Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Juo nyt edes mehu niin saat vitamiineja!" Käyn nyt lapseni kanssa samaa taistelua, jota äiti kävi kanssani

Vierailija
09.03.2018 |

6v ei syö aamupalaa, mikään ei kelpaa ! Ei huoli edes suklaamuroja, vaikka niitäkin koetimme epätoivoissamme tarjota. Ja sitten on sudennälkäinen kun eskarissa viimein on ruoka ja ottaa lisää kunnes vatsaan sattuu...

Minulla oli samaa ongelmaa omina kouluaikoina , join vain kaakaon tai mehua ja matkalla kouluun ostin sitten munkkipossun tms. Ellen olisi ollut runsaasti liikkuva lapsi, jolla ei ollut kännykkää naulaamassa sohvaan minusta olisi varmaan tullut hemmetin lihava. Teini-aikoina aloinkin sitten vetää aamupalaksi kahvia ja tupakkaa, nykyään juon smoothieita ja olen päässyt tupakasta irti.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mehussa ei ole vitamiineja!!!

"Tuore"mehu kuumennetaan lähtömaassa jauhoksi ja vesi lisätään vasta myyntimaassa.

Tropical on ainoa jossa on tuoretta hedelmää, ja onkin kallis, tuoteselosteessa lukee appelsiinin c-vitamiinimäärä.

Joihinkin "tuore"mehuihin on lisätty c-vitamiinia. Jos mehussa on vitamiinia, se lukee aina tuoteselosteessa. Eli ei juuri koskaan!

Ei se kuumennus 88 asteeseen kaikkea tuhoa, kyllä siinä valmiissa appelsiinimehussakin on reilusti vitamiineja jäljellä. Toki parempi jos itse puristaisi mehun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi