Miten yllätän vaimoni tänään Naistenpäivänä?
Kommentit (32)
Ei me tiedetä sun vaimon tykkäyksiä tai mieltymyksiä. Jos nyt välttämättä haluat keksiä jotain niin osta vaikka nätti kukkapuska ja vie ulos syömään?
Rehellisesti, mulla oli tässä aluksi kyyninen viesti, mutta hellyin ja poistin sen. Ihanaa, että arvostat vaimoasi ja haluat hemmotella. Kaikkea hyvää teille.
Älä kutsu itseäsi isäksi. Tulee vähän pervo vaikutelma.
Pirsakka helikopterishow sopivan musiikin kera on aina ilo.
Tiskaa, pese pyykit, huolehdi lapsista, käy kaupassa, tee ruuat, siivoa ja anna hänen mennä mihin ikinä haluaa.
Jos oot mun mies niin riittää vaikka nätti kimppu tulppaaneja lähikaupasta. Ja jos pyyhkisit illalla pölyt.
En tiedä, mutta itse yllätän mieheni piereksimällä reikäisissä mummoalkkareissa sohvalla, pintti kourassa ja kaukosäädin toisessa. Sitten kun tulee kotiin, käsken soittaa kebabbia kotiinkuljetuksella. Sitten pyydän passaamaan kylmää kaljaa kaapista lisää. Sitten Leena ja Sanna jo tulevatkin viettämään saunailtaa.
Vierailija kirjoitti:
Pirsakka helikopterishow sopivan musiikin kera on aina ilo.
Löysän lerssin heiluttelu varmasti saa jokaisen naisen niin kiinnostuneeks että huhhuh. Tai sitten ei
On täällä lapsellista väkeä, ei muuta voi joistakin kommenteista päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki itse mielikuvitus niin ei tarvi täällä kysellä mistä sun nainen tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittää, että nuo saattaa olla vielä lasten vanhempia. Olen töissä turvakodissa ja todellakin ahdistaa joskus lasten tilanteet perheissä.
Yllätät? No se tietysti riippuu pitkälti teidän parisuhteesta että mikä siinä on yllätys, mutta kokeilemisen arvoisia ainakin on paljastus toisesta naisesta (miksei myös miehestä), sukupuolitauti, ero..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki itse mielikuvitus niin ei tarvi täällä kysellä mistä sun nainen tykkää.
Tuo yht'äkkiä ilmaantunut mielikuvitus olisi varmasti myös yllätys vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvittää, että nuo saattaa olla vielä lasten vanhempia. Olen töissä turvakodissa ja todellakin ahdistaa joskus lasten tilanteet perheissä.
Mikä näissä nyt niin hirvittää? Taitaa sulta puuttua huumorintaju ihan kokonaan. Miten turvakodissa työskentely liittyy vastauksiin?
Itse tykkäisin esim. geishan sydämen mallisesta suklaarasiasta (vrt joku muu vaimosi pitämä herkku), tulppaaneista (mistä väristä vaimosi tällä hetkellä pitää). Ihanaa olisi, jos mies yllättäisi laittamalla lapset kerrankin ajoissa petiin, lämmittäisi meille saunan, jonne menisimme ihan kahdestaan rauhassa juttelemaan kaikesta. Jos oikein haluaisi panna parastaan, niin saunassa vielä selkähieronta/selänpesu ja joku kiva iltapala yhdessä siihen päälle (ilman, että mies tuijottaa puhelintaan tai konettaan). Ja tadaa, minä olisin onneni kukkuloilla. :)
En tiedä sun vaimostasi, mutta mä arvostaisin: kun on syönyt, siivoaa keittöstä omat jälkensä ja laittaa astiat astianpesukoneenseen. Pyykit pyykkikoriin, päällysvaatteet kaappiin, ml. ulkokengät. Laittaa omassa käytössä olleet tavarat paikoilleen. Ihan tällä pääsee jo todella pitkälle. Ja ennen kuin joku alkaa räkyttämään, ollaan työelämässä molemmat.