Seksin jälkeen masturboiva tyttöystävä - en siis olekaan ainoa!
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/mies-ihmetteli-miksi-tyt…
Ehen minä kyltymätön ole. Saatan kyllä saada montakin orgasmia putkeen... mutta en miehen ansiosta. Kun seksi päättyy, minäkin masturboin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
masturbointi.
Olen joskus provosoinnut poikaystävääni, kun hän on vain tyydyttänyt itsensä minuun ja jättänyt minut roikkumaan ilman, sillä että olen jatkanut oman orgasmin käsipelin, ja niin että ei todellakaan ole epäselvää mitä siinä vieressä teen. Joskus ajattelin että herättäisikö se jos olisin jatkanut jollain erityispaksulla dildolla, mutta siihen ei pokka riittänyt. Olis voinut tulla pojalle pahamieli =)
Niin että pelkkä runkkaaminen ei riittänyt, vaan mieli olisi tehnyt vielä nöyryyttää miestä? Ja mitenkäs muuten nainen sen tekee kuin kikkelijutuilla. Huoh...
Itse väitän olevani hyvä sängyssä. Puolisko saa niin monta kertaa kuin haluaa. Onnekkaita olemme koska ”osamme” sopii hyvin yhteen. Suulla sekä yhdynnässä saa orgasmeja. Sitten kun vielä itseä kiinnostaa puolison orgasmit niin ei ole valituksia kuulunut.
Minäkin teen sitä. Saan mieheltäni normaalisti yhden hitaasti tulevan orkun, mutta saisin helposti ja nopeasti muutaman lisää. Tyhmää lopettaa vain yhteen, kun on juuri vasta vauhtiin päässyt.
Ja olen kyllä kertonut miehelleni, että haluaisin mielelläni lisää, mutta eipä hän tunnu ymmärtävän. Aina vaan mennään "minimisuorituksella".
Ollaan varmaan kyllä eroamassa muutenkin.
masturbointi.
Olen joskus provosoinnut poikaystävääni, kun hän on vain tyydyttänyt itsensä minuun ja jättänyt minut roikkumaan ilman, sillä että olen jatkanut oman orgasmin käsipelin, ja niin että ei todellakaan ole epäselvää mitä siinä vieressä teen. Joskus ajattelin että herättäisikö se jos olisin jatkanut jollain erityispaksulla dildolla, mutta siihen ei pokka riittänyt. Olis voinut tulla pojalle pahamieli =)