahasta kiinni johonkin aitaan, niin tuskinpa uutisoitaisiin 😂 tai kikuli vilahtaa Barbaarin lahkeesta 😂
Jälkimmäinen olisi varmasti etusivun uutinen.
Voisi luulla, että perässä kulkevat miehet juuttuivat myös ;)