En ole koskaan ollut työtön, kysyttävää?
Olen 32-vuotias mies, joka ei ole koskaan ollu työttömänä päivääkään. Töitä olen aina saanut jos ei joka kolmannella, niin viimeistään joka viidennellä työhakemuksella. Amk-opintojen aikana sain heti koulutusta vastaavan työpaikan. Kysyttävää?
Kommentit (36)
Syötkö mynthoneita haarukalla ja veitsellä?
Vierailija kirjoitti:
Ooksä saanut naista?
Odotinkin vähän tätä kysymystä. Vaikka olenkin työelämässä menestynyt, naismenestykseni on jäänyt olemattomaksi. Treffeillä en ole koskaan esimerkiksi käynyt.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooksä saanut naista?
Odotinkin vähän tätä kysymystä. Vaikka olenkin työelämässä menestynyt, naismenestykseni on jäänyt olemattomaksi. Treffeillä en ole koskaan esimerkiksi käynyt.
AP
Eli olet luuseri.
Mikä sun ammatti on tai millä alalla oot töissä? Varmaan arvattavissa et joku kysyy tätäkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooksä saanut naista?
AP
Oletko yrittänyt?
Haluaisitko olla hetken työttömänä?
Vierailija kirjoitti:
Ooksä saanut naista?
On se. Se sai viimeistään viidennellä hakemuksella. :D
En mäkään ole ollut, ja olen 43v nainen. En tiedä raskaasta työnhausta yhtään mitään. Aina saanut hakemasi paikan.
Kuitenki myynyt vaan reikäänsä. Reikä-roobertti.
Ajatteletko olevasi työttömänä olevan yläpuolella, väheksytkö työttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ammatti on tai millä alalla oot töissä? Varmaan arvattavissa et joku kysyy tätäkin. :)
Kemianteollisuus
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huolisitko työtöntä tyttöystävää?
Jos olis söpö ja kuitenki yrittäisi eteenpäin elämässä. Voisin kyllä sellaisen söpön ja nätin ottaa hoiviini.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemianteollisuus
Ap
Aa, kiitos. :)
Tiiätkö ettei kaikilla mene nallekarkit tasan? Ovatko kaikki sinun kaverit kemianteollisuuden insinöörin tutkinnolla samassa tilanteessa?
Tiesitkö, että työttömäksi on jäänyt ihmisiä, joilla on pitempi katkeamaton työura kuin mitä sinulla ikää?
Mikäs wt-luuseri se sinä olet?