Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun laitan ruskeaa ripsariani, mielessäni kaikuu eräs kommentti täältä: "miksi kukaan haluaisi RUSKEAA ripsaria?" XD

Vierailija
09.03.2018 |

Sitähän ei siis erota mustasta mitenkään, paitsi että lopputulos on ihanan pehmeä ja omaan naamaani täydellinen. Se näyttää haalealta mustalta, mutta ei harmaalta XD.

Pankaas kertoen kaikkia ruskeita ripsareita. Nyt olen löytänyt vasta kaksi, toinen on pahalta haiseva vegaaniripsari (hyvä kylläkin), toinen on se en muista merkkiä mutta "kultainen" purtilo. Myydään cittareissa sun muissa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärelle etsittiin kissojen ja koirien kanssa ruskeaa ripsaria, tyttö on tosi vaalea ja hentoinen eikä siihen habitukseen oikein sovi musta ripsari, näyttää luonnottomalta. Jään siis odottelemaan suosituksia, koska nyt nuo meikkikokeilut sillä mustalla järkyttää mun mielenterveyttä :D

Vierailija
2/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, että olet löytänyt vain kaksi kun lähes kaikista merkeistä löytyy sekä musta ja ruskea versio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-v ja en meikkaa säännöllisesti. Mutta silloin kun meikkaan, niin ripsari ja lineri/kajali on ruskeaa. Mustassa näyttäisin lähinnä riihen seinästä revityltä peikolta.

Vierailija
4/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että olet löytänyt vain kaksi kun lähes kaikista merkeistä löytyy sekä musta ja ruskea versio.

Panes kertoen merkkejä. En maksa yli 20 € ripsarista.

Vierailija
5/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max factorin (?) Clump defy saa myös ruskeana ja sillä tulee siisti ja luonnollinen lopputulos. :)

Vierailija
6/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeaa ripsiväriä löytyy ainakin merkeiltä Lumene, L'Oreal, Max Factor, Isadora, Clinique, Lancome, Sensai, Dior, Elizabeth Arden, MAC, Origins, bareMinerals, YSL, Shisheido, NYX, Lavera, Dr Hauschka, Avril, Benecos ja Sante.

Vierailija
7/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make up storen Multilash ripsaria saa mustana ja ruskeana. Ovh. 18€, mutta aina välillä niillä on kampanja jolloin maksaa 11€. Sokokseltakin saa 17 eurolla.

Vierailija
8/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole koskaan ruskea ripsari ihmetyttänyt.

Mutta kuka käyttää SINISTÄ ripsaria?

Niitäkin kuitenkin vielä löytyy kauppojen hyllyistä.

Vierailija
9/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käyttää: Kaarina Suonperä ja muutama ikuiselle 80-luvulle jämähtänyt rouvasihminen? Pelkästään tälle kohderyhmälle sitä ei kannata valmistaa, joten sininen ripsari nostetaan säännöllisin väliajoin yhden sesongin mittaiseksi muoti-ilmiöksi.

Vierailija
10/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, vai saa ruskeaa ripsaria joka merkiltä. Varmaan saa joo, mutta ei meidän kauppias osta. Kymmeniä eri merkkisiä ripsivärejä, ja merkkien sisällä useita erilaisia. Kaikki tutkittu läpi. On ERI MUSTIA kyllä. Velvet black, midnight black... Mutta yhtä ainoata ruskeaa en löytänyt. Netistä en osta, koska haluan nähdä koostumuksen, haistaa hajun ja tutkia harjaa tarkemmin. On muuten sama ongelma ollut jokaisessa Citymarketissa jossa olen käynyt. Ei ruskeita ripsivärejä. Nyt on käytössä apteekista ostettu.

Vierailija
11/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka käyttää: Kaarina Suonperä ja muutama ikuiselle 80-luvulle jämähtänyt rouvasihminen? Pelkästään tälle kohderyhmälle sitä ei kannata valmistaa, joten sininen ripsari nostetaan säännöllisin väliajoin yhden sesongin mittaiseksi muoti-ilmiöksi.

Oo, mä muistan, kun kaverin isosisko laittoi meille 80-luvulla sinistä ripsaria! Siitä tuli kyllä mielenkiintoinen efekti katseeseen :)

Vierailija
12/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytän ruskeaa, vaikka en ihan haamunvaalea ole. Mutta musta eyeliner ja mascara näyttää kyllä etenkin vaaleiden piirteiden kanssa kanssa liian voimakkaalta omaan makuun.

Käytän Max Factoryn masterpiecea.

Vierailija
13/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idunilla on ruskeitakin ripsareita. Sopii herkillekin silmille.

Vierailija
14/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minäkin haluan ruskeaa ripsiväriä! Tänne heti yksi putkilo! mTäällä eilläkään ei kauppiailla ole mielenkiintoa myydä kuin mustaa. Ja tällä naaman värillä... Musta näyttää pahalta. Tiedättehän, miltä viisivuotias näyttää vietettyään äidin meikkipussilla muutaman minuutin?

Vierailija
15/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ruskeaa ripsiväriä varmaan viimeiset pari-kolmekymmentä vuotta, koska sopii myös omiin silmiini ja kasvoihini mustaa paremmin. Itse käytän Sensain 38 °C ripsiväriä. Ei kylläkään maksa alle 20 euroa, paitsi ehkä joskus tarjouksessa, vaan 20-30 euron välillä.

Vierailija
16/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ruskea vegaaniripsari aloittajalla on? Oon ettinyt ruskeaa vegaanista, mutta en oo löytäny hyvää. Nyt käytössä Benecosin teräksenharmaa Vegan Wonder, mikä toimii ihan ok (musta on tosiaan mullakin liian kova, ellei ole tosi tuhti silmämeikki). Vinkkinä siis, jos ei löydy lähikaupasta ruskeaa ollenkaan, niin tumma harmaa voisi olla vastaava jos sitä löytyy.

Vierailija
17/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin varsinkin blondeille sopii paremmin ruskea ripsari. Paljon pehmeämpi kuin perusmusta.

Vierailija
18/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ruskeaa ripsaria ettei portieeri huomaa milloin olen tarjonnut hummuspalveluja.

t. Sara Chafak

Vierailija
19/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta täällä Jyväskylässä markettien tarjonta on mustaa ja vielä mustempaa ripsiväriä, vaikka ruskeaakin on olemassa. Ruskeaa ripsiväriä ei ole helppo löytää. Muistan nähneeni ruskeana versiona  lähinnä Lumenen sensitive-ripsiväriä sekä alelaarista löytämääni keltaisessa pakkauksessa olevaa Maybellinen New York The Colossal Volum Express -maskaraa.

Itselle ruskea tai sininen ripsiväri on paras vaihtoehto, koska musta ripsiväri on liian voimakas ja tekee pieniin silmiini liian terävän katseen.

Vierailija
20/20 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelilla on ruskeaa ripsaria. Ja löytyyhän noita muiltakin merkeiltä varmaan joka Stockalta ja Emotioneista.