Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin vähän aikaa sitten ihan kivan tunutuisen 38v poikamiehen. Juttelin hänen kaverinsa kanssa joka kertoi

Vierailija
19.04.2006 |

että mies asuu vanhempiensa omistamassa asunnossa samassa rapussa kuin vanhempansa. Pitäisikö hälytyskellojen soida, vai onko ihan normaalia mielestänne?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat kai sen verran varakkaita että saa asua (lähes) ilmaiseksi heidän asunnossaan.

Vierailija
2/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempasi omistaisivat kaksi asuntoa samasta rapusta, niin muuttaisitko siihen toiseen? Pitäisitkö itseäsi omituisena? Itse vastaan kyllä muuttaisin ja en pitäisi. Siis jos vuokra olisi halvempi kuin vapailla markkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... nimittäin jos mitään ei jää säästöön eikä mitään omaisuutta tuonikäisenä ole, niin minä en taitaisi olla kiinnostunut sen jälkeen. Enkä siksi ettei minulla olisi, vaan nimenomaan siksi että minullakin on, ja parempi olla kaltaistensa kanssa.

Vierailija
4/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään omaisuutta, niin mihin sen palkka sitten menee (ja on mennyt 15-20 vuotta)? a. ei ole palkkaa b. on niin pieni palkka että menee kaikki elämiseen c. iso palkka jonka se hassaa samassa kuussa kalliisiin leluihin ja rentoon elämäntapaan. Minkä näistä vaihtoehdoista ottaisit puolisoksesi ja perheesi isäksi? Minä en taitaisi ottaa niistä mitään. Vaikka pystyisin elättämään tuollaisen niin ei paljon huvittaisi.

Vierailija
5/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ok että asuu vanhempien omistamassa asunnossa, mutta kyllä palkasta pitäisi jotain jäädä.

Ja jos on 38 v vielä poikamies niin JOSSAIN ON PAKKO OLLA VIKAA

Vierailija
6/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli henkilö kuitenkin elää itsenäistä elämää.

Hieman jäin miettimään sitä, että miksi _samassa_ rapussa vanhempien kanssa? Roikkuuko vanhemmat pojassa? Poika vanhemmissa? Napanuora katkaisematta?

Eli jos mies elää itsenäistä elämää, pesee itse pyykkinsä, siivoaa itse, hoitaa taloutensa itse eikä juokse mamman lihapatojen ääressä ja kanna pyykkiään vanhempiensa pestäväksi niin mielestäni asiassa ei ole mitään kummallista. Väkisinkin tulee vain mieleen tuosta samassa rapussa asumisesta, että käykö äiti hyysäämässä pojan kotona? Sisustaa ja siivoaa? Poika viettää iltaa vanhempiensa luona?

Nuo kannattaisi ehkä jotenkin selvittää

Vierailija
7/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alle 30-senä ihastuin 7v. vanhempaan mieheen. Oli petollista verrata häntä omanikäisiini, joilla ei tosiaan ollut sen kummemmat tulot ja elinolot. Seitsemän vuoden kuluttua tilanne pitäisi olla jo ihan toinen, ja yleensä tuonikäisellä on talo, vaimo ja pari kymmenvuotiasta lasta, pari autoa ja ehkä kesämökin tynkääkin. Mitä ihmettä se mies on TEHNYT sen aikaa kun muut on tehneet kaikkea tuota?

Vierailija
8/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuollaiset pistää kyllä miettimään, että mimmoset ovat pojan ja vanhempien suhde? Ovatko miten kiinni toisissaan? Mihin menevät miehen rahat. Maksullisia naisia? Huumeita? Tai sitten ihan normi kiva mies :)

Vierailija
9/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kuitenkin pitäisi olla sydän kohdallaan, siinä ei paljon säästöt lämmitä!

Te olette tosi pinnalisia ihmisiä!!

Vierailija
10/10 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sillä olla joku mielenkiintoinen mutta pienipalkkainen kutsumusammatti, eli jospa se vaikka on taiteilija tai jotain.

Mutta kun se toinen vaihtoehto on että se ei ole koskaan aikuistunut, ja mikä laulaen tulee se viheltäen menee, ja pappa betalar.

Tässä sitä nyt vaan spekuloidaan. Ap vaan lienee poistunut kun ei enää kommentoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä