Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ollut työtön, kysyttävää?

Vierailija
08.03.2018 |

Olen 32-vuotias mies, joka ei ole koskaan ollu työttömänä päivääkään. Töitä olen aina saanut jos ei joka kolmannella, niin viimeistään joka viidennellä työhakemuksella. Amk-opintojen aikana sain heti koulutusta vastaavan työpaikan. Kysyttävää?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolisitko työtöntä tyttöystävää?

Jos olis söpö ja kuitenki yrittäisi eteenpäin elämässä. Voisin kyllä sellaisen söpön ja nätin ottaa hoiviini. 

AP

Millä tavalla pitäis yrittää eteenpäin elämässä? Söpöt ja nätit tytöt voi saada kenet tahansa... ei ne ensimmäisenä oo menossa jonku työssäkäyvän peruspetterin hoiviin. 

Vierailija
22/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiätkö ettei kaikilla mene nallekarkit tasan? Ovatko kaikki sinun kaverit kemianteollisuuden insinöörin tutkinnolla samassa tilanteessa?

En ole ap, mutta en itsekään ole ollut 44-vuotiaana päivääkään työttömänä omalla AMK-tutkinnollani. Paljon on matkassa tuuria, että elämä on vaan mennyt niin ja varmaan silläkin on jotain tekoa, että sain valmistuessani stipendin vuosikurssini parhaana opiskelijana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko, että olet ollut onnekas saadessasi aina työpaikan ja koetko että elämäsi on ollut helppoa?

Vierailija
24/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistinen itsesäälijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolisitko työtöntä tyttöystävää?

Jos olis söpö ja kuitenki yrittäisi eteenpäin elämässä. Voisin kyllä sellaisen söpön ja nätin ottaa hoiviini. 

AP

Millä tavalla pitäis yrittää eteenpäin elämässä? Söpöt ja nätit tytöt voi saada kenet tahansa... ei ne ensimmäisenä oo menossa jonku työssäkäyvän peruspetterin hoiviin. 

Monella tietämälläni vähemmän menestyneellä miehellä on kyllä ollut ihan nättikin nainen. 

AP

Vierailija
25/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut 15-vuotiaasta aina töissä. Olen saanut aina kaikki työpaikat joita olen hakenut. Paitsi yhtä siivouspaikkaa jota hain kaverin kanssa kun oltiin 16v. Vieläkin harmittaa.

Opiskeluaikoina olin illat töissä ja nyt ajattelin päivätyön lisäksi tehdä keikkaa koska säästän 700e kuussa uuteen asuntoon. Ja autokin pitäisi uusia.

Olen ollut nykyisessä työpaikassa 15v, teen ylitöitä että voin pitää elintasoni...

Vierailija
26/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiätkö ettei kaikilla mene nallekarkit tasan? Ovatko kaikki sinun kaverit kemianteollisuuden insinöörin tutkinnolla samassa tilanteessa?

En ole ap, mutta en itsekään ole ollut 44-vuotiaana päivääkään työttömänä omalla AMK-tutkinnollani. Paljon on matkassa tuuria, että elämä on vaan mennyt niin ja varmaan silläkin on jotain tekoa, että sain valmistuessani stipendin vuosikurssini parhaana opiskelijana.

Ketään työnantajaa ei ole kiinnostanut mun todistukset enää yli nelikymppisenä ja stipendeistä ei ole ollut kiinnostunut kukaan. Nykyinen työnantajani ei ole katsonut yhtäkään todistusta, ei edes tarkistanut, että mulla on se tutkinto mikä on. Kyllähän se on, mutta hänelle riittää, että hoidan hommani. Olin työttömänä useissa pätkissä 30 ja 47 ikävuoden välillä ja kävin lisäkoulutusta. Pärjäsin hyvin, mutta todistuksista ei ole ollut kukaan kiinnostunut. Ainoastaan se, mitä osaan, on ollut mielenkiinnon kohteena. Nykyään olen 53 ja ollut kuusi vuotta samassa työssä.

Vierailija
27/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooksä saanut naista?

Odotinkin vähän tätä kysymystä. Vaikka olenkin työelämässä menestynyt, naismenestykseni on jäänyt olemattomaksi. Treffeillä en ole koskaan esimerkiksi käynyt. 

AP

Johtuisiko siitä, että olet hieman naiivi ja yksinkertainen ihminen?

Vierailija
28/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooksä saanut naista?

Odotinkin vähän tätä kysymystä. Vaikka olenkin työelämässä menestynyt, naismenestykseni on jäänyt olemattomaksi. Treffeillä en ole koskaan esimerkiksi käynyt. 

AP

Insinööritutkinnon keskiarvo 4,5 ei taida olla mahdollista yksinkertaiselle. Okei, ehkä sosiaalisesti yksinkertaiselle kylläkin. 

Vierailija
29/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esimerkiksi äitinikään ole, pääsi eläkkeelle ennen kuin lafka purettiin. Sen sijaan minä, ysärillä syntynyt, en ole yhtä hyvässä asemassa, mutta toivon että se ura vielä joskus urkenee.

Vierailija
30/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooksä saanut naista?

AP

Insinööritutkinnon keskiarvo 4,5 ei taida olla mahdollista yksinkertaiselle. Okei, ehkä sosiaalisesti yksinkertaiselle kylläkin. 

Niin, sillä insinöörintutkinnolla ei niin paljoa tee ihmissuhteissa välttämättä. Mutta mietin, että jos sosiaaliset taitosi ja ihmisten ja yhteiskunnan ymmärryksesi on sellaista, että pidät itseäsi erityisen hyvänä ihan vain, kun olet aina saanut työtä, niin...

Oletko lukenut kaunokirjallisuutta?

Vierailija
31/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko toimivasi näin: Seuraavaksi kun haet töitä, niin laitat lehtiin, radioon ja telkkaan asiasta ilmoituksen? Näin ollen kukaan muu ei turhaan kuluta aikaansa hakemalla samaa paikkaa, vaan voivat keskittää energiansa jonkun muun työn hakemiseen.

Vierailija
32/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen viiskymppinen, enkä ole lukiosta päästyäni ollut päivääkään työttömänä. Opiskelijahan ei ole työtön, ja aina olen opintojen jälkeen päässyt heti töihin. Niin että eipä minulla ole mitään kysyttävää sinulta - ehkäpä pikemminkin sinulla voisi olla kysyttävää minulta. 

Vierailija
33/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooksä saanut naista?

AP

Konepuolella on, jos osaa matikan perusasiat ja on ahkera. Nimimerkillä mää..enkä pidä itseäni mitenkään välkkynä. Tein esim. fysiikan tehtäviä tuntikausia, vaikka insinöörifysiikka ei ole lukiofysiikkaa kummempaa. Matikasta selvisin hyvin, mutta esim. ammattiaineiden tentteihin luin koealueet 7-8 kertaa kokonaisuudessaan läpi ja tein kaikki tehtävät, joihin meni aikaa. En todellakaan ole mikään ruudinkeksijä, ainoastaan peruslaskutoimitukset ja yhtälön ratkaisu on minulle aina ollut helppoa.

Vierailija
34/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen menestyminen on sitä, että on aidosti onnellinen. Ei mitään muuta.

Milläkohan tavoin ihminen on menestynyt, jos on on ollu töissä koko ikänäsä tai ollut julkisuudessa ja tienannut miljoonia yms. Saanut nimen lehteen? Hahah.

Eikä oo mikään pakko seurustella tai olla naimisissa, mikä menestyksen mittari se muka on ?

Eikai ihminen oikeesti ole menestynyt elämässään, jos ei ole aidosti onnellinen. Olkoot mikälainen perhe tai työpaikka hyvänsä. Miten voisi kutsua onnetonta miljonääriä menestyneeksi?

Vierailija
35/36 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen viiskymppinen, enkä ole lukiosta päästyäni ollut päivääkään työttömänä. Opiskelijahan ei ole työtön, ja aina olen opintojen jälkeen päässyt heti töihin. Niin että eipä minulla ole mitään kysyttävää sinulta - ehkäpä pikemminkin sinulla voisi olla kysyttävää minulta. 

Kieltämättä kunnioitan minua vanhempia työntekijöitä ja esimiehiäni. Erityisesti kokeneempia. Nykyinen pomokin on kyllä vähän kuin toinen isä. Samanlainen kunnioitus.

ap

Vierailija
36/36 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias mies, joka ei ole koskaan ollu työttömänä päivääkään. Töitä olen aina saanut jos ei joka kolmannella, niin viimeistään joka viidennellä työhakemuksella. Amk-opintojen aikana sain heti koulutusta vastaavan työpaikan. Kysyttävää?

No se on hyvä se. Itse kerkesin olla työssä 41v yhtäjaksoisesti ennen kuin jouduin työttömäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi