Maria Veitola yökylässä: Alma
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten näyte Bieberin lavashowsta, kiitos!
ei kiitos
Äidillä reuma ja isällä ms-tauti :(
Mua siis ei yhtään kiinnostais mitkään lavat ja keikat vaan nimenomaan persoona. Miksi Alma vie keikoille?????? Eikö voitu katsoa semmoinen ajankohta ettei olisi keikkoa, niinkuin muutkin artistit tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Äidillä reuma ja isällä ms-tauti :(
Kaikilla kun tuntuu olevan joku back story. Ei uutta, turha kerätä sääliä erikseen.
Ei kai nuo Alma ja Anna (?) kisko tuolla koko ajan jotain alkoholia? Paitsi nyt tuossa kun juttelevat sängyssä. Toivon kovasti, että noin nuorena vielä ei päihteet lähtis viemään varsinkin kun on lupaava ura edessä. Toivottavasti Alma on fiksu ja mä näin väärin.
Alkoholia tuntuu kuluvan, surullista.
Teennäisiä ovat nämäkin siskokset. Nyky-yhteiskunnassamme hyvin yleinen ilmiö.
Oonko ainoo jonka mielestä tuo sisko näyttäisi "ratsastavan" alman maineella? vai onko syy oikeasti siskon tukeminen?
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoo jonka mielestä tuo sisko näyttäisi "ratsastavan" alman maineella? vai onko syy oikeasti siskon tukeminen?
Tuntuu kyllä vähän että ratsastaisi, mutta ehkä kaksoset ovat vaan niin tottuneet olemaan yhdessä... ehkä hänellä ei sitten ole mitään omaa intohimoa mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Mua siis ei yhtään kiinnostais mitkään lavat ja keikat vaan nimenomaan persoona. Miksi Alma vie keikoille?????? Eikö voitu katsoa semmoinen ajankohta ettei olisi keikkoa, niinkuin muutkin artistit tekevät.
Ei hänellä ole omaa persoonaa.
Voiko olla että alkoholi poistaa R-vian? Kuten osa änkyttäjistä ei änkytä yhtään päihtyneenä. Sen vuoksi juo ennen keikkoja? Koska laulussa ei kuule R-vikaa.
Tytöt vaikuttaa fiksummilta kuin oletin. Tykkään tosi paljon myös Veitolan uudesta tukasta ja silmämeikistä.
Jotenkin vähän muuttui käsitys Almasta huonompaan..... En odottanut ihan tällaista, sori.
''Mä olin sen luokan kovis''... just joo.
Minusta siskokset vaikuttavat mukavilta ja aidoilta. Nuoriahan he vielä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla että alkoholi poistaa R-vian? Kuten osa änkyttäjistä ei änkytä yhtään päihtyneenä. Sen vuoksi juo ennen keikkoja? Koska laulussa ei kuule R-vikaa.
Eihän se suomalainen R-äänne kuulu englanniksi laulettaessa..
Nyt sitten näyte Bieberin lavashowsta, kiitos!