IS: Mopopoika ajoi röyhkeästi karkuun, vaikka poliisi tuli rinnalle ja sumutti – takaa-ajo päättyi poliisin kaatumiseen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005595991.html
Ei hitto :D On taas mopopoika pärissy menemään. Miten saattoi olla noin paljon pokkaa lähteä vaan karkuun ajamaan? Olisi ehkä menettänyt luvat tuohon mopoonsa, mutta sekään ei noita pienillä paikkakunnilla estä niillä ajamasta kun on pula poliiseista ja ei ole paljoa resursseja keskittyä mopopoikiin. Nyt sai sitten ties mitä syytteitä ja joutui maksamaan jopa 360 euroa :D Miten pystyi olemaan noin röyhkeä? Nuoruuden tyhmyyttä?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sumutti?? mita jos poika olisi kaatunut ja kuollut moiseen
Se olisi ollut suotavaa. Perhe olisi jäänyt suremaan, muut olisivat olleet iloisia. Tuo poika nimittäin tulee maksamaan yhteiskunnalla paljon.
Tuollainen ajattelu tulee maksamaan paljon ihmiskunnalle.
Olet sinäkin jokaisen pennin arvoinen paskakikkare.
Vierailija kirjoitti:
Sumutti?? mita jos poika olisi kaatunut ja kuollut moiseen
Se olisi ollut onnellinen loppu.
Olisi pitänyt pysäyttää ampumalla, niin olisi jäänyt liikenteen vaarantaminen vähemmälle.
Oikea sankaripoliisi, ajaa tuollaista mopopoikaa takaa. Ja kaatuu. Turhaa vaarantaa sivullisia tuollaisella takaa-ajolla. Valoja päälle poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on kuolematon teini joka ei tajua mitä tekee ja on varmasti ihan peloissaan.
Asenne "olen kuolematon" ja kaupan päälle vielä "Ei tajua mitä tekee" ja tuollaisen pitäisi sitten antaa ajella tuolla liikenteen seassa muita vaarantamassa? Ehei. Siinäpä yksi lisäsyy kaasuttaa poitsua kahta kauniimmin, jotta saadaan tuollaiset pellet pois liikenteestä. Mielellään pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota eikö tuon saisi kiinni ihan myöhemminkin. Poliisikin aiheutti vakavan liikennevaaran osallistumalla tuollaiseen machoiluun ja vielä sumutti lasta pippurisumutteella.
Jos tuo olisi ollut oma poikani niin en minä tuollaisesta maksa veroja että jahdataan nuorta poikaa mahdolliseen kuolemaan.
Ihan oikeasti aika typerää toimintaa. Muutenkin tuollaiset saa myöhemmin kiinni tuntomerkeillä.
Toivottavasti en ole ainoa joka ajattelee näin. Minusta näissä takaa-ajoissa aiheutetaan enemmän vaaraa.
Siis mitä? Sun poikas käyttäytyy kuin aasi ja susta poliisi on se ääliö tässä tarinassa? Noh, niin makaa kuin petaakin.
Minä kun kuvittelin, että näistä "Ei meidän Gabriel-Alexiina, muiden mukulat ne vaan.." -vanhemmista on jo päästä eroon.
Siis en näe tuossa mitään järkeä. Kolme ajoneuvoa vaarantaa liikennettä enemmän kuin yksi mopo.
Kyseessä on kuolematon teini joka ei tajua mitä tekee ja on varmasti ihan peloissaan.
Haluutko sä tappaa mun pojan? Haluutko. Tuu tänne niin katotaan.
Neljä alapeukuttajaa toivoo sun poikas kuolemaa. Verenhimoisia peukuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenne "olen kuolematon" ja kaupan päälle vielä "Ei tajua mitä tekee" ja tuollaisen pitäisi sitten antaa ajella tuolla liikenteen seassa muita vaarantamassa? Ehei. Siinäpä yksi lisäsyy kaasuttaa poitsua kahta kauniimmin, jotta saadaan tuollaiset pellet pois liikenteestä. Mielellään pysyvästi.
Joo. Liikenne on niin tärkeä että mielellään pysyvästi ja kuolleesti.
Sirkus on pellejä varten. Liikenne on liikennettä varten. Liikenne on tosi tärkee niiku.
Poliisilla olisi pitänyt olla spraymaalia mukana, niin olisi voinut suihkuttaa sitä pojan laseihin ja tehdä pojasta sokean. Varmaan olisi poika silloin pysähtynyt. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota eikö tuon saisi kiinni ihan myöhemminkin. Poliisikin aiheutti vakavan liikennevaaran osallistumalla tuollaiseen machoiluun ja vielä sumutti lasta pippurisumutteella.
Jos tuo olisi ollut oma poikani niin en minä tuollaisesta maksa veroja että jahdataan nuorta poikaa mahdolliseen kuolemaan.
Ihan oikeasti aika typerää toimintaa. Muutenkin tuollaiset saa myöhemmin kiinni tuntomerkeillä.
Toivottavasti en ole ainoa joka ajattelee näin. Minusta näissä takaa-ajoissa aiheutetaan enemmän vaaraa.
Siis mitä? Sun poikas käyttäytyy kuin aasi ja susta poliisi on se ääliö tässä tarinassa? Noh, niin makaa kuin petaakin.
Minä kun kuvittelin, että näistä "Ei meidän Gabriel-Alexiina, muiden mukulat ne vaan.." -vanhemmista on jo päästä eroon.
Siis en näe tuossa mitään järkeä. Kolme ajoneuvoa vaarantaa liikennettä enemmän kuin yksi mopo.
Mitä volisit siinä wt-ihminen? Toiset kuolee tyhmyyttään. Ei voi mitään, oma valinta. Ainakin rotu jalostuu.
Vierailija kirjoitti:
Poiisin olisi pitänyt ampua.
Ihan liikaa näitä päähänsilittäjä lässyttäjiä.
Joo! ois ampunu pyssyllä kypärää ni olis pysähtyny sales tai ainaki varmaa ja sit laittanu käsiraudat kii ni ei olis päässy pakoo. Joo pyssyllä kovaa pam pam.
Jetsulleirs my folk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä volisit siinä wt-ihminen? Toiset kuolee tyhmyyttään. Ei voi mitään, oma valinta. Ainakin rotu jalostuu.
Olen kokoomuslainen. Vapaus on yksilön.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oli taitava ajaja tuo poika. Otti ilmeisesti koko takaa-ajon pelinä. Ja voitti sen. Ihan vaan vinkkinä, että kannattaa pyrkiä kilpaurheilun pariin.
Kilpaurheilun?! Kylläpä oli tyhmä ja tietämätön kommentti. En nähnyt kerrassan mitään poikkeavan hyvää mopon käsittelyä tuossa. Sitäkin enemmän näin suunnatonta tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Oikea sankaripoliisi, ajaa tuollaista mopopoikaa takaa. Ja kaatuu. Turhaa vaarantaa sivullisia tuollaisella takaa-ajolla. Valoja päälle poliisi.
Palkkais ton pojan poliisiks niin sais edes jotain kiinni joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oli taitava ajaja tuo poika. Otti ilmeisesti koko takaa-ajon pelinä. Ja voitti sen. Ihan vaan vinkkinä, että kannattaa pyrkiä kilpaurheilun pariin.
Kilpaurheilun?! Kylläpä oli tyhmä ja tietämätön kommentti. En nähnyt kerrassan mitään poikkeavan hyvää mopon käsittelyä tuossa. Sitäkin enemmän näin suunnatonta tyhmyyttä.
Minä satun olemaan ex-kilpaurheilija mopedilajeissa että.
Tiedän vähän enemmän kuin sinä. Kun poika täyttää 18 niin mopopoliisikouluun ykkösellä. Menee lahjat hukkaan Liedossa.
Oon ollu aina sitä mieltä että nämä mopot voisi kieltää lailla. Ne ovat vain olemassa, jotta pojat voisivat kokevansa olevansa miehiä ja saavansa pesää. Sitten sanotaan että pojat on poikia jne ja ihmetellään sitten aikuisina, että miksi miehillä on isommat palkat kuin naisilla. Eihän tässä maassa edes rangaista rikoksesta vaan silitellään vaan päätä, ainakaan niitä joilla on järkeä päässä tehdä rikoksia tai vääryyksiä jollakin toisella tavalla kuin ryöstää alepan kassa tai pistää moraa kylkeen.
Mua niin välillä vituttaa koko maailma ja sen ihmiskunta, onneksi olen aika introvertti niin saan suurimmaksi osaksi elää ihan omissa maailmoissa niin ei tarvitse kestää tätä paskaa 24/7. Odotan vain että jostain muualta löytyis elämää niin vois muuttaa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla täytyy nuoren pojan olla jo henkisesti häiriintynyt, että lähtee POLIISIA karkuun. Suurin osa edes paatuneista rikollisista ei lähde poliisia karkuun, puhumattakaan normaaleista ihmisistä. Narsismin/psykopatian merkit näkyvät jo tuossa sosiaalitapauksessa.
Poliiseilla on aina tarve näyttää, kuka määrää. Myös tarve voittaa. Mihinkään käytännön tarpeeseen ei perustu, miksi on pakko saada heti kiinni. Siksi ajetaan yhden kaaharin perässä vaikka 200 kmh oikein yllyttäen pakenijaa ja vaarantaen kaikkien hengen. Sen sijaan pitäisi vain ottaa rekisteri ylös, jolloin kaahari rauhoittuisi ja vaaraa ei enää aiheutuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljä alapeukuttajaa toivoo sun poikas kuolemaa. Verenhimoisia peukuttajia.
Te puolustelijat tässä verenhimoisia olette. Kasvatatte häiriintyneitä nuoria, jotka eivät pilaa vaan omaa elämäänsä vaan saattavat tappaa muita ihmisiä kun ei mikään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rodut jalostuu perceessäs.
Ois räjäyttäny ydinpommin siinä mopon vieressä ni ois pysähtyny!
Poiisin olisi pitänyt ampua.
Ihan liikaa näitä päähänsilittäjä lässyttäjiä.