Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain lapset kouluun, nyt makaan säkkituolissa ja mussutan karkkia

Vierailija
08.03.2018 |

En tarvitse pitää hymyä naamalla eikä puhua iloisen lempeään sävyyn. Voin olla se, mikä olenkin : Masentunut työkyvyttömyys-eläkkeellä oleva läski. Ja juoppo. Silloin, kun lapset ovat isällään en siivoa enkä tee ruokaa , juon vain kaljaa ja syön herkkuja .

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Pidä tuo!

Vierailija
2/8 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla lääkitys ja säännöllinen hoitokontakti? Tuo ei kuulosta kyllä yhtään hyvältä, eikö joku ystävä voisi tulla kylään kahville ja jättäisit  oluet siltä päivältä rauhaan? Minkä ikäiset lapset sulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin lapset kouluun. Nyt rouva makaa säkkitulissa ja murisen rouvan muffinssiin.

Vierailija
4/8 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tuossa on, olet kuitenkin selvinpäin kun lapset tulevat koulusta kotiin.

Mitähän luulet että muut yh.t tekevät lapsivapaana?

Vierailija
5/8 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeitä syön kyllä ja välillä käyn  juttelemassa hoitajan kanssa, eipä niistä keskusteluista kyllä mitään hyötyä ole "Ihan ok , otan lääkkeet, sama olo kuin ennenkin , joo lapset olivat eilen, moi ".

Ystäviä minulla ei ole, ei oikein ole ikinä ollut.  Nekin harvat katosivat, kun minua ei ikinä huvittanut lähteä mihinkään tai tehdä mitään.   Ihmisten keskellä oleminen ahdistaa. Onneksi tuo lähellä oleva Prisma on aamuisin hiljainen ja rauhallinen, jos tarvitsee hakea lääkkeet tai ruokaa ja juomaa. Iltapäivällä minua ei saisi sinne kirveelläkään !

Lapset on nyt 11v ja 9, virallinen huoltajuus isällä. Poikia on kohdellut aina hyvin, vaikka minä sain arvostelua ja vähättelyä niskaan lähes koko 12 v kestäneen avioliittomme ajan . 

Aloittaja

Vierailija
6/8 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tuossa on, olet kuitenkin selvinpäin kun lapset tulevat koulusta kotiin.

Mitähän luulet että muut yh.t tekevät lapsivapaana?

Et voi verrata masentunutta yh-äitiin, joka vähän rentoutuu vapaalla! Ap tuskin  tirskuu hilpeässä nousuhumalassa ystävien kanssa asunnossa, joka on siivottu putipuhtaaksi ja jonka jääkaapissa on muutakin kuin kaljaa ja siideriä.

Vierailija
7/8 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ryyppää "hoitovapaalla" - yh

Vierailija
8/8 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sä sentään jaksat mennä kauppaan. Musta ei tule alkoholistia kun tekisi mieli kipasta lonkerot kaupasta, mutta en jaksa mennä ulos. Niin homehdun tässä sohvalla sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän