Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: riittääkö "kevyempi" suhde?

Vierailija
08.03.2018 |

Olen juuri eronnut 18 vuotta kestäneestä suhteesta. Muita "oikeita" suhteita ei ole elämääni edes mahtunut. Seksiäkään en ole koskaan harrastanut kuin exän kanssa. Lapsia kaksi, joista huolehditaan lasten isän kanssa yhdessä. Olen noin 35v ja pärjään taloudellisesti itsekseni.

En etsi uutta suhdetta, mutta sopivan tyypin tullessa vastaan, tapailu sopisi elämääni hyvin. Haluaisin kuitenkin pitää uuden suhteen erossa lapsistani ja olla edes harkitsematta yhteenmuuttamista. Silti en suostu siihen, että tapaillaan yhtaikaa muita. Ajattelen, että jos on tarkoitettu, niin aikaa yhdessä asumiselle on, kun lapset kasvavat.

Voiko noin 4-kymppiset miehet kuvitella elävänsä tällaisessa suhteessa?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/43 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmin kuin hyvin. Naisille tämä ei vain tunnu sopivan, ainakaa miehen ehdottamana.

Päinvastaiset kokemukset täällä. Miehet harvemmin haluaa vain kevyttä tapailua mutta sitoutumista. Yleensä se on joko yhteen heti tai fwb. 

N29

Minun kokemukseni mukaan mies haluaa vain seksisuhteen, ilman yhteenmuuttoa tai muutakaan sitoutumista. Niin oli nuorempana ja näin on yhä edelleen, tosin nuorempana ei kukaan ehdottanut salasuhdetta joka tuntuu olevan +40-vuotiaille miehille se  juttu.

Lienee sanomattakin selvää, etten ole kiinnostunut.

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ap naiivi.

Odota, kunhan kohdallesi käy niin, et rakastut siihen mieheen, jäät yksinäsi riutumaan.

Onnea!

Erosin 22v suhteesta ja kuvittelin haluavani kevyt suhteen koska lapsia.

No, jonkun aikaa toimikin kunnes pyöritys alkoi olla raskasta aikataulujen yhteensopimattomuuksien vuoksi. Ja varmasti tunteetkin tuli mukaan kuvioihin. Kuitenkaan en ollut valmis vakavampaan joten kohdallani päättyi koska en halunnut edelleenkään lasten elämää sekoittaa.

Täällä on miehet kommentoineet kevyt suhteista. Tässä naisen näkökanta.

Niin ja olen tavallinen duunari joka ei matkusta 4 kertaa vuodessa ulkomaille, hyvä kun joskus isompaan kaupunkiin pääsee.

Onnellinen olen. En koe yksinäisyyttä, arki rakentunut itseä kiinnostaviin asioihin. Toki välillä mietityttää että olisihan tää arki kiva jonkun kanssa jakaa joten ei enempää kevyt suhteita mulle.

N45

Helpostipa luovutit. Itse en ole tuollainen luovuttaja, mutta en myöskään ole mikään tytönhupakko, joka lähtee ihan mihin vain. Jo ystävien erot, lasten huoltajuudet, erittäin sekavat uusioperhejörjestelyt ja muut ovat saaneet minut näkemään mitä elämä voisi olla. Asiat ovat myös aina järjestyneet, jos niin halutaan. N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan