Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi paras tapa selvittää oma seksuaalinen markkina-arvo jos oma puoliso on haluton eikä halua pettää?

Vierailija
08.03.2018 |

Käy itsetunnon ja naiseuden päälle elää ilman halutuksi tulemisen tunnetta. Alkaa vähitellen käydä mielenterveyden päälle.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä saa tietää kuinka viehättävä ja pantava on, kun oma mies ei halua seksiä? Ap

Vierailija
2/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy itsetunnon ja naiseuden päälle elää ilman halutuksi tulemisen tunnetta. Alkaa vähitellen käydä mielenterveyden päälle.

meitä on muitakin, ruuhkavuosina loppui vaimon lähestymisen tarve...herää ajoittain kun kovasti muistuttelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mielelläni arvioisin. Ehkä vähän kuvailet itseäsi? Jossain baarissa kun hengaat niin huomaat saatko katseita? Diskossa tms lähestymisiä?

Vierailija
4/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itseäsi kauniina? Timmi kroppa? Käytätkö naisellisuutta ja seksikkyyttä korostavia vaatteita? Miehelle naisen ulkonäkö on aivan ratkaisevaa ja se miten näkönsä kantaa.

Vierailija
5/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myöhäistä edes ajatella koko asiaa jos on jo 40v? Ap

Vierailija
6/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on timmi mutta tissit pienet. Pyrin pukeutumaan (mielestäni) kohtalaisen seksikkäästi enkä liiku missään ilman edes kevyttä meikkiä. En saata pitää itseäni kauniina koska kukaan ei osoita haluavansa seksiä kanssani. Ap

Vierailija
7/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi kroppa on hyvä. Pienet tissit ei haittaa olleenkaan. Voivat olla tosi kauniit. Hyvä että pukeudut kohtalaisen seksikkäästi. Kuulostat haluttavalta, jos tuon lisäksi silmissäsi on pilkettä ja itse vastaat katseeseen hieman liian pitkällä katseella. Ainoastaan miehesi ei osoita halukkuutta. Koetko että muutkaan eivät osoita?

Vierailija
8/46 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhh eihän tätä asiaa nettikommenttien avulla saa selvitettyä. Ja toki tiedän että on miehiä jotka panevat kaikkia kellä on reikä. Se ei kerro mitään naisen seksuaalisesta markkina-arvosta että varmasti joku mies jossain pystyisi panemaan. Tilanne on nyt se ettei kukaan osoita haluavansa minua. Ap

Vierailija
9/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua täysin aloittaja. Olen tosin joitakin vuosia nuorempi. Oon ollu mun miehen kanssa yhdessä yli kymmenen vuotta ja seksi ollut aina sen varassa millon sitä huvittaa. Itse saanut pakkeja. Todellakin kokenut pitkään ettei se oikeasti halua mua enää panee vaan joskus ku pitää tyhjentää ittensa. Sitä siis pakostaki miettii että haluiskohan joku muu sitten. Ja yleensäki pitkähkön suhteen kuluessa sitä miettii useinki ja on todellinen tarve tietää että voiko sitä olla vielä jonkun muun miehen mielestä haluttava ja seksikäs. Voisit tosiaan kokeilla sitä että laittaudut nätiksi ja lähdet kaverin kanssa baariin ja katsot mitä tapahtuu. Ja jos tulee lähestymishaä kattoo millainen se mies on. Toiset kun näyttää huolivan kenet vain. Sama noi alaston suomi sivut ja vastaavat niin ei ne ole luotettavia. Tuntuu että vaikka laittaisit vain seläst kuvan se on kuulemma seksikäs ja halutaan lisää. Hankala tilanne..

Vierailija
10/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usein käy baarissa eikä kiinnostakaan ja kun käyn niin olisi todella tökeröä laittaa sormus käsilaukkuun ja lähteä naimisissaolevana iskemään miehiä (antamaan ymmärtää) vain siksi että mittauttaisi seksuaalista markkina-arvoaan. Taitaisivat kaveritkin katsoa kieroon sellaista ja ihan syystä. Vaikka olisi minkä näköinen mutta olemuksellaan viestittää ettei ole hakemassa seuraa, niin eipä sitä kukaan (laadukas mies) lähesty. Ja ulkonäöstäkö seksuaalinen markkina-arvo on täysin kiinni? Jotkut väittävät että ei ole. Mies kyllä välillä kommentoi siihen tapaan että joku muu mies voisi tuntea vetoa minuun. Ap

Vierailija
11/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaunis ja seksikäs!

Helpottiko?

Ei se vieraiden kommentointi parisuhdettasi pelasta.

Vierailija
12/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies haluton vain sinua kohtaan vai yleisesti? Onko hänellä motivaatiota hakea asiaan apua?

Vierailija
13/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usein käy baarissa eikä kiinnostakaan ja kun käyn niin olisi todella tökeröä laittaa sormus käsilaukkuun ja lähteä naimisissaolevana iskemään miehiä (antamaan ymmärtää) vain siksi että mittauttaisi seksuaalista markkina-arvoaan. Taitaisivat kaveritkin katsoa kieroon sellaista ja ihan syystä. Vaikka olisi minkä näköinen mutta olemuksellaan viestittää ettei ole hakemassa seuraa, niin eipä sitä kukaan (laadukas mies) lähesty. Ja ulkonäöstäkö seksuaalinen markkina-arvo on täysin kiinni? Jotkut väittävät että ei ole. Mies kyllä välillä kommentoi siihen tapaan että joku muu mies voisi tuntea vetoa minuun. Ap

Kyselit miten voisit markkina-arvosi mittauttaa. Sinun ei tarvitse ketään iskeä eikä sormusta ottaa pois, olet avoin ja hymyilevä ja katsot takaisin hieman pidempään kuin ehkä normaalisti tekisit jos joku katsoo sinua. Siinä dynamiikassa alkaa arvosi selvitä. Mitä enemmän jännitettä tunnet, sitä suurempi on arvosi katsojan silmissä. Lähes täysin ulkonäkökeskeistä kylläkin, vaikka kyllä siinä live-tilanteessa sinun olemuksestasi huokuu myös jotain sellaista joka ei ole pelkkää ulkonäköä. Jos haluat mittauttaa jotain enemmän, niin täytyy edetä pidemmälle...

Vierailija
14/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet todella usein tykkää siitä kun oma nainen on haluttava muiden silmissä. Jopa niin että on kiva katsoa kun oma nainen saa flirttiä osakseen ja ehkä vastaakin siihen. Kokeilpa sitä miehesi kanssa. Siinä ei ole mitään väärää eikä mitään tekemistä pettämisen kanssa. Kenenkään kaverisi ei myöskään pitäisi kieroon katsoa, kannusta kokeilemaan itsekin. Hauskaahan se on. Ja kaikki mittautatte oman ”arvonne”.

Vierailija
15/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua antaa ymmärtää että olen halukas panemaan jos tosiasiassa en ole. Siksen todellakaan ala luoda mitään pitkiä katseita vieraisiin miehiin.

En tiedä kuinka usein mies runkkaa joten en osaa kommentoida onko haluton minua kohtaan vain vain muutenkin. Pettänyt ei ainakaan ole. Ap

Vierailija
16/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet alastonsuomeen profiilin ja laitat sinne kuvia itsestäsi. Kehuja tulee.;)

Vierailija
17/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en todellakaan laita eikä se kertoisi mitään seksuaalisesta markkina-arvostani, jos joku pervo kehuisi kuvaani. Ap

Vierailija
18/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua antaa ymmärtää että olen halukas panemaan jos tosiasiassa en ole. Siksen todellakaan ala luoda mitään pitkiä katseita vieraisiin miehiin.

En tiedä kuinka usein mies runkkaa joten en osaa kommentoida onko haluton minua kohtaan vain vain muutenkin. Pettänyt ei ainakaan ole. Ap

Katse tai edes flirtti ei todellakaan tarkoita sitä että olisit valmis panemaan. Kuulostat aika kireältä. Jotain säpinää tarvitse. Markkina-arvo tuossa jamassa tod.näk. alhainen.

Vierailija
19/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katse tai edes flirtti ei todellakaan tarkoita sitä että olisit valmis panemaan. Kuulostat aika kireältä. Jotain säpinää tarvitse. Markkina-arvo tuossa jamassa tod.näk. alhainen.

Naimisissaolevana olisi moraalitonta hankkia säpinää elämäänsä. Ap

Vierailija
20/46 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisissaolevana olisi moraalitonta hankkia säpinää elämäänsä. Ap

Riippuu täysin siitä mitä tarkoitat säpinällä. Ongelmana pikemminkin tässä se että et saa seksuaalista tyydytystä parisuhteessasi. Jotain kai tehtävä. Uskon että jos sun moraalitaju ei olisi ihan noin tiukka, niin sulla ja miehelläsi olisi onnellisempaa. Pettäminen on yleensä tosi moraalitonta. Kaikenlainen sellainen mistä on yhdessä puhutta ja sovittu ei ole.