Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kädestä söpösti pitävät, seksiä haluamattomat miehet - Mistä heitä löytää?

Vierailija
08.03.2018 |

Olisi tervetullut! :) Tästä oli puhetta aiemmin jossain av:n parisuhdekeskustelussa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista aseksuaalien ryhmästä?

Vierailija
22/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin sohvalla möhöttää yksi sellainen, voin laittaa tulemaan pikalähetyksenä, kunhan pääsen töistä kotiin.

Suomalaiset naiset ovat kylmiä eivätkä ansaitse hyvää kumppania, koska et osaa arvostaa nykyistäkään.

Ja samalla voitanee yleistää, että suomalaiset miehet ovat tylsiä, päämäärättömiä lahnoja, eivätkä ansaitse hyvää kumppania, koska eivät osaa arvostaa nykyistäkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minullekin. Mä menen sinne ja pokaan sieltä ne naiset, jotka haluavat seksiä.

Vierailija
24/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä. Kun on koko elämänsä elänyt vailla ihmiskontaktia voisi kädestä pitäminenkin olla riittävästi. En minä oikeastaan osaa enää edes seksiä kaivata. Jos olisi joku joka välittää, myötäelää ja olisi läheinen, niin tarvitseeko sitä oikeastaan muuta?

Valitettavasti en ole söpö, joten tämäkin mahdollisuus jää käyttämättä.

Vierailija
25/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä. Kun on koko elämänsä elänyt vailla ihmiskontaktia voisi kädestä pitäminenkin olla riittävästi. En minä oikeastaan osaa enää edes seksiä kaivata. Jos olisi joku joka välittää, myötäelää ja olisi läheinen, niin tarvitseeko sitä oikeastaan muuta?

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
26/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennusvertaisryhmistä

En ole masentunut enkä halua masentunutta kumppania.

Vierailija
27/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala seurustella miehen kanssa, joka haluaa seksiä ja 4 kuukauden päästä voit jo kävellä hänen kanssaan käsi kädessä ilman, että hän haluaa sinua.

En harrasta seksiä joten en halua miestä joka haluaa seksiä. Sellainen seksin vinkuja olisi kamala. :(

Vierailija
28/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Naiset ovat söpöjä.

Vierailija
29/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä löytyy lähinnä tuhannen ja yhden yön saduista. Siis niitä eunukkeja.

Vierailija
30/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisestä deitistä.

Vierailija
31/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile mielialalääkkeitä syöviä tai yli nelikymppisiä jotka ei voi käyttää munalääkkeitä

Vierailija
32/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisi sellaisen joka pitää kädestä mutta antaa myös munaa?!! Minulla on tanssikaveri, eräs mies, joka pitää kädestä ja halaa mutta ei anna munaa! En tajua mikä mättää, kyllä kaikki muut miehet on aina ennen halunnu panna mua :O

Vierailija
33/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varmasti ap utopiasta löydät tuollaisia miehiä. Jos tuollaisia voi miehiksi sanoa?

Vierailija
34/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristillisestä deitistä.

Kristityt ne vasta seksiä haluaakin. Ja lapsia. Elävät "täyttäkää maa" -opin mukaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi