Minulla on pahoja mielenterveys ongelmia mutta mies on hyvä ja pysyy vierelläni
Hän on aivan Ihana, kun sairastan ja joudun sairaalaan niin hän tulee katsomaan useasti ja tuo tavaroitani, hellii usein, kuuntelee ja ohjaa minua arjessa kun en itse siihen pysty. Hän on pitkä ja komea ja välillä mietin miksi hän haluaa tälläisen ongelmapaketin itselleen ja olen jättänyt hänet jo kerran koska en koe ansaitsevani tälläistä kohtelua. Osaatteko te sanoa miksi hyvä mies pysyy kanssani vaikka olen todella haastava psykooseine kaikkineen?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Hän on aivan Ihana, kun sairastan ja joudun sairaalaan niin hän tulee katsomaan useasti ja tuo tavaroitani, hellii usein, kuuntelee ja ohjaa minua arjessa kun en itse siihen pysty. Hän on pitkä ja komea ja välillä mietin miksi hän haluaa tälläisen ongelmapaketin itselleen ja olen jättänyt hänet jo kerran koska en koe ansaitsevani tälläistä kohtelua. Osaatteko te sanoa miksi hyvä mies pysyy kanssani vaikka olen todella haastava psykooseine kaikkineen?
Me miehet ymmärretään, että elämä on rankkaa. Nainen nostaa yleensä kytkintä kun tulee eka ongelma parisuhteessa. Miehet on lojaalimpia myös.
Oispa ihanaa kun jostain löytyisi tuonlainen hengenheimolainen samalla hyvä sairaanhoitaja. Siihen voi mennä aikaa, edellistä jää aina kaipaamaan ja haikein mielin muistelemaan.
Hän todella rakastaa. Ihana mies.